باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

سامانه اعلام بار نیسان ماموت بار

سامانه اعلام بار نیسان

چنانچه راننده نیسان بار و وانت بار بین شهری هستید و به دنبال سامانه اعلام بار نیسان و کانال تلگرامی اعلام بار معتبر می گردید می توانید با لینک زیر در کانال اعلام بار نیسان ماموت بار عضو شوید تا به سرعت بتوانید بار مناسب خودروی خود را دریافت نمایید .

در کانال اعلام بار ماموت بار بیش از 60 هزار راننده نیسان بار فعال در سرتاسر کشور عضو هستند . شما هم می توانید یکی از اعضای فعال سامانه اعلام بار نیسان ماموت بار باشید . با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید .

در سامانه اعلام بار نیسان چگونه عضو شویم ؟

عضو شدن در گروه تلگرام نیسان بار بسیار راحت است . کافی است روی لینک پایین کلیک کنید و وارد کانال و گروه آموت بار شوید .

باربری ماموت بار زیرمجموعه گروه حمل و نقل بزرگ آموت بار می باشد و کانال تلگرامی مشترکی نیز با آن دارد . پس از ورود به کانال تلگرامی روی گزینه JOIN CHANNEL کلیک نمایید تا عضو کانال تلگرام اعلام بار نیسان شوید .

در گروه تلگرام نیز می توانید روی دکمه JOIN GROUP کلیک کنید و عضوی از گروه تلگرامی ما شوید .

لینک ورود به گروه تلگرام ماموت بار (آموت بار)      https://t.me/amutbar_group

و لینک ورود به کانال تلگرام اعلام بار نیسان           https://t.me/amotbar

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله باربری نیسان بار تهران را از دست ندهید . 

سامانه اعلام بار نیسان - چگونه در سامانه اعلام بار عضو شویم

با ورود به گروه تلگرام شاهد هزاران عضو فعال و آنلاین خواهید شد که در انتظار دریافت بار هستند و این نشان از اعتبار باربری ماموت بار دارد .

روزانه بیش از 500 تماس از طرف مشتریان باربری با مجموعه ماموت بار برقرار می شود که بیشتر آنها تبدیل به سفارش می گردند و توسط اپراتورهای مجموعه ماموت بار ثبت سفارش می گردند .

اگر راننده نیسان بار و وانت بار هستید و تمایل به فعالیت در این مجموعه را دارید می توانید در هر کجای ایران هستید با مجموعه ما همکاری داشته باشید .

تماس با ماموت بار در صورت داشتن سوال

اگر تازه می خواهید به مجموعه باربری ماموت بار اضافه شوید و سوالی در مورد نحوه عضویت و مسائل مالی و … دارید می توانید با شماره 02152901 تماس بگیرید و یا با شماره 09211884868 به صورت مستقیم با مدیریت مجموعه جناب آقای درویشی نیا تماس بگیرید .

امیدواریم شما راننده عزیز و محترم نیز عضو ناوگان عظیم باربری نیسان بار ما شوید .

مدارک لازم برای عضویت در سامانه اعلام بار نیسان ماموت بار

برای ثبت نام در سامانه نیسان بار باربری ماموت بار باید کارت هوشمند راننده را ارائه نمایید .  برای دریافت کارت هوشمند راننده باید مدارکی ارائه نمایید که شامل موارد زیر است : 

  •  گواهینامه
  • یک قطعه عکس
  • کارت پایان خدمت
  • کارت سلامت رانندگان از مرکز بهداشت
  • مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره ابتدایی
  • گواهی عدم اعتیاد از آزمایشگاه
  • گواهی عدم سوء پیشینه از پلیس به اضافه 10
  • بیمه تامین اجتماعی یا روستایی رانندگان 

همچنین خودروی شما نیز باید دارای کارت هوشمند خودرو باشد که برای دریافت آن نیز باید کارت ماشین ، کارت ملی ، معاینه فنی ، بیمه نامه و برگ سبز خودرو ارائه شود تا نسبت به صدور این کارت اقدام شود .

پس از دریافت کارت هوشمند راننده و کارت هوشمند خودرو می توانید با مجموعه ماموت بار به صورت راننده و عضو فعال همکاری داشته باشید .

پیشنهاد می کنیم مقاله بار نیسان میخوام را مطالعه کنید . 

سامانه اعلام بار نیسان - مدارک لازم برای ثبت سامانه

باربری ماموت بار ، بزرگترین باربری نیسان بار در کشور

در مجموعه باربری ماموت بار ارائه خدمات باربری صرفا با نیسان بار و وانت بار انجام می شود و در واقع ماموت بار بزرگترین باربری نیسان بار و سبک بار کشور می باشد .

خدمات باربری در این مجموعه به صورت 24 ساعته و در همه ایام سال حتی تعطیلات می باشد . پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی این مجموعه یکی از ویژگی های بارز ماموت بار است .

در سامانه اعلام بار نیسان ماموت بار بیش از 64000 عضو و راننده فعال ثبت نام کرده اند که اغلب ساعات روز آنلاین و آماده دریافت بار و حمل آن به مقصد می باشند .

شما نیز با انتخاب باربری ماموت بار چه به عنوان راننده نیسان بار و چه به عنوان مشتری باربری می توانید عضو خانواده بزرگ ماموت بار شوید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید . 

مقالات مرتبط :

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات