باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری-نیسان-بار-تهران-به-شهرستان--ماموت-بار

باربری نیسان بار تهران به شهرستان

در کلان شهر تهران به صورت روزانه انواع حمل بار مانند باربری نیسان بار تهران به شهرستان، حمل بار شهرستان به تهران، باربری نیسان بار داخل تهران و دیگر امور باربری انجام می شود.

برای این نوع باربری چندین نوع موسسه حمل و نقل وجود دارد، اما با این حال یکی از مهم ترین فعالیت ترابری های موجود در تهران، باربری نیسان بار تهران به شهرستان است که موسسات حمل و نقل زیادی ادعا بر توانایی ارائه خدمات حمل بار تهران به شهرستان را دارند.

بنابراین شما مشتریان گرامی برای ارسال بار از تهران به وسیله نیسان وانت به شهرستان، می توانید از موسسات ترابری مختلفی استفاده کنید؛ اما در صورت انتخاب نادرست باربری با مشکلات جدی روبرو می شوید مانند افزایش کرایه پس از بارگیری، سرقت کالا و حوادثی که به دلیل بی تجربه بودن راننده اتفاق می افتد، در ضمن نداشتن بیمه نامه و بارنامه معتبر در کل فرایند حمل کالا را به تجربه ای تلخ تبدیل خواهد شد.

تمام مشکلات ذکر شده به دلیل معتبر نبودن و نداشتن تجربه کافی باربری انتخاب شده توسط شماست. در کلان شهر تهران تنها تعداد انگشت شماری از باربری های نیسان بار تهران به شهرستان از تجربه و سابقه بالایی برخوردار هستند. یکی از با تجربه ترین موسسات حمل و نقل تهران به شهرستان ماموت بار است.

شایان ذکر است که این مجموعه باربری 30 سال سابقه مداوم در امر باربری نیسان بار تهران به شهرستان دارد، برهمین اساس در میان تولیدی های مختلف و شرکت های موجود در شهرک های صنعتی به خوش سابقه بودن و مورد اعتماد بودن معروف است.

همچنین از آنجایی که تهران جزو بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود، نیاز دارد تا در همه محدوده های غرب، شرق، شمال و جنوب شعبات باربری داشته باشد تا هم در هزینه و هم در زمان حمل بار صرفه جویی شود. به همین علت در ادامه به بررسی خدمات گروه حمل و نقل ماموت بار در نقاط مختلف تهران به شهرستان پرداخته شده است. 

برای ارتباط با باربری نیسان بار تهران به شهرستان می توانید با شماره تلفن پنج رقمی 02152901 تماس حاصل فرمایید.  

باربری نیسان بار تهران به شهرستان ماموت بار

باربری غرب تهران به شهرستان

غرب تهران مناطق نام آشنا و پرجمعیت زیادی مانند پونک، ستارخان، جنت آباد، شهرک اکباتان، تهران سر، آزادی و غیره دارد.

در صورتی که ساکن منطقه غرب تهران باشید و تمایل به استفاده از باربری داشته باشید، می توانید از خدمات حمل و نقل ماموت بار به وسیله نیسان وانت تهران به شهرستان استفاده کنید.

به دلیل تعداد بالای رانندگان نیسان وانت ماموت تنها به یک ساعت زمان لازم است تا ماشین خود را آماده بارگیری در مبدا ببینید و این در حالتی است که با مناسب ترین کرایه ممکن راننده حاضر می شود.

برای باربری نیسان بار تهران به شهرستان انواع نیسان وانت موجود است که برای اطلاعات بیشتر درباره نیسان وانت هم می توانید با نمایندگی غرب تهران ماموت بار با تلفن 02144255696 تماس بگیرید و از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه باربری اطلاعات لازم کسب کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه انواع نیسان وانت پیشنهاد می شود.  

باربری-غرب-تهران-به-شهرستان-ماموت-بار

باربری شرق تهران به شهرستان

شرق تهران علاوه بر ساکنان زیادی که در مناطق حکیمیه، والفجر، مجیدآباد، نارمک، تهرانپارس، شهرک کاج و غیره دارد، محلی برای عبور رانندگان برای رسیدن به شهرهایی مانند گرمسار، سمنان، قائمشهر، آمل و بابل است.

البته مناطق فیروزکوه و دماوند هم جزء مناطقی در شمال شرقی تهران به حساب می آیند که حتی روزانه انواع ماشین های باری مانند نیسان وانت از مبدا فیروزکوه به سمت مرکز تهران حرکت می کنند.

ماموت بار با تجربه بالایی که دارد، حتی اقدام به تاسیس نمایندگی در شرق تهران کرده و در میان باربری های موجود در شرق تهران به شهرستان توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد.

اگر شما متقاضی حمل بار در شرق تهران هستید، می توانید با شماره تلفن  02177244126 تماس حاصل فرمایید و ماشین مناسب محموله خود را رزرو کنید.

باربری-شرق-تهران-به-شهرستان ماموت بار

باربری جنوب تهران به شهرستان

جنوب تهران با انواع شهرک های صنعتی مختلف مانند شهرک صنعتی شورآباد، شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، شهرک صنعتی خاوران، شهرک صنعتی قلعه میر و دیگر شهرک های صنعتی موجود باعث شده تا باربری جنوب تهران به شهرستان اهمیت ویژه ای پیدا کند و به یکی از مناطق مهم در باربری نیسان بار تهران به شهرستان تبدیل شود.

برای استفاده از خدمات شعبه جنوب تهران ماموت بار با شماره تلفن 02155537323 تماس حاصل فرمایید و از طریق کارشناسان با تجربه ما نیسان وانت خود را برای باربری جنوب تهران به شهرستان رزرو کنید.

باربری-جنوب-تهران- به-شهرستان ماموت بار

باربری شمال تهران به شهرستان

برای ارسال بار از شمال تهران به شهرستان از مناطقی مانند تجریش  نیاوران  ولنجک  سعادت آباد و الهیه به شهرستان می توانید از خدمات شعبه شمال تهران ماموت بار استفاده کنید. این مجموعه باربری به صورت تخصصی و کاملا ایمن باربری نیسان بار تهران به شهرستان انجام می دهد. 

یکی از مهم ترین ماشین هایی که در حمل بار از تهران به شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد نیسان وانت است. علاوه بر نیسان وانت تهران به شهرستان انواع مختلف ماشین های باری وجود دارد که برای اطلاع از ویژگی های این ماشین های باری می توانید مقاله انواع ماشین های باری را مطالعه کنید.

نمایندگی شمال تهران ماموت بار با تلفن 0212855361 به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است.

باربری-شمال-تهران- به-شهرستان ماموت بار

حمل خرده بار با وانت از تهران به شهرستان

اگر مشتریان کالای که قصد ارسالش را دارند، کمتر از یک ماشین حمل بار کامل باشد برای صرفه جویی در هزینه ارسال می توانید از خدمات حمل خرده بار تهران به شهرستان استفاده کنند که به صورت معمول توسط باربری واقع در منطقه شوش تهران انجام می شود.

یکی از معایب حمل خرده بار تهران به شهرستان نسبت به باربری نیسان بار تهران به شهرستان وجود دارد، این است که صاحبان بار مجبور هستند تا خودشان کالا و محصول مورد نظر را برای باربری ببرند؛ اما اگر از خدمات حمل خرده بار تهران به شهرستان ماموت بار استفاده کنند، راننده خود را در مبدا موردنظر مشتری، حاضر می کند و بارگیری را انجام می دهد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره حمل خرده بار می توانید به مقاله خرده بار  مطالعه کنید.

بهترین زمان درخواست ماشین باری

درصورتی که شما درخواست  ماشین باری دارید، بهتر است تا از روز قبل با باربری نیسان بار تهران به شهرستان در تماس باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

اما درصورتی که قصد دارید از خدمات ماموت بار استفاده کنید، طی حداکثر 1 ساعت هم می توانید ماشین خود را در مبدا حاضر بخواهید؛ اما با این حال در صورت رزرو کردن ماشین از روز قبل با خیال آسوده می توانید کالا خود را جابه جا کنید.

هزینه باربری نیسان بار تهران به شهرستان

برای اطلاع از هزینه باربری به شهرستان از مبدا تهران می توانید با شرکت ها و موسسات حمل و نقل متفاوتی تماس بگیرد و استعلام قیمت بخواهید.

باربری های موجود در تهران که خدمات نیسان بار تهران به شهرستان را ارائه می دهند با توجه به عوامل مختلفی هزینه حمل کالا را اعلام می کنند. موارد تاثیرگذار عبارت است از: 

  • وزن بار
  • نوع بار
  • حجم بار
  • مبدا و مقصد باربری
  • تعداد رانندگان فعال
  • نوع وانت بار و تجهیزات آن
  • زمان باربری
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار 
  • نیروی حمل بار و بسته بندی مورد نیاز
  • بیمه نامه با توجه به ارزش بار

اصلی ترین عاملی که بر روی هزینه باربری به شهرستان نیسان تاثیر می گذارد، تعداد رانندگان فعال یک موسسه حمل کالا است. در صورتی که باربری تعداد بالایی راننده فعال داشته باشد با هزینه حمل بسیار کم توانایی ارائه خدمات دارد.

ماموت بار در بین تمامی باربری های موجود در سراسر کشور بزرگ ترین ناوگان نیسان بار را دارد که طی 30 سال تجربه توانسته به تعداد 70 هزار راننده فعال برسد و نکته قابل توجه این است که بسیار از شرکت ها و موسسات حمل بار تهران از ناوگان نیسان وانت ماموت بار استفاده می کنند و ماشین را در اختیار شما می گذارند. بنابراین بهتر است تا بدون واسطه اضافی از خدمات و ماشین های باری ماموت بار با مناسب ترین هزینه باربری به شهرستان استفاده کنید.
برای اطلاع از آخرین تعرفه ها می توانید با دفتر مرکزی ماموت بار با شماره تماس 02188520204 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لیست نمایندگی ماموت بار در  سراسر کشور با نزدیک ترین نماینده به شهر خود تماس بگیرید.

هزینه-حمل-باربری- به-شهرستان ماموت بار

باربری ارزان به شهرستان

بسیاری از باربری ها برای جلب اطمینان شما از کلمه باربری ارزان یا ارزان ترین باربری استفاده می کنند.

باربری ارزان به این معناست نیست با پرداخت کمترین هزینه حمل بار به شهرستان بهترین خدمات را دریافت می کنید، بلکه در اکثر مواقع با مشکلاتی جدی روبرو هستید که باعث می شود چندین برابر تعرفه واقعی پرداخت کنید. پس بهتر است تا از شرکت ها و موسسات حمل و نقل معتبر درخواست ماشین کنید و با اطمینان خاطر کامل بار خود را به آنها بسپارید.

ماموت بار یکی از خوش سابقه ترین باربری های موجود در تهران است که با صدور بارنامه و بیمه نامه الکترونیکی دیگر جایی برای بروز مشکل و افزایش کرایه باقی نمی گذارد.

بسته بندی لوازم منزل ماموت بار

یکی از عواملی موثر بر سالم تحویل گرفتن لوازم منزل خود در مقصد، بسته بندی لوازم منزل است. بسته بندی لوازم منزل بستگی به نوع بار شما متفاوت است.

در صورتی که قصد ارسال مبلمان دارید، بهتر است تا با استفاده از نایلون های حباب دار جلوی ضربه دیدن بار خود را بگیرید. همچنین از تاثیر پتو در زمان بارگیری غافل نشوید که بسیار مهم است.

برای بسته بندی ظروف می توانید از کارتن های مقاوم استفاده کنید، برای مثال می توانید از کارتن هایی که در زمان واردات موز وارد کشور می شود و به کارتن موزی معرف است، استفاده کنید. درصورتی که وقت کافی و یا مهارت کافی نیز در بسته بندی لوازم منزل ندارید، می توانید از نیرو های خدماتی ماموت بار استفاده کنید.

تمامی این بسته بندی هایی که انجام می شود، در صورتی موثر است که ماشین حمل بار خود را درست انتخاب کرده باشید و راننده هم تجربه بالایی داشته باشد؛ زیرا بسته بندی تا حدودی جلوی وارد شدن خسارت را می گیرد و در بقیه موارد بستگی به نوع ماشین و توانایی راننده دارد.

بسته-بندی-لوازم-منزل-ماموت-بار

باربری تهران به شهرستان به صورت شبانه روزی

در هنگام حمل برخی از بارها در سطح کلان شهر تهران نیاز است تا ماشین های باری از ساعت 12 شب به بعد بارگیری را انجام دهند. حال سوالی که پیش می آید این است در صورتی که در این ساعت مشکلی پیش آید، چگونه به باربری دسترسی داشته باشید؟

ماموت بار 28 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 بعداز ظهر آماده خدمت رسانی هستند.

در هنگامی که ساعت کاری شعبات ماموت بار به اتمام برسد، ارتباط مشتریان با دفتر مرکزی باربری متصل می شود که همکاران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در دفتر مرکزی ماموت بار آماده پاسخگویی به متقاضیان گرامی هستند.

شماره تلفن باربری تهران به شهرستان

ماموت بار با وجود 28 نمایندگی، یک لیست از شماره تماس نمایندگان خود در سراسر کشور دارد که برای مشاهده شماره تماس های می توانید به لیست نمایندگی ماموت بار مراجه کنید. همچنین شعبه مرکزی ماموت بار با شماره تماس 02152901 همواره در دسترس مشتریان گرامی است.

روند ارسال بار با ماموت بار

روند ارسال بار با ماموت بار به این صورت است که حداقل 1 ساعت قبل از زمان بارگیری با مشاوران ما تماس بگیرید و استعلام تعرفه حمل کالا را بخواهید. همچنین اگر ماشین باری را نیاز داشتید، باید آدرس مبدا و مقصد به همراه شماره تماس فرستنده و گیرنده را اعلام کنید و در صورت نیاز با اعلام ارزش کالا خود بیمه بار هم برای کالای شما در نظر گرفته می شود.
پس از اعلام آمادگی راننده برای بارگیری طبق مشخصات راننده بارنامه با مشخصات کامل شما صادر می شود.

نکته ای که باید در فرایند درخواست ماشین رعایت کنید این است که شماره پلاک نوشته شده در بارنامه و مشخصات فردی راننده را قبل از بارگیری چک کنید و از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید.

ثبت درخواست باربری با نیسان بار و بهره مندی از بهترین خدمات باربری از طریق لینک زیر امکان پذیر است. 

مقالات مرتبط :

31 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *