پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار اهواز - ماموت بار

باربری نیسان بار اهواز

باربری نیسان بار اهواز توسط گروه حمل و نقل ماموت بار در این شهر و شهرهای اطراف انجام می گیرد. شهر اهواز با کارون پرآب و بزرگ از زیباترین شهرهای ایران محسوب می شود که این رود زیبا این شهر را به بخش های شرقی و غربی تقسیم کرده است. این رود پرآب ترین و طویل ترین رود ایران است که از کوه های بختیاری نشات می گیرد. این رود به قدری عمیق است که در برخی نقاط آن می توان کشتیرانی کرد.

همین طور آب آشامیدنی این شهر بزرگ از طریق این رودخانه انجام می شود. این شهر نفت خیز 51 درصد نفت کشور را تولید میکند و کارخانجات بزرگ صنعتی و تاسیسات اداری زیادی در این شهر و منطقه وجود دارد.

افراد زیادی از سراسر کشور برای کار به این شهر صنعتی مهاجرت می کنند. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این شهر و اختصاصا با باربری در این شهر آشنا شویم پس همراه ما باشید.

باربری چیست و انواع آن کدامند؟

باربری جابجایی و حمل اثاثیه منزل یا ادارات از مکانی به مکان دیگر است. در گذشته عملیات جابجایی لوازم و اثاثیه و کلیه کارها اعم از بسته بندی، حمل و بارگیری، تخلیه و چیدمان همه و همه توسط خود افراد انجام می شد و کاری سخت و طاقت فرسا بود و چندین روز از افراد انرژی و زمان می گرفت.

با شکل گیری شرکت های باربری این کارها به این شرکتها واگذار شد و سختی این کار کم شد. باربری به 4 روش هوایی، زمینی، ریلی و دریایی انجام می شود که به قرار زیر است:

  • باربری هوایی: این باربری از طریق هواپیما انجام می گیرد و بسته و بارهای دریافت شده در یک هواپیمای باربری بارگیری شده و به مقصد شهر موردنظر ارسال می شوند.
  • باربری زمینی: در این روش باربری از طریق جاده ها انجام می گیرد و بیشترین حجم بارها از این طریق جابجا می شود زیرا بسیاری از مکانهای جغرافیایی به سایر روشها دسترسی ندارند و یا برایشان مقرون به صرفه نیست.
  • باربری ریلی: در این روش جابجایی بوسیله قطار انجام می شود.
  • باربری دریایی: انتقال بار از طریق کشتیرانی انجام می شود ولی فقط در مناطقی که به دریاها و رودخانه ها دسترسی دارند محدود می شود.
 

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع نیسان وانت را مطالعه نمایید.

باربری چیست - باربری نیسان بار اهواز

شرکت باربری چیست؟

شرکت باربری شخصیتی حقوقی است که باربری و حمل بار و اثاثیه را به عهده دارد. این شرکتها برای فعالیت خود از اتحادیه باربری، سازمانهای دولتی مثل وزارت راه و راهداری مجوز دارند. به شرکت باربری، موسسه باربری، شرکت حمل و نقل، بنگاه باربری و بنگاه حمل و نقل هم گفته میشود.

تفاوت شرکت باربری با اتوبار چیست؟

باربری شهری (اتوبار) به دفتر یا شرکت باربری اطلاق می شود که در یک شهر یا استان فعالیت می نماید و فعالیت آن عمدتا حمل اثاثیه منزل است. در کنار این فعالیت، خدمات اعزام کارگر بسته بندی و کارگر حمل اثاثیه هم در این شرکتها انجام می شود. اغلب مشتریان این باربری ها مستاجرین و خانوارها هستند که قصد اسباب کشی دارند.

در شهر تهران قریب 300 باربری شهری مختلف وجود دارد. ماشین های اتوبار فقط می توانند در همان شهر تردد کنند و مجوز خروج از شهر را ندارند.

ولی شرکت باربری حوزه فعالیتش از یک شهر بیشتر است و جابجایی بین استان ها و شهرهای مختلف را برعهده دارند که اصطلاحا به آنها حمل بار شهری یا بین استانی و یا باربری بین شهری می گویند. یک تفاوت دیگر این شرکت ها با اتوبارها این است که می توانند برای بارها بارنامه صادر کنند که این مجوز را دولت به آنها داده است.

مقاله پیشنهادی: عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

تفاوت شرکت باربری با اتوبار - باربری نیسان بار اهواز

باربری نیسان بار اهواز به شهرستان ها

از آنجا که شهر اهواز شهری تولیدی و صنعتی است بارهای زیادی همه روزه از این شهر به شهرهای اطراف ارسال می شود. بسیاری از این بارها در حجم و اندازه های متناسب با ماشین نیسان بار هستند و استفاده از این نوع خودروی باربری برای مشتریان هم به صرفه تر است.

گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت اختصاصی حمل بار با نیسان بار را انجام می دهد و بیش از 64000 راننده فعال ثبت شده در سامانه این شرکت وجود دارند که در همه ساعات روز و همه روز هفته آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز می باشد.

نمایندگی ماموت بار در شهر اهواز کلیه بارها، خرده بارها و کنارباری ها را دریافت نموده و به کلیه شهرستان ها امکان ارسال از طریق نیسان بار دارد.

باربری خرده بار و کنارباری با نیسان بار

خودروی باربری نیسان بار بهترین وسیله نقلیه برای ارسال خرده بار و کنارباری به شهرهای مختلف می باشد. زیرا این ماشین گنجایش خوبی برای این نوع بارها دارد و در ضمن هزینه کرایه حمل نیز کمتر از حالت باربری عادی خواهد بود.

در این نوع باربری هم امکان صدور بیمه نامه وجود دارد و همچنین امکان بیمه کردن بارها حتی برای بارهای کوچک و کم حجم هم امکان پذیر است. بیمه کردن بارها باعث آسوده تر شدن خیال صاحبان بار می شود تا اگر به هر دلیل مشکلی برای بار پیش بیاید شرکت بیمه مربوطه همه خسارات وارده به کالا را پرداخت خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری خرده بار و کنارباری - باربری نیسان بار اهواز

 ماموت بار، پیشرو در حمل بار

گروه حمل و نقل ماموت بار تنها شرکت باربری با وانت بار بین شهری است که به صورت اختصاصی خدمات باربری با نیسان بار ارائه می کند و با خیل عظیمی از رانندگان ثبت نام شده و قابل اطمینان در سایت این مجموعه توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نموده و روز به روز به مشتریان وفادار این مجموعه افزوده می شود.

کافی است با شماره های این شرکت تماس بگیرید و هر گونه سوال در مورد خدمات باربری که مدنظر دارید از اپراتورهای خوش خلق و پر حوصله ما بپرسید و شک نکنید که حتما مشتری ماموت بار خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *