باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی کیش

وانت بار تلفنی کیش

وانت بار تلفنی کیش تمام امور باربری مربوط به حمل بار بین شهری را با مجهزترین ماشین باربری توسط رانندگان آموزش دیده و حرفه ای انجام می دهد. این باربری همواره می کوشد که بهترین خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه دهد و پایین نگه داشتن قیمت باربری جزو اهداف اصلی این باربری محسوب می شود.

وانت بار تلفنی کیش تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار خدمات حمل و نقل بین شهری را به صورت ویژه ارائه می دهد. با استفاده از خدمات این باربری متقاضیان می توانند هر نوع باری را جابجا کنند، از اثاثیه منزل گرفته تا مصالح ساختمان و تجهیزات کارگاهی و محصولات تولیدی و صنعتی، همچنین برای حمل انواع بار خدماتی مانند بسته بندی و حمل بار توسط نیروهای با تجربه و متخصص ارائه می شود.

برای استفاده از وانت بار تلفنی کیش می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و درخواست خود را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنید. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار قبل از ثبت سفارش باربری وجود دارد.

برای ارتباط با وانت بار تلفنی کیش پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات وانت بار تلفنی کیش

خدمات وانت بار تلفنی کیش

وانت بار تلفنی بار کیش برای حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار و حمل کالاهای صنعتی و تولیدی خدمات ویژه ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. در این باربری مشتریان با استفاده از بیمه نامه می توان از خسارت احتمالی به بار جلوگیری کنند، بنابراین با درخواست متقاضیان و با توجه به ارزش بار برای تمام امور باربری بیمه نامه صادر می شود.

همچنین با صدور بارنامه هوشمند امکان پیگیری محموله به صورت آنلاین در هر مرحله ای که باشد، برای مشتریان وجود خواهد داشت. درواقع می توان بیان کرد که چنین خدمات جزو خدمات انحصاری مجموعه حمل و نقل ماموت بار است و هیچ باربری دیگری چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود.

در همین راستا برخی از خدمات ارائه شده توسط وانت بار تلفنی کیش به عنوان یکی از نمایندگی های ماموت بار عبارت است از:

  • حمل و نقل و بین شهری
  • خدمات بسته بندی و انبارداری
  • جابجایی اثاثیه منزل و اداری
  • حمل مصالح ساختمانی
  • حمل اثاثیه سنگین و تخصصی
  • و…

نرخ کرایه وانت بار تلفنی کیش

در وانت بار تلفنی کیش مطابق با نرخ اتحادیه باربری و مشخصات محموله هزینه دریافت می شود، به این صورت که نمی توان برای بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت تعرفه ثابت در نظر گرفت و با توجه به عوامل موثر بر باربری مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، فصل باربری، مبدا و مقصد باربری و نوع ماشین باربری محاسبه می شود. همچنین مواردی مانند بیمه نامه و استفاده از کارگر حمل بار و بسته بندی بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است که برای اطلاع از هزینه دقیق وانت بار تلفنی کیش می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

نرخ کرایه وانت بار تلفنی کیش

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن سال های تجربه در زمینه باربری بین شهری و ایجاد نمایندگی در مراکز استان ها و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور، موجب پدید آمدن شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در ایران شده است. برهمین اساس شما متقاضیان حمل بار بین شهری در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشید، به راحتی می توانید با این مجموعه باربری ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را به ثبت برسانید.

ارتباط سریع با دفتر مرکزی باربری از طریق لینک زیر برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات