پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
کرایه نیسان وانت

کرایه نیسان وانت

کرایه نیسان وانت به عوامل مختلفی مانند وزن بار، حجم بار، زمان و فصل باربری، مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر، محل دقیق بارگیری و تخلیه بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع وانت بار و تجهیزات آن، نیروی باربری مورد استفاده و بیمه نامه درخواستی از سوی مشتری بستگی دارد که هر کدام از این عوامل باعث می شود تا کرایه نیسان بار دستخوش تغییر شود و با توجه به ویژگی های بار هزینه باربری محاسبه شود و تعرفه ثابتی نداشته باشد. 

همچنین علاوه بر موارد ذکر شده در صورتی می توانید از پایین ترین کرایه نیسان وانت استفاده کنید که باربری انتخابی شما، از ماشین های برگشتی برای حمل بار استفاده کند و از تعداد بالایی راننده فعال برخوردار باشد. ماموت بار با داشتن 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور توانسته تا در هر ساعت از شبانه روز نیسان وانت را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد تا بتوانید با مناسب ترین کرایه ممکن حمل بار خود را انجام دهید.

برای استفاده از خدمات ماموت بار می توانید به صفحه نمایندگی ماموت بار مراجعه کنید و با نزدیک ترین نمایندگی در تماس باشید. ماموت بار با داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان بار کل کشور باعث شده تا بسیاری از باربری های موجود نیز از ماشین های این مجموعه حمل و نقل استفاده کنند، پس بهتر است تا بدون واسطه اضافی با ما در ارتباط باشید، تلفن دفتر مرکزی ماموت بار  02188520204 است.

نرخ کرایه نیسان وانت برحسب کیلومتر

به صورت سالیانه برای کرایه نیسان وانت یک تعرفه، با نام نرخ کرایه وانت براساس کیلومتر از سوی سازمان حمل و نقل و اتحادیه باربری به فعالان این حوزه اعلام می شود؛ اما در تمامی مسیرهای کشور برای حمل انواع بار نمی توان از یک نرخ ثابت استفاده کرد، زیرا تعرفه مسیرهایی که به صورت سربالایی هستند یا از پیچ و خم های زیادی برخوردار هستند، بیشتر از جاده های صاف و هموار است. همچنین عوامل موثر بر باربری موجب افزایش یا کاهش هزینه باربری خواهد شد.

لازم به ذکر است باربری جزء دسته مشاغلی است که نباید در آن به دنبال پایین ترین هزینه و تعرفه باشید؛ زیرا در مرحله اول معتبر بودن باربری برای حمل بار ایمن و با کیفیت باید جزو مواردی باشد که به آن توجه شود، همچنین در دسترس بودن باربری از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود. در باربری های معتبر مانند ماموت بار تمام موارد ایمنی برای حمل بار بین شهری انجام می شود و با رعایت تمام نکات استاندارد سعی بر سالم رساندن بار در سریع ترین زمان ممکن دارند.

برای اطلاع از وانت بارهای موجود در ایران برای حمل بار می توانید به مقاله انواع وانت بار مراجعه کنید.

نرخ کرایه نیسان وانت از اصفهان

اصفهان که از گذشته به یکی از قطب های صنعت کشور تبدیل شده و همواره محل استقرار انواع ماشین های باری بوده که ماشین باربری نیسان وانت جزو آنها محسوب می شود. نمایندگی اصفهان ماموت بار با دسترسی داشتن به نیسان وانت های این شهر توانسته تا با مناسب ترین نرخ کرایه وانت نیسان اصفهان را در اختیار شرکت ها و تولیدی های مختلف که قصد حمل بار دارند، قرار دهد. همچنین با صدور بارنامه و بیمه نامه دیگر نگرانی برای حمل بار وجود نخواهد داشت؛ زیرا با استفاده از خدمات متقاضیان باربری مطمئن هستند که با رعایت تمام موارد ایمنی بار آنها به صورت کاملا صحیح به مقصد خواهد رسید.

نرخ کرایه نیسان وانت از اصفهان به سایر شهرهای ایران با توجه به نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، البته ویژگی ها و مشخصات بار بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود. به این صورت که عواملی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، مبدا و مقصد باربری، فصل باربری و زمان آن، نوع وانت بار و تجهیزات آن بر هزینه بابربری تاثیر می گذارد. همچنین استفاده از کارگر حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه با توجه به ارزش بار موجب افزایش هزینه باربری خواهد شد.  

برای بهره مندی از خدمات ماموت بار در اصفهان و تعرفه حمل بار می توانید با شماره تلفن 09133249924 تماس حاصل فرمایید.

کرایه نیسان وانت

نرخ کرایه وانت بار ارومیه

کرایه باربری با وانت بار بین شهری و نرخ کرایه وانت بار ارومیه در طول فصول مختلف ممکن است تغییراتی داشته باشد. بارندگی شدید باران و برف در فصول مختلف این شهر باعث شده تا نرخ کرایه وانت ارومیه متغیر باشد، همچنین نیسان وانت های موجود در شهر ارومیه باید مجهز به چادرهای مناسب و نایلون باشند تا از خیس شدن و آسیب دیدن بار جلوگیری شود.

نرخ کرایه وانت بار ارومیه با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود، به این صورت که عواملی مانند نوع بار، حجم و وزن بار، مدت زمان باربری و تخلیه بار، کارگر مورد استفاده برای حمل بار و بسته بندی و نوع ماشین باربری و تجهیزات و بیمه نامه با توجه به ارزش بار بر هزینه باربری تاثیرگذار است. 

مناسب ترین ماشین باربری در ارومیه برای حمل بارهایی با وزن کمتر از 2 تن نیسان وانت است که برای استفاده از این ماشین باربری با شماره تلفن 09142406369 تماس حاصل فرمایید و با مناسب ترین نرخ کرایه از وانت بار ارومیه استفاده کنید.

نرخ کرایه وانت بار مازندران

تولید میوه و تره بار در این استان باعث شده تا در فصل پاییز و زمستان رانندگان نرخ کرایه ای بیشتری را برای حمل بار از مبدإ مازندران به سایر استان های کشور بخواهند که تنها دلیل افزایش نرخ کرایه وانت بار مازندارن وجود تره بار در این استان است. اما در فصلی که تره بار مازندران از هر وقتی بیشتری است، کرایه وانت نیسان سایر شهرها به مازندران بسیار پایین می آید که باعث می شود تا حمل بار از سایر استان ها به مازندارن به راحتی و با مناسب ترین تعرفه ممکن صورت گیرد.

نرخ کرایه وانت بار مازنداران همانند سایر امور باربری شهرهای مختلف در گروه حمل و نقل ماموت بار متناسب با مشخصات بار و عوامل تاثیرگذار بر آن محاسبه می شود. بنابراین نمی توان برای آن قیمت دقیق و تعرفه نهایی مشخص در نظر گرفت. 

برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار مازندران می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس حاصل فرمایید یا با شماره تلفن 02152901 به صورت سریع درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی این مجموعه باربری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.  

کرایه نیسان وانت

انواع وانت بار در نخستین باربری سبک بار کشور 

در باربری و حمل کالا شما مشتریان گرامی، نباید به دنبال کمترین کرایه نیسان وانت باشید؛ زیرا معتبر بودن و قابل اعتماد بودن باربری اهمیت بالاتری دارد. در صورتی که از باربری هایی که معتبر نیستند، استفاده کنید نه تنها ممکن است کرایه ای چندین برابر حد معمول پرداخت کنید، بلکه ممکن است خسارتی جبران نشدنی به بار شما وارد شود. بنابراین در مرحله اول به دنبال باربری مطمئن بگردید که با وجود ماموت بار که 30 سال سابقه در امر باربری در سراسر کشور دارد، می توانید با خیالی آسوده کالا خود را به این مجموعه باربری بسپارید.

در گروه حمل و نقل ماموت بار برای حمل بارهای مختلف از انواع وانت بار بین شهری مجهز و سالم از لحاظ فنی استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که تمام مراحل باربری توسط نیروهای با تجربه و آموزش دیده و رانندگان حرفه ای صورت می گیرد. در این مجموعه باربری تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است. 

برای اطلاع از تعرفه حمل بار با ماشین های سنگین می توانید به سایت دفتر مرکزی باربری مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *