پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار همدان - ماموت بار

باربری نیسان بار همدان

باربری نیسان بار همدان تحت نظارت شرکت ماموت بار انجام می شود.

استان همدان در غرب کشور قرار دارد و با استانهای زنجان، لرستان، مرکزی، کرمانشاه و کردستان همسایه است. شهر همدان ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد که این موجب شده تا آب و هوای سرد و کوهستانی داشته باشد. این شهر در ارتفاع 1741 متری سطح دریاست و کوه الوند که بالغ بر 3574 متر است بلندترین قله در استان همدان است. شهرهای استان همدان شامل ملایر، تویسرکان، همدان، اسدآباد، نهاوند، رزن، کبودرآهنگ، بهار و فامنین است.

ملایر از شهرهای معروف این استان است که محصولات کشاورزی و باغداری و طبیعت زیبای آن زبانزد است. غار علیصدر، آق قایا، قلعه جوق و آبشار گنج نامه، رودخانه قره چای و دریاچه سد اکباتان از جاذبه های طبیعی این استان هستند.

مزیت های استفاده از نیسان بار در حمل و نقل بین شهری

بیش از نیم قرن است که نیسان بار بهترین وسیله سبک بار برای حمل اثاثیه و بار درون شهری و برون شهری در ایران محسوب می شود. این ماشین قدرتمند قادر است تا حدود 3000 کیلوگرم بار را حمل نماید که این میزان در بین سبک بارهای دیگر دیده نمی شود. همچنین مصرف سوخت این وسیله بهینه است و قدرت کشندگی خیلی بالایی دارد.

باربری نیسان بار همدان - مزایای نیسان بار در باربری

حال مزیت های نیسان بار در باربری شهری و بین شهری را برمی شماریم:

  • مصرف سوخت کم
  • فضای زیاد برای قرار دادن لوازم، بار و اثاثیه
  • حمل حدود 3 تن بار
  • قطعات یدکی فراوان و با قیمت مناسب در بازار
  • خرید و فروش آسان

انواع نیسان وانت در ایران

  • نیسان بار بنزینی
  • نیسان بار دیزلی
  • نیسان بار دوگانه سوز دستی
  • نیسان بار دوگانه سوز شرکتی
  • نیسان بار مسقف
  • نیسان بار کفی مبلی
  • نیسان وانت یخچالی

بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی چیست؟

بار برگشتی یا نیسان برگشتی آن دسته از بارهایی است که راننده نیسان پس از تحویل بار خود در مقصد به دلیل خالی برنگشتن ماشین به شهر مبدا از شرکت های باربری دریافت می کند و کرایه حملی کمتر از حالت عادی دارد.

این بارها بدلیل اینکه بدون معطلی باید تحویل راننده شوند مبلغ کرایه کمتری هم دارند. این بار برگشتی با وجود اینکه کرایه کمتری دارد ولی باز هم به نفع راننده است نسبت به وقتی که بخواهد با ماشین خالی برگردد.

صاحبان بار معمولا از این خدمت شرکت های باربری خیلی استقبال می کنند زیرا برای آنها به صرفه تر است که کرایه کمتری را پرداخت نمایند و سریعا بارشان به مقصد ارسال شود. علی الخصوص شرکتها و کارگاههای تولیدی که همه روزه یا در هفته چندین بار به مناطق مختلف بار ارسال می کنند در طی ماه مبلغ قابل ملاحظه ای را می توانند از این راه صرفه جویی نمایند.

در ماموت بار نیز بار برگشتی و نیسان بار برگشتی موجود می باشد و مشتریان محترم می توانند از شرکت ماموت بار این گونه خدمات را درخواست نمایند.

باربری نیسان بار همدان - بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی

باربری نیسان بار همدان به زنجان

برای رفتن از همدان به سمت زنجان دو مسیر وجود دارد:

– مسیر اول 259 کیلومتر است که سه ساعت و 46 دقیقه زمان نیاز است تا به مقصد برسیم.

– مسیر دوم که 301 کیلومتر است و چهار ساعت زمان برای طی کردن آن نیاز است.

از آنجا که این دو شهر همسایه هستند و مسیر طولانی بین این دو شهر وجود ندارد مراودات زیادی بین این دو شهر انجام می شود که شامل محصولات کشاورزی، باغداری، گلخانه، دامداری، تولیدات صنعتی و … می باشد.

اغلب ماشین هایی که بین این دو شهر تردد می کنند نیسان بار هستند که این به دلیل مناسب بودن هزینه کرایه حمل و همچنین در دسترس بودن این ماشین هاست.

علاوه بر اینها نیسان بارها حجم خوبی از محصولات را در خود جای می دهند که این در مقایسه با پیکان وانت و پراید وانت خیلی بیشتر است. هر دو شهر همدان و زنجان کوهستانی و سرد هستند و در فصول سرد سال دارای بارش برف سنگین هستند.

بنابراین پوشاندن بارها بوسیله چادرهای ضخیم برزنتی و آب بندی کردن بارهایی که نسبت به رطوبت حساس تر هستند از اهمیت خاصی برخوردار است.

رانندگان شرکت ماموت بار تبحر خاصی در بارگیری و چادرکشی بارها دارند و به جاده های کشور آشنا هستند. بنابراین اگر باربری خود را به شرکت ماموت بار محول کردید دیگر نگران نباشید. برای اینکه صد درصد مطمئن شوید بهتر است نسبت به بیمه کردن بار خود اقدام نمایید که در زیر به آن می پردازیم.

صدور بیمه بار و  بارنامه در ماموت بار برای ایمنی بیشتر محموله های بین شهری

شرکت ماموت بار به صاحبان بار توصیه می کند که حتی المقدور کلیه بارهای خود را بیمه نمایند زیرا هزینه و نرخ بیمه نامه در مقایسه با ارزش کل بار اصلا عدد قابل ملاحظه ای نخواهد بود در عوض اگر اتفاقی برای ماشین باربری یا بار بیفتد و موجب صدمه به بار شود این شرکت بیمه است که خسارات صاحب بار را جبران خواهد نمود.

پس بیمه کردن بارها کار عاقلانه ای است. شرکت ماموت بار برای هر بار بیمه نامه مجزا صادر می کند و حتی خرده بار و کنارباری را نیز بیمه می نماید منوط به اینکه صاحب بار هزینه بیمه را تقبل نماید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را از دست ندهید.  

باربری نیسان بار همدان - بیمه بار و صدور بیمه نامه

 ماموت بار ، راحتی و آسایش خیال بعد از ارسال بار

برای گروه حمل و نقل ماموت بار آسودگی خیال صاحبان بار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل هم اصرار بر بیمه کردن بارها دارد. همچنین با رانندگانی همکاری می نماید که سوء سابقه نداشته و در امر رانندگی جاده ای از تبحر کافی برخوردار باشند.

همچنین اپراتورهای ماموت بار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم خواهند بود. فقط کافی است با این دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید و آسودگی خیال پس از ارسال بار را تجربه نمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *