باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری نیسان بار تهران

باربری نیسان بار تهران

باربری نیسان بار تهران به دلیل تقاضای بالا روازنه متقاضیان به نیسان وانت در این شهر همواره یکی از مشاغل پر رونق محسوب می شود. تهران به عنوان پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر، به کانون اقتصادی و نخستین منطقه صنعتی کشور تبدیل شده است.

وجود شهرک های صنعتی مختلفی مانند شهرک صنعتی عباس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد، شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی خاوران، شهرک صنعتی بهارستان، شهرک صنعتی خیرآباد، شهرک صنعتی نظرآباد و دیگر شهرک های صنعتی موجود که تعدادشان به 6 هزار شهرک صنعتی فعال رسیده، باعث شده است تا تهران نیمی از بخش صنعت کشور را به خود اختصاص دهد. محصولات تولید شده در تهران و شهرستان های اطراف آن مانند شهر قدس، شهریار، اسلامشهر، ملارد، پاکدشت، قرچک ورامین و دیگر شهرهای این استان باعث شده تا موسسه باربری نیسان بار تهران ماموت بار شکل گیرد.

تولیدات صورت گرفته در شهرک های صنعتی تهران چندین برابر نیاز ساکنان این استان است و به همین دلیل صاحبان تولیدی های مختلف سعی دارند تا محصولات خودشان را به سراسر کشور ارسال کنند. علاوه بر محصولات تولید شده در تهران، بخش عمده ای از کار باربری نیسان بار تهران ارسال کالاها و لوازمی است که از دیگر شهرستان وارد تهران شده و از طریق باربری نیسان بار تهران به مقصد اصلی خود که دیگر استان های کشور است، ارسال می شود.

 ماشین باربری در باربری نیسان بار تهران

  • پیکان وانت
  • نیسان وانت
  • کامیون مسقف
  • کامیون روباز
  • تریلی

حمل بار در باربری نیسان بار تهران

برای استفاده از ماشین های باربری سنگین مانند خاور به دلیل ترافیک راه ها نیاز است تا زمان زیاد برای بارگیری درنظر داشته باشید. اگر به دنبال ارسال بار با هزینه ای به نسبت کمتر و در مدت زمانی پایین تر هستید، بهتر است تا از نیسان بارهای ماموت بار استفاده کنید و به جای یک خاور از 2 یا 3 نیسان برگشتی ماموت بار استفاده کنید تا هم در مدت زمان کمتری بار خود را در مقصد تحویل بگیرید و هم در هزنیه باربری صرفه جویی شود.

برای استفاده از خدمات باربری نیسان بار تهران ماموت بار می توانید با شماره تماس 02188520204 تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت بار خود را ارسال کنید.

 

باربری نیسان بار تهران

باربری تهران به شهرستان

حمل بار از تهران به شهرستان همواره مورد توجه موسسات باربری نیسان بار تهران است. همه روزه ماشین های باربری مخلتف در مسیرهای تهران به شهرستان و بر عکس دیده می شوند که نشان دهنده اهمیت باربری تهران به شهرستان است. یکی از باربری های تهران که در سراسر کشور نمایندگی دارد، ماموت بار است که توانسته تا به پوشش سراسری کشور در باربری دست پیدا کند و 34 نمایندگی فعال داشته باشد. 

برای استفاده از خدمات باربری نیسان بار تهران به شهرستان ماموت بار تنها کافی است تا با نمایندگی مرکزی ماموت بار با شماره تماس 02188520204 تماس حاصل فرمایید و از مشاوران ما ماشین مورد نیاز بار خود را بخواهید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود و با رعایت تمام استانداردهای لازم محموله در سریع ترین زمان ممکن به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید. 

حمل بار تهران به شهرستان نیسان

ماشین باربری نیسان وانت نسبت به سایر وانت های موجود از ظرفیت وزنی بالاتری برخوردار است که باعث شده تا حمل بار تهران به شهرستان توسط نیسان انجام شود. ماموت بار به دلیل استفاده از نیسان بار برگشتی در تهران همواره نسبت به سایر حمل بارهای تهران از قیمت مناسب تری برخوردار است. همچنین در دست داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان بار کشور با ظرفیت 70 هزار نفری رانندگان نیسان وانت به ماموت بار کمک می کند تا در کمتر از 1 ساعت، نیسان وانت را در اختیار شما قرار دهد.

گروه حمل و نقل نیز ادعایی بر توانایی در اختیار گذاشتن نیسان وانت در کمتر از 1 ساعت دارند؛ اما می توانند با کرایه ای چندین برابر ماموت بار ماشین را در اختیار شما قرار دهند. در حمل بار تهران به شهرستان به دلیل بالا بودن مسافت احتمال وارد شدن آسیب به کالا وجود دارد که در مجموعه باربری ماموت بار برای اطمینان خاطر دادن به شما صاحبان کالا از رانندگان با تجربه در باربری نیسان بار تهران به شهرستان استفاده می کند و شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید از بیمه معتبر استفاده کنید تا در صورت بروز حوادث احتمالی شرکت بیمه جبران خسارت کند. 

همچنین برای تمام امور باربری از تهران به شهرستان با نیسان بار بین شهری بارنامه هوشمند صادر می شود که با استفاده از آن امکان پیگیری وضعیت بار به صورت آنلاین  وجود دارد و ایمنی در حمل بار را چندین برابر می کند. 

برای اطلاع از انواع بارنامه می توانید به مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه مراجعه کنید.

 

باربری نیسان بار تهران

قیمت باربری تهران به شهرستان

قیمت باربری تهران به شهرستان به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه، زمان باربری و فصل آن، مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری و تجهیزات بستگی دارد که باعث می شود تا نتوان تعرفه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق باربری تهران به شهرستان کافی است تا با نمایندگی ماموت بار در تهران با شماره تماس 02188520204 تماس حاصل فرمایید و از قیمت باربری نیسان بار تهران به شهرستان مطلع شوید.

باربری تهران به اصفهان

اصفهان نیز از دیگر قطب های صنعتی کشور محسوب می شود که از گذشته از طریق باربری نیسان بار تهران به اصفهان به صورت مداوم با تهران در ارتباط بوده، همواره انواع ماشین های باربری در مسیر تهران به اصفهان دیده می شود.

وجود انواع بارها اعم از انواع صنایع دستی و تره بار در اصفهان، باعث شده تا رانندگان با کرایه ای بسیار پایین از مبدأ تهران به سمت اصفهان حرکت کنند.

یکی از مسیرهایی که ماموت بار  حمل بار را به صورت روزانه انجام می دهد، باربری تهران به اصفهان است. بنابراین برای حمل بار از تهران به اصفهان کافی است برای یک بار از خدمات این مجموعه باربری استفاده کنید تا متوجه تفاوت حمل بار با سایر باربری ها شوید. همچنین برای استفاده از باربری اصفهان به دیگر شهر ها نیز می توانید از باربری اصفهان ماموت بار استفاده کنید.

باربری نیسان بار تهران

باربری تهران به اهواز

شهر اهواز که مرکز استان خوزستان است به دلیل دسترسی از این شهر به بندر ماهشهر و بندر امام خمینی از ارزش بالایی برخوردار است که باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان موجود در تهران برای ارسال بارهای خود به سایر کشور های و صادرات از باربری تهران به اهواز استفاده می کنند تا بار خود را به شهر اهواز برسانند و از این طریق و با استفاده از بنادر نام برده شده بار خود را به دیگر کشورها ارسال کنند.

همچنین برای ارسال بار از اهواز به سایر استان های کشور می توانید از باربری اهواز ماموت بار استفاده کنید تا ماشین های برگشتی نیسان وانت در اختیار شما قرار بگیرد.

 

باربری نیسان بار تهران

مسافت تهران تا اهواز

برای ارسال بار از تهران به اهواز با مسیری به اندازه 795 کیلومتر رو به رو هستید که باعث می شود برای دریافت بار خود در مقصد زمانی 12 ساعته در نظر داشته باشید، البته این زمان برای ماشین باری نیسان وانت است که به نسبت سایر ماشین های باربری از سرعت بالاتری برخوردار است. همچنین در صورتی که نیسان وانت تهران به اهواز باری با وزن 2 هزار و 200 کیلوگرم بارگیری کند، برای افزایش امنیت بار مجبور به حرکت با سرعت پایین تری خواهد بود که در نتیجه برای دریافت بار در مقصد خود، اهواز توقع مدت زمان بیشتری را باید داشته باشید.

حمل بار تهران به شمال

منظور از حمل بار تهران به شمال، ارسال بار از مبدا تهران به استان های شمالی کشور مانند مازندران و رشت است. تعداد قابل توجهی از ساکنان شهر تهران برای حمل لوازم منزل خود به شهرهای شمالی کشور از باربری نیسان بار تهران استفاده می کنند تا حمل بار تهران به شمال را انجام دهند. یکی از ماشین هایی که در این مسیر حرکت می‌کند، نیسان وانت است. برای ارسال لوازم منزل و حمل بار تهران به شمال بهتر است تا از ماشین های مسقف استفاده کنید؛ زیرا شهرهای شمالی کشور در اکثر فصول سال بارندگی دارند، به همین دلیل است که تمام رانندگان ماموت بار مجهز به چادر و نایلون هستند تا از خیس شدن بار شما جلوگیری کنند.

برای رزرو ماشین حمل بار تهران به شمال تنها کافی است با شماره 02186122989 تماس حاصل فرمایید.

 

باربری نیسان بار تهران

ماموت بار، بهترین باربری تهران

تمامی توضیحاتی که درباره باربری تهران داده شده، به این منظور بوده تا شما را در انتخاب باربری مناسب کمک کرده باشیم. برای اینکه به یک باربری بتوان لقب بهترین بابری را داد، باید ویژگی های بسیار داشته باشد، برخی از آنها عبارت است از:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مناسب ترین قیمت
  • تجربه بالا
  • تعداد بالای رانندگان
  • قابل اعتماد بودن

در بین باربری های موجود در تهران تنها ماموت بار است که توانسته تمامی ویژگی های بهترین باربری تهران را داشته باشد و به راحتی می شود عنوان بهترین باربری تهران را به ماموت بار داد. برای استفاده از ماشین های سنگین باری می توانید به دفتر مرکزی باربری مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط :

16 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات