پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری-نیسان-بار-یاسوج-ماموت-بار

باربری نیسان بار یاسوج

باربری نیسان بار یاسوج تمام امور باربری مربوط به حمل اثاثیه منزل و خرده بار را انجام می دهد.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که در دامنه های زاگرس قرار گرفته است. این شهر به علت موقعیت جغرافیایی، از لحاظ بارش برف و باران دومین رتبه را در ایران دارد و به نوعی در اقلیم معتدل مدیترانه ای از نوع کوهستانی واقع شده است.

آب و هوای معتدل و خنک در فصل گرما و سرد و برفی در فصل سرما از ویژگی های منحصر به فرد این شهر است. همچنین وجود دریاچه، رودخانه و آبشارهای متعدد و جنگل های بلوط و برخورداری از آب و هوای مطبوع در طول فصل های سال، موجب شده که به یاسوج لقب «پایتخت طبیعت» داده شود.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: باربری نیسان بار تهران به شهرستان

اقتصاد شهر یاسوج بر پایه محصولات دامی، فرش، موزاییک سازی و آجر است. این شهر دارای واحد تصفیه شکر و نیروگاه برای تامین نیروی برق منطقه است.

تاسیس پتروشیمی در سال 1393 در شهر یاسوج یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در اقتصاد استان کهگیلویه و بویر احمد است که از آن بنزین، گازوئیل، گوگرد، آسفالت و گاز مایع استخراج می شود.

با توجه به مشخصات ذکر شده برای شهر یاسوج می توان بیان کرد که برای داد و ستد در این شهر با مراکز استان های دیگر، نیاز به باربری حمل محصولات و کالاهای مختلف ضرورت پیدا می کند.

نیسان بار یاسوج تحت نظارت شرکت باربری ماموت بار، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری در این شهر و از یاسوج به سایر شهرهای ایران است.

ماموت بار، یکی از برترین شرکت باربری و بزرگ ترین ناوگان سبک بار در ایران است. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای حمل و نقل بارهای صنعتی و کشاورزی در شهر یاسوج، از باربری نیسان بار یاسوج استفاده کنید.

یکی از ماشین های باربری با تقاضای بالا در این باربری نیسان بار است که توانایی حمل بار تا دو تن را نیز دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار تهران پیشنهاد می شود.

خدمات نیسان بار یاسوج

خدمات نیسان بار یاسوج

در باربری یاسوج تمام امور باربری به صورت 24 ساعته انجام می شود. به این صورت که کافی است با یک تماس در سامانه ماموت بار اعلام بار کنید، در سریع ترین زمان ممکن یا در زمانی که مورد نیاز شما باشد، یکی از بهترین ماشین های باربری با توجه به حجم بار، برای شما ارسال خواهد شد.

حمل اثاثیه با نیسان بار

حمل اثاثیه یکی از دغدغه های همیشگی افرادی است که محل کار یا محیط زندگی خود را تغییر می دهند. برای جابجایی اثاثیه می توان از ماشین های باربری مانند نیسان بار یا وانت بار شهری استفاده کرد، البته با توجه به حجم بار تقاضای افراد متفاوت است.

باربری نیسان بار یاسوج برای حمل اثاثیه بهترین خدمات را ارائه می دهد، به این صورت که همراه با ماشین باربری، نیروی باربری ماهر نیز ارسال می شود. همچنین براساس تقاضای مشتری نیروی بسته بندی وسایل فرستاده خواهد شد تا جمع آوری وسایل و بسته بندی آنها، بدون دغدغه و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

با استفاده از خدمات حمل اثاثیه باربری یاسوج برای نیروی باربری و بسته بندی ماهر، جابجایی راحت داشته باشید و خیالتان از بابت مسائل اسباب کشی آسوده خواهد بود.

حمل خرده بار با نیسان بار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای حمل یک کالا مانند یخچال یا ماشین لباسشویی یا یکسری خریدهای کلی که از بازار داشته اید، با مشکل روبه رو شده باشید؛ زیرا باید از یک نیسان بار یا وانت بار به صورت دربست استفاده کنید تا آن را به محل زندگی شما بیاورد، همچنین برای حمل یک کالای کوچک باید هزینه باربری آن را به طور کامل پرداخت کنید.

یکی از خدمات باربری یاسوج حمل خرده بار است که می توان برای باربری کالاهای جزیی از آن استفاده کرد. همچنین جالب است که بدانید برای حمل خرده بار در این باربری نیاز به پرداخت هزینه کامل و دربستی نیسان بار نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: مشاهده لیست نمایندگی های ماموت بار 

ویژگی های نیسان بار یاسوج

باربری یاسوج در مقایسه با باربری های دیگر از ویژگی های بسیاری برخوردار است. در این باربری برای تمام امور باربری بارنامه دولتی صادر می شود. به این صورت که با کد رهگیری درج شده در بارنامه می توان از وضعیت بار به صورت آنلاین مطلع شد. این ویژگی تنها منحصر به باربری یاسوج تحت نظارت سامانه ماموت بار است.

همچنین با توجه به درخواست مشتری برای بار آنها بیمه نامه صادر خواهد شد. با وجود بیمه نامه در صورت بروز آسیب، باربری متعهد خواهد بود که خسارت بار مشتری را پرداخت کند.

داشتن رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر، یکی دیگر از ویژگی های مهم این باربری است.

باربری نیسان بار یاسوج به تهران

باربری نیسان بار یاسوج خدمات ویژه ای برای ارسال بار به تهران ارائه می کند، به این صورت که با انواع ماشین های باربری، بار را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد دلخواه مشتری می رساند.

باربری یاسوج تحت نظارت ماموت بار دارای بیشترین نیسان بار در سطح شهر است، بنابراین تنها کافی است که برای نیسان بار یاسوج به تهران، به سامانه ماموت بار اعلام بار کنید، در کوتاه ترین زمان، ماشین باربری در مبدا برای بارگیری بار ارسال خواهد شد.

باربری نیسان بار یاسوج به شهرهای دیگر

تولیدکنندگان محصولات صنعتی یا مصرفی یا ساکنان شهر یاسوج برای انجام امور باربری خود به سایر شهرهای ایران می توانند از نیسان بار یاسوج استفاده کنند و از تمام خدمات این باربری بهره مند شوند.

تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، باربری قالی، موزاییک و خوراک دامی توسط باربری ماموت بار در یاسوج انجام می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه پیشنهاد می شود.

تعرفه نیسان بار یاسوج

تعرفه نیسان بار یاسوج

با توجه به نوع بار، حجم بار، نوع باربری، ماشین باربری، مدت زمان بارگیری و استفاده از نیروی باربری برای حمل بار، هزینه باربری متفاوت است. بنابراین با توجه به عوامل ذکر شده، نمی توان برای آن قیمت ثابتی مشخص کرد. البته تعرفه باربری یاسوج ماموت بار با توجه کیفیت نسبت به باربری های دیگر بسیار مناسب محاسبه می شود.

ماموت بار، ارائه دهنده تمام خدمات باربری 

این شرکت با تجربه طولانی در زمینه باربری و 28 نمایندگی در سراسر کشور و 64.000 راننده ماهر آماده ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی به مشتریان است.

ماموت بار در تلاش است که همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین استفاده از نیروهای ماهر و با تجربه و ارائه قیمت مناسب از دیگر اهداف این باربری است.  

باربری نیسان بار بین شهری ماموت بار، ارائه دهنده خدمات حمل بار با نیسان بار و وانت بار از تهران به سایر شهرها و شهرستان های ایران است.

برخی از خدمات این شرکت عبارت است از:

  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی
  • انجام تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل با نیسان بار و وانت بار
  • همکاری با راننده های با تجربه و آشنا به مسیر در تمام استان های کشور
  • اعزام کارگران ماهر باربری و بسته بندی وسایل
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • باربری محصولات خوراکی، محصولات پتروشیمی، مشتقات نفتی، لوازم منزل و تجهیزات صنعتی
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • انجام خدمات باربری انواع کالاها با وزن های مختلف
  • ارائه مشاوره رایگان برای بارگیری و باربری
  • رضایت مندی مشتریان و کسب اطمینان آنها
 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *