پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار خرم آباد - ماموت بار

باربری نیسان بار خرم آباد

باربری نیسان بار خرم آباد زیر نظر شرکت ماموت بار انجام می گیرد.

خرم آباد شهر فلک الافلاک ، مرکز استان لرستان و بزرگترین شهر لرنشین در ایران است. اولین چیزی که با شنیدن اسم لرستان به یادها می آید طبیعت دیدنی، آبشارها، جنگل و همچنین آثار تاریخی آن است. خرم آباد دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه ای است و از رطوبت آن نسبتا خوب است. فاصله این شهر تا تهران 494 کیلومتر است که چیزی در حدود 6 ساعت زمان برای سفر زمینی با اتومبیل و 8 ساعت و نیم با قطار و 45 دقیقه با هواپیما است.

باربری در خرم آباد بیشتر با نیسان بار صورت می گیرد که این به دلیل قدرت و کارایی این خودرو در جاده های این استان است. در این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با شهر خرم آباد به باربری نیسان بار خرم آباد بپردازیم.

مطالعه بیشتر: باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان بار خرم آباد - باربری خرم آباد

باربری نیسان بار خرم آباد

نیسان بار خودرویی مناسب برای باربری تا 3 تن است که برای حمل انواع بارها مناسب می باشد. همچنین کرایه حمل این خودرو نسبت به ماشین های باربری سنگین مثل خاور و کامیون بسیار پایین تر است. اگر استان لرستان و شهر خرم آباد سفر کرده باشید احتمالا نیسان بارهای زیادی در جاده مشاهده کرده اید که در حال باربری به سمت این شهر و بالعکس هستند.

این به دلیل حاصلخیز بودن این شهر و شهرهای اطراف از نظر باغداری و کشاورزی و همچنین دامپروری می باشد. محصولاتی که در این استان تولید می شوند علاوه بر مصرف داخلی به شهرهای دیگر کشور نیز ارسال می شوند که این باربری اغلب با نیسان بارها صورت می گیرد. اگر در این شهر و شهرهای اطراف ساکن هستید و نیاز به ماشین باربری علی الخصوص نیسان بار دارید با نمایندگی شرکت ماموت بار در این استان تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمات باربری به شما ارائه گردد.

مزیت های استفاده از نیسان بار در باربری برون شهری

  • به صرفه بودن کرایه حمل در نیسان بارها در مقایسه با ماشین های سنگین باربری
  • حمل اثاثیه و بار بصورت مطمئن و سریع
  • حمل بار حداکثر بین 2200 تا 2800 کیلوگرم که در مقایسه با دیگر سبک بارها نظیر وانت پیکان و پراید بسیار بیشتر است (وانت پیکان و پراید بین 500 تا 700 کیلوگرم را می توانند حمل کنند).
  • در جاده های باریک یا با محدودیت ارتفاع که نمی توان از ماشین های سنگین برای باربری استفاده کرد می توان با نیسان بار حمل بار کرد.
  • برای خرده بار و کنار باری نیز خودروی باربری مناسبی است.
  • برای حمل یخچال ساید، مبلمان، گاوصندوق، پیانو و… بسیار مناسب است؛ زیرا این لوازم را با وانت پراید و پیکان نمی توان حمل کرد و به صرفه هم نیست که بخواهیم آنها را با خاور یا کامیونت حمل کنیم.
 

مقاله پیشنهادی: خرده بار چیست؟ 

باربری نیسان بار خرم آباد - مزیت های استفاده از نیسان بار در باربری

عواملی موثر بر نرخ کرایه نیسان بار 

– وزن بار : هر چه وزن بار سنگین تر باشد بالطبع کرایه حمل نیز بیشتر است.

– نوع بار: بارهایی که بارگیری و تخلیه آن زمان بیشتری می برد کرایه بیشتری دارند یا بارهایی که موجب کثیف و آلوده شدن ماشین باربری می شوند کرایه بیشتری دارند.

– فاصله بین مبدا و مقصد: هر چه شهر مقصد دورتر باشد کرایه حمل نیز بیشتر خواهد بود.

– نوع مسیر: برخی مسیرها صعب العبور یا خاکی هستند مثل فاصله میان بعضی روستاها که از نظر راه سازی چندان پیشرفتی نکرده اند. برای حمل بار در این مسیرها راننده ممکن است متحمل زحمت و هزینه بیشتری از نظر استهلاک ماشین گردد که این روی کرایه حمل تاثیر می گذارد.

– استفاده از کارگر: اگر برای بارگیری و تخلیه نیاز به کارگر باشد به کرایه حمل افزوده می شود. گاها خود راننده اقدام به بارگیری و تخلیه و حمل بار در طبقات می نماید که این خدمت موجب افزایش کرایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید : انواع بارنامه و بیمه نامه 

باربری نیسان بار خرم آباد - عوامل موثر بر کرایه

هدف ماموت بار، مشتری مداری همراه با رضایت روزافزون

گروه حمل و نقل ماموت بار حرفه ای در حمل بار و معتقد به مشتری مداری است. احترام به مشتری از اصول اولیه این مجموعه باربری است که مدیریت و کارکنان به آن پایبند هستند و همین موضوع نیز موجب افزایش روز به روز مشتریان این شرکت شده است.

اپراتورهای این مجموعه باربری به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات ثبت درخواست باربری مشتریان، صدور بارنامه و بیمه نامه برای بارهای آنها مشغول هستند و به صورت شیفت حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگویی به مشتریان انجام می گیرد.

اگر قصد دریافت خدمات باربری از این شرکت را دارید با شماره های ما تماس بگیرید و در اسرع وقت خدمات خود را دریافت نمایید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *