پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری خرم آباد به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار زیر نظر باربری ماموت بار و توسط شعبه لرستان این باربری انجام می شود.

شهر خرم آباد از شهرهای پرجمعیت کشور و مرکز استان لرستان است. این شهر جمعیتی بیش از 500 هزار نفر دارد. این شهر در میان دره های رشته کوه زاگرس واقع شده و فاصله این شهر تا شهر تهران 490 کیلومتر است.

شهر خرم آباد به وجود آبشارهای زیبا و مناظر طبیعی مشهور است و همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. همچنین آثار تاریخی زیادی در این شهر و اطراف آن واقع شده است. صنایعی نظیر پتروشیمی خرم آباد و شرکت صدر فولاد از مهمترین صنایع در خرم آباد هستند.

آشنایی با اصطلاحات باربری

شرکت باربری : شرکت هایی که به جا به جایی و حمل بار با استفاده از روش های حمل و نقل مثل هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی می پردازند.

بارنامه : سند مالکیت باری که فرستنده برای حمل بار به شرکت باربری واگذار می نماید.

ماشین باربری: خودرویی که جهت حمل بار استفاده میشود. این خودروها میتوانند درون شهری و سبک بار باشند مثل خاور یا نیسان و وانت و یا ترانزیتی و برون شهری مانند کفی، تریلی و…

بیمه باربری: قراردادی که مابین صاحب بار و شرکت حمل بار (و در حقیقت شرکت بیمه) منعقد میشود و در این قرارداد شرایطی جهت تضمین برای سلامت رسیدن بار به مقصد مطرح می شود.

کارگر حمل بار : اشخاصی که در زمینه جا به جایی بار، تخلیه و بارگیری آن فعالیت دارند و در این زمینه مهارت های لازم را دارند تا در حین عملیات جا به جایی آسیبی به اموال صاحب بار نرسد.

کارگر بسته بندی : افرادی که به بسته بندی سریع و اصولی لوازم و اثاثیه وارد هستند و این کار را در ازای دریافت دستمزد برای مشتریان این خدمت انجام می دهند.

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار خرم آباد

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار - اصطلاحات باربری

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار

خرم آباد دارای شهرک های صنعتی، بازار، انبار و کارخانجات متعدد است که جهت حمل بار در تناژ کم به نیسان بار نیاز دارند تا بتوانند محصولات و تولیداتشان را به نقاط دیگر ارسال کرده و یا مواد اولیه خود را دریافت نمایند.

جهت حمل بار از خرم آباد به تهران و یا شهرهای دیگر می توانید با ماموت بار تماس بگیرید. شعبه خرم آباد ماموت بار آماده خدمات رسانی به کلیه اصناف و شهروندان محترم خرم آباد و شهرهای اطراف می باشد.

از آنجا که فاصله میان خرم آباد تا تهران مسیری طولانی است و با خطرات خاص خود همراه است بهتر است برای بارهای خود خصوصا بارهایی که حساس و شکننده هستند از یک باربری مطمئن مانند ماموت بار استفاده نمایید.

رانندگان این باربری با جاده های کوهستانی آشنایی کامل دارند و بدون هیچ خطری می توانند بار شما را به مقصد برسانند.

بیشتر بخوانید : باربری شبانه روزی نیسان بار تهران 

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار - خرم آباد به تهران

مزایای باربری با نیسان بار

  • عدم محدودیت تردد در ساعاتی از شبانه روز که تردد ماشین های سنگین ممنوع است.
  • وفور خودروی نیسان در کشور و عدم مواجهه با کمبود ماشین باربری زیرا در برخی اوقات سال یافتن ماشین های سنگین به دلیل حجم زیادی باربری ها کمی دشوار است.
  • به صرفه بودن هزینه کرایه نیسان بار نسبت به خودروهای سنگین باربری
  • امکان استفاده از خدمات نیسان بار برگشتی
  • و …
 

پیشنهاد می کنیم مقاله نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان را مطالعه نمایید. 

باربری خرم آباد به تهران نیسان بار - مزایای نیسان بار

ماموت بار ، یعنی باربری تخصصی نیسان بار

باربری ماموت بار نزدیک به سه دهه است که در زمینه ارائه خدمات باربری سبک بار خصوصا نیسان بار فعالیت داشته و توانسته 34 شعبه فعال در سرتاسر کشور دایر نماید.

شما در هر شهر و استانی که زندگی و کار می کنید و قصد ارسال بار به شهرهای دیگر کشور را دارید می توانید با این باربری تماس بگیرید زیرا مطمئنا یک شعبه فعال در نزدیکی شما وجود دارد که بتواند سریعا نسبت به ارسال خودروی باربری برای شما اقدام نماید.

اپراتورهای ماموت بار نیز بصورت شبانه روزی و همه روز هفته حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی و پشتیبانی می باشند.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *