باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه - ماموت بار

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه توسط باربری ماموت بار انجام می شود . ماموت بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید . 

چهاردانگه نام شهری کوچک در شهرستان اسلامشهر تهران است و در جنوب غربی این شهر قرار دارد و جمعیت آن چیزی بیش از 56000 نفر است .

چهاردانگه بیشتر با شهرک های صنعتی و بازار مبل و کارگاههای ساخت انواع مبل و تختخواب و … شناخته می شود . مسلما مناطقی که دارای تولیدات زیاد هستند نیاز به باربری هم در این مناطق بیشتر است چرا که کالای تولید شده بایستی به دست مصرف کننده و خریدار برسد .

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه سالهاست که توسط باربری ماموت بار انجام می شود و این باربری به طور اختصاصی در زمینه نیسان بار و وانت بار فعالیت می کند و به جرات می توان گفت تنها باربری اختصاصی نیسان بار در کشور می باشد .

کارخانجات و کارگاههای تولید انواع سرویس مبلمان ، تختخواب ، لوازم چوبی اداری و … برای ارسال محصولات خود به سرتاسر کشور از این باربری کمک می گیرند و سالهاست که مشتری دائم این باربری هستند .

با ما در این مقاله همراه شوید تا بیشتر با چهاردانگه این شهر کوچک صنعتی و باربری در آن آشنا شوید .

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه بار نیسان را مطالعه نمایید . 

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه - مزیت نیسان بار

دلیل استفاده بیشتر از خدمات باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه نسبت به سایر خودروهای باربری چیست؟

در اینجا باید به یک سری مزیت های این خودروی پرفایده اشاره کنیم تا بدانیم چرا این خودرو نسبت به سایر خودروهای باربری محبوبیت دارد .

خودروی نیسان بار در مقایسه با وانت بارهای دیگر نظیر پیکان و مزدا و پراید حجم و وزن بیشتری از بار را در خود جای می دهد .

یک نیسان وانت می تواند تا 2800 کیلوگرم را حمل نماید در حالیکه حداکثر باری که یک وانت پیکان می تواند حمل کند 700 کیلوگرم و یک وانت پراید 500 کیلوگرم است .

پس با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که نیسان وانت می تواند چهار برابر پیکان وانت وزن بار را تحمل کند .

مورد بعدی اینکه اگر بخواهیم این نوع خودرو را با ماشین های باربری سنگین نظیر خاور ، تریلی، کامیون و کامیونت و … مقایسه کنیم باید بگوییم که کرایه حمل نیسان بار به مراتب کمتر از خاور یا کامیونت و … است . 

البته اگر بتوان باری را که قرار است با یک خاور حمل کنیم مثلا در دو نیسان بار جای دهیم ولی اگر حجم بار بزرگ باشد ناچار به کرایه یک ماشین بزرگتر از نیسان وانت هستیم .

مزیت دیگر نیسان بار نسبت به خاور این است که در کوچه ها و خیابان های باریک ، نیسان بارها به راحتی می توانند تردد کنند در حالیکه خاور یا ماشین سنگین دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد و یا محدودیت تردد ترافیکی برای ماشین های سنگین در برخی شهرها در ساعاتی از روز وجود دارد .

نیسان بارها در کل خودروهایی قوی ، کم خرج و به صرفه هستند که برای هر نوع آب و هوایی در کشور قابل استفاده هستند . شاید به همین دلیل است که از حدود 50 سال پیش تاکنون هنوز هم تولید می شوند و طرفداران زیادی دارند .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار تهران به شهرستان 

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه - انواع نیسان بارها

انواع نیسان بارها

  • نیسان وانت بنزینی
  • نیسان وانت دیزل
  • نیسان وانت دوگانه سوز
  • نیسان وانت کفی مبلی
  • نیسان وانت مسقف
  • نیسان وانت یخچالدار

کلیه نیسان بارهای نام برده شده را می توانید از ماموت بار درخواست کنید . مثلا اگر محصولات دامی مانند گوشت و شیر را می خواهید از شهری به شهر دیگر ارسال کنید می توانید از نیسان وانت یخچالدار استفاده کنید .

یا برای انتقال سرویس مبلمان از کارخانه به دست مصرف کننده و مشتری می توان از نیسان وانت کفی مبلی استفاده کرد زیرا بارگیری و تخلیه از این نیسان بارها راحت تر صورت می گیرد و …

بیشتر بخوانید : شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران 

باربری وانت بار و نیسان بار چهاردانگه - انتخاب باربری مطمئن

باربری ماموت بار یعنی انتخاب یک باربری نیسان بار مطمئن یک بار برای همیشه

باربری ماموت بار سالهاست که با ارائه خدمات نیسان بار یار و یاور تولیدکنندگان ، اصناف ، کشاورزان ، دامداران و سایر هموطنان عزیز بوده است و در هر نقطه ای از ایران از شهرهای کوچک تا بزرگ همه را تحت پوشش باربری قرار داده است .

این کار میسر نبود مگر با دایر نمودن 34 نمایندگی فعال در مراکز استانها و شهرهای بزرگ که در آینده نزدیک بر تعداد آنها افزوده خواهد شد .

تعهد و مسئولیت کاری در کلیه ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل را می توان در تک تک پرسنل این باربری مشاهده کرد و پاسخگویی و پشتیبانی این باربری در بین باربری های دیگر مثال زدنی است .

باربری با ماموت بار را تجربه کنید و آن را به دیگران هم پیشنهاد دهید . کافیست با ماموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *