پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری-نیسان-بار-بجنورد-ماموت-بار

باربری نیسان بار بجنورد

باربری نیسان بار بجنورد آماده ارائه خدمات باربری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است.

بجنورد یکی از شهرهای استان خراسان شمالی است که در کوهپایه های آلاداغ قرار دارد. این شهر از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب رشته کوه کپه داغ و در شمال رشته کوه البرز است. آب و هوایی شهر بجنورد معتدل است، به این صورت که زمستان های سرد و تابستان های خنک و ملایم دارد.

برای ارتباط با نیسان بار بجنورد ماموت بار می توانید با شماره تلفن 09156665639 تماس بگیرید.

ساکنان شهر بجنورد شامل اقوام کرد کرمانج، تات ها، ترک زبان ها خراسانی، فارسی زبانان و ترکمن ها است.

سیستم ترابری در شهر بجنورد با فرودگاه و راه آهن انجام می شود. فرودگاه در این شهر به صورت بین المللی انجام می شود و شبکه ریلی آن موجب اتصال به دسترسی بجنورد به کارخانه فولاد شده است. این شهر فاقد آزادراه است و فقط یک طرح آزادراه مشهد، بجنورد، گرگان در حال تصمیم گیری برای احداث است.

به تولیدکنندگان پیشنهاد می شود برای حمل محصولات کشاورزی و صنعتی در بجنورد، از نیسان بار بجنورد استفاده کنید و از خدمات ویژه آن بهره مند شوید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار شهرستان به تهران پیشنهاد می شود.

خدمات نیسان بار بجنورد به تهران

نیسان بار بجنورد به تهران

با در نظر گرفتن فاصله 1200 کیلومتری تهران تا بجنورد، این مسیر برای ماشین های سواری حدود 14 ساعت است، اما برای ماشین های باربری مانند نیسان بار به دلیل سرعت کم برای امنیت و سلامت بار این زمان به یک شبانه روزی بیشتر خواهد رسید.

این مسیر برای ماشین های خاور حتی از نیسان بار نیز بیشتر است. ناگفته نماند که عوامل دیگری نیز هستند که در زمان باربری از جمله شرایط آب و هوایی و ترافیک جاده دخیل است.

خدمات باربری با نیسان بار از خدمات بسیار رایجی است که اکثر شهرک صنعتی ها و شرکت های معتبر از این خودرو برای حمل کالای خود استفاده می کنند؛ زیرا این خودرو خدمات باربری را نسبت به سایر وانت بارها سریع تر انجام می دهد و از امنیت بالاتری برخوردار است.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: مشاهده لیست نمایندگی های ماموت بار 

تعرفه باربری نیسان بار بجنورد

قیمت باربری بجنورد ثابت نبوده و با توجه به نوع بار، حجم بار، زمان بارگیری، ماشین باربری و مبدا و مقصد باربری محاسبه می شود. با توجه به سابقه درخشش باربری بجنورد که تحت نظارت سامانه باربری ماموت بار مشغول به فعالیت است، قیمت نیسان بار برای خدمات باربری نسبت به سایر همکاران از هزینه بسیار پایین تری برخوردار است. همچنین می توانید برای پرداخت هزینه کمتر باربری از خدمات نیسان بار برگشتی بهره مند شوید.

عوامل مهم در نرخ باربری بجنورد عبارت است از:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نیروی باربری
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین بار باربری

حمل اثاثیه منزل با باربری نیسان بار بجنورد

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل در شهر بجنورد یکی از خدمات باربری بسیار حساس است که تمامی شرکت های باربری در این زمینه خدمات ویژه را ارائه می دهند. باربری بجنورد ماموت بار برای ارسال لوازم منزل از مراحل مشخصی را طی می کند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل از امورات زمان گیر و خسته کننده است که بسیار از افراد از این موضوع فراری هستند. علاوه بر این موضوع خدمات بسته بندی باید به صورت کاملا اصولی و مطمئن انجام شود تا بار در هنگام جابجایی و بارگیری دچار آسیب و خسارت نشود.

برای بسته بندی می توانید از نیروهای بسته بندی ماهر ماموت بار استفاده کنید. این نیروهای با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا مطمئن بسته بندی می‌ کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشود.

2- رزرو نیسان بار

پس از بسته بندی لوازم منزل نوبت به دریافت ماشین باربری است. با توجه به حجم و وزن لوازم منزل خود می توانید از خودروهای نیسان بار و خاور این شرکت استفاده کنید.

معمولا برای ارسال لوازم منزل از خاورهای مسقف (یا دارای چادر برزنتی) استفاده می شود. خاورهای مسقف ماموت بار پوشیده شده با موکت (در کف و دیوارها) است تا لوازم منزل شما در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشود.

خاورهای مسقف از آسیب دیدن لوازم منزل شما به دلیل بارندگی و تابش نور خورشید محافظت می کنند. بنابراین بهترین وسیله برای حمل وسیله در هنگام فصل پاییز و زمستان است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار تهران به شهرستان پیشنهاد می شود.

حمل خرده بار با نیسان بار بجنورد

حمل خرده بار با نیسان بار بجنورد

اغلب برای حمل خرده بار مانند ماشین لباسشویی یا یخچال (یا کالاهای دیگر)، از سوی باربری های مختلف نیسان بار به صورت دربستی پیشنهاد می شود، ولی این کار برای مشتری مقرون به صرفه نخواهد بود. در باربری بجنورد ماموت بار، برای حمل خرده بار تنها هزینه کالا گرفته می شود، در صورتی در باربری های دیگر این طور نیست.

همچنین برای حمل خرده بار مانند تمام امور باربری بارنامه دولتی و بیمه نامه صادر می شود. این کار موجب می شود که با کد رهگیری درج شده روی بارنامه، وضعیت بار به صورت آنلاین رصد شود و در صورت بروز آسیب به کالا، باربری متعهد است که خسارت آن را به طور کامل پرداخت کند.

برگشتی نیسان بار باربری بجنورد

 هنگامی که باربری به صورت بین شهری یا درون شهری انجام می شود، برای اینکه نیسان بار در هنگام برگشت به مبدا خالی نباشد، می تواند با قیمت پایین تر حمل بار دیگر را برعهده بگیرد، به این کار برگشتی نیسان بار گفته می شود.

در باربری نیسان بار بجنورد، برگشتی نیسان بار وجود دارد، به این صورت که می توان در هنگام استفاده از این نوع ماشین باربری، در هنگام برگشت از آن برای حمل بار دیگری استفاده کرد. این نوع حمل بار اغلب برای شرکت های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد.

ماموت بار، بهترین و بزرگ ترین ناوگان نیسان بار 

استفاده از واژه بهترین در باربری به ویژه باربری با نیسان بار، به علت تعداد بسیاری این نوع باربری، کار بسیار سختی است؛ ولی با توجه به ویژگی های بسیار در باربری ماموت بار می توان از آن به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین ناوگان سبک بار در ایران نام برد.

این شرکت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه باربری دارای ویژگی های خاص و متفاوت با سایر باربری ها است. از ویژگی های آن می توان به 28 نماینده رسمی فعال و  64000 راننده با تجربه و آشنا به مسیر اشاره کرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *