پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد - ماموت بار

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد توسط باربری ماموت بار انجام می شود . با این مقاله همراه باشید تا با این شهرک و خدمات باربری در آن بیشتر آشنا شوید .

شهرک صنعتی عباس آباد در جاده تهران گرمسار پس از پاسگاه شریف آباد و در فاصله 45 کیلومتری شهر تهران واقع شده است .

در این شهرک صنعتی کارخانجات ، کارگاهها و مراکز تولیدی در زمینه پلاستیک ، صنایع فلزی ، برق و الکترونیک ، صنایع غذایی ، پوشاک ، نساجی ، سلولزی و … فعالیت دارند .

واحدهای نام آشنایی همچون اخوان ، صنام ، امرسان ، پاپکو ، شیرآلات قهرمان ، بستنی شاد و … در این شهرک صنعتی واقع شده اند .

باربری از این شهرک صنعتی به کلیه نقاط شهر تهران ، شهرک های اطراف و در نهایت سراسر ایران توسط خودروهای باربری بزرگ و کوچک انجام می شود .

باربری ماموت بار سالهاست که با واحدهای صنعتی این شهرک صنعتی همکاری داشته و حمل و باربری بسیاری از تولیدات آنها به کلیه شهرهای ایران را بعهده دارد .

باربری ماموت بار اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت دارد ولی چنانچه برای بارهای خود نیاز به خودروی بزرگتری داشته باشید باز هم باربری ماموت بار قادر به ارائه خدمات باربری به شما با خودروی مورد نیازتان خواهد بود .

شهرک صنعتی عباس آباد کجاست ؟

همان طور که در بالا به آن اشاره شد شهرک صنعتی عباس آباد در محور تهران به گرمسار و بعد از پاسگاه شریف آباد واقع شده است . این شهرک در ضلع شمالی جاده و در فاصله 45 کیلومتری از شهر تهران احداث گردیده است .

با توجه به نزدیکی این شهرک به تهران و دسترسی آن به امکانات مناسب بسیار مورد توجه تولیدکنندگان و سازندگان واقع شده و کارخانجات بزرگ و معروفی همچون امرسان و اخوان و … در این شهرک به تولیدات لوازم خانگی و بهداشتی ، صنعتی ، غذایی ، نساجی و … مشغول هستند .

این شهرک دارای انعشابات آب ، برق، گاز ، تلفن و اینترنت است و تصفیه خانه مجزایی برای آب دارد و همچنین مجهز به پست فشار قوی برق می باشد .

این شهرک همچنین به فرودگاه و راه آهن نیز نزدیک است و این مزیت بزرگی برای یک شهرک صنعتی محسوب می شود چرا که هزینه حمل بار را برای آنها به میزان زیادی کاهش می دهد .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد 

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد - عباس آباد کجاست

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد به شهرستان ها

برخی از کارخانجات و واحدهای تولیدی موجود در شهرک صنعتی عباس آباد خود دارای ناوگان حمل و نقلی هستند و محصولاتشان را بوسیله خودروهای باربری خود به شهرستان های دیگر ارسال می کنند .

ولی برای برخی دیگر این امکان به دلیل شرایط اقتصادی وجود ندارد و از باربری های خارج از شهرک درخواست خودروی باربری می نمایند .

باربری ماموت بار که دارای ناوگان 64000 عضوی نیسان بار می باشد در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات باربری نیسان بار از این شهرک صنعتی به سایر شهرستان ها می باشد .

کرایه های این باربری در حد کرایه برگشتی می باشد و این برای تولیدکنندگان که در طی روز سفارشهای باربری زیادی دارند بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود .

بیشتر بخوانید : باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه 

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد - باربری نیسان بار

ارائه خدمات کنارباری و خرده بار در ماموت بار

بعضی مواقع باری که قرار است به مقصدی ارسال شود حجم و وزن زیادی ندارد و شامل یک وسیله یا یک بسته می باشد که ارسال آن بصورت کنارباری و خرده بار انجام می شود .

تفاوت این نوع باربری با نوع عادی این است که کرایه حمل آن به مراتب کمتر است . در این مواقع راننده نیسان بار بسته یا کالای مورد نظر را در کنار بارهای دیگر جای داده و به مقصد می رساند . اینگونه بارها هم می توانند شامل بیمه و بارنامه شوند .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار تهران به شهرستان را مطالعه نمایید . 

باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد - خدمات کنارباری

باربری ماموت بار

باربری ماموت بار با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات باربری نیسان بار و دارا بودن 34 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور آمادگی دارد با کلیه اصناف و تولیدکنندگان همکاری داشته و خدمات باربری مطمئن ، اقتصادی و حرفه ای را به این واحدهای صنعتی ارائه نماید .

کافیست با ماموت بار تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت کنید و از پشتیبانی این باربری تا رسیدن بار به مقصد برخوردار شوید .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *