باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری نیسان درچه ماموت بار

باربری نیسان درچه

باربری نیسان درچه همانند سایر نمایندگی های گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری با داشتن نیروهای ماهر باربری و بسته بندی و مجهزترین ماشین های باربری همواره می کوشد که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و سعی در پایین نگه داشتن نرخ باربری دارد. بر همین اساس می توان بیان کرد که باربری ماموت بار، به عنوان بهترین و ارزان ترین باربری در میان متقاضیان حمل بار شناخته شده است.

باربری نیسان درچه تحت نظارت مجموعه باربری ماموت بار تمام امور باربری مانند حمل محصولات کشاورزی و دامپروری، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل میوه و تره بار، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای را با مناسب ترین ماشین های باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد.

در مجموعه باربری ماموت بار، جلب رضایت و اعتماد مشتریان جزو اهداف اصلی محسوب می شود، بنابراین لازم به ذکر است که تمام مراحل با رعایت استانداردهای ایمنی و روش های اصولی صورت می گیرد، بر همین اساس مشتریان دیگر دغدغه ای برای حمل بار بین شهری خود نداشته؛ زیرا مطمئن هستند با استفاده از خدمات این باربری بار آنها به صورت کاملا ایمن و سالم در سریع زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.  

برای استفاده از باربری نیسان درچه می توانید با شماره تلفن 03132281735 تماس بگیرید.

نرخ باربری نیسان درچه

نرخ باربری نیسان درچه

نرخ باربری نیسان درچه مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، البته هزینه نهایی باربری براساس ویژگی های بار و عوامل موثر بر باربری از مشتریان دریافت خواهد شد و نمی توان برای حمل بارهای مختلف تعرفه ثابت در نظر گرفت. از عوامل تاثیرگذار بر باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع بار
  • وزن و حجم بار
  • مبدا و مقصد باربری
  • نوع ماشین باربری و تجهیزات آن متناسب با ویژگی های بار
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • فصل باربری
  • زمان باربری
  • فوریت در باربری
  • نیروی کارگر حمل بار و بسته بندی مورد نیاز
  • نوع بیمه نامه با توجه به ارزش بار

با توجه به موارد ذکر شده، هزینه باربری از مشتریان دریافت می شود. در ضمن برای اطلاع از نرخ کرایه باربری نیسان درچه می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و از هزینه دقیق آن مطلع شوید.

خدمات باربری نیسان درچه

از خدمات باربری نیسان درچه برای حمل بارهای مختلف مانند حمل خرده بار و حمل اثاثیه منزل می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. با استفاده از این خدمات مشتریان می توانند موجب ایمنی باربری بین شهری خود را افزایش دهند و از دغدغه های خود برای حمل بار به صورت بین شهری بکاهند.

بارنامه در حمل و نقل بین شهری به عنوان سند رسمی محسوب می شود که با صدور آن مشتریان می توانند از وضعیت بار خود مطلع شوند. در گروه حمل و نقل ماموت بار صدور بارنامه به صورت هوشمند انجام می شود و با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه می توان از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شد. این ویژگی در این باربری انحصاری است و در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود.

متقاضیان حمل بار با درخواست بیمه نامه با توجه به ارزش بار می توانند موجب افزایش ایمنی و کاهش دغدغه های خود برای باربری بین شهری شوند. همچنین در صورت بروز آسیب به بار تمام خسارت به آنها پرداخت خواهد شد.

خدمات باربری نیسان درچه

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل ماموت بار با 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و ایجاد شبکه ای گسترده از رانندگان نیسان بار در سراسر کشور امکان درخواست باربری از هر کجای ایران را برای مشتریان فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات