پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد - ماموت بار

باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد

باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می گردد . ماموت بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

شهرک صنعتی نظرآباد با مساحت 425 هکتار در جنوب نظرآباد در استان البرز و در سال 1373 تاسیس گردید و در سال 1383 به بهره برداری رسید .

فاصله شهرک صنعتی نظرآباد تا کرج در حدود 52 کیلومتر است . یکی از امتیازات این شهرک صنعتی اتصال آن به آزادراه کرج قزوین است که موجب جذب سرمایه گذاران زیادی در این شهرک شده است .

در این شهرک استقرار صنایع گوناگونی از جمله صنایع غذایی ، نساجی ، فلزی ، شیمیایی ، پلاستیک ، سلولزی ، کانی غیر فلزی ، برق و الکترونیک فراهم شده است .

با توجه به گستردگی صنایع موجود در این شهرک صنعتی و ورود و خروج مواد خام و تولیدات این واحدهای صنفی و صنعتی قطعا ارائه خدمات باربری در این شهرک صنعتی رونق زیادی دارد .

با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی نظرآباد به کرج باربری ماموت بار توسط نمایندگی کرج خود ارائه خدمات باربری را در این شهرک به اقصی نقاط ایران به عهده دارد .

تعداد زیادی از واحدهای صنفی این شهرک از مشتریان دائم و همیشگی ماموت بار هستند و سالهاست که از خدمات این باربری برای ارسال بارهای خود به شهرهای دیگر استفاده می کنند .

چرا نیسان بار بهترین خودروی باربری سبک بار در ایران است ؟

اگر نگاهی به انواع خودروهای باربری سبک بار در ایران بیندازیم به وضوح متوجه می شویم که نیسان بار نسبت به دیگر خودروهای سبک بار ویژگیها و مزیت هایی دارد که مورد استقبال رانندگان و مشتریان باربری واقع می شود .

وانت پیکان و وانت پراید و یا وانت مزدا نسبت به نیسان بار گنجایش کمتری دارند و بار کمتری را از نظر وزنی و حجمی می توانند حمل کنند و از پس حمل برخی بارها نظیر اثاثیه حجیم منزل مثل مبلمان و یخچال ساید ، لوازم چوبی بزرگ و … برنمی آیند .

نیسان وانت چیزی در حدود 2.5 تن را به راحتی می تواند حمل کند و حتی تا سه تن هم بارگیری می شود که البته این کار درستی نیست چرا که به مرور به خودرو آسیب می رساند و مصرف سوخت آن را نیز افزایش می دهد .

گرچه کرایه حمل نیسان بار نسبت به وانت پیکان و پراید اندکی بیشتر است ولی در مقایسه با ماشین های سنگین قیمتی در حدود نصف یا کمتر دارد .

باربری ماموت بار بصورت تخصصی در زمینه نیسان بار فعالیت دارد و می تواند برای بارهای شما در هر نقطه ای از ایران که باشید خودروی نیسان بار ارسال نماید .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان 

باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد - چرا نیسان بار؟

باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد

در شهرک های صنعتی استفاده از نیسان بار برای حمل مواد اولیه یا محصولات تولید شده بسیار مرسوم است چرا که نسبت به خودروهای سنگین نظیر خاور و کامیون کرایه حمل کمتری دارد و محدودیت های خاص این خودروها را نیز ندارد .

البته برای بارهای خیلی حجیم یا سنگین به ناچار باید از خودروهای بزرگتر استفاده کرد ولی برای اغلب آنها نیسان بار خودروی مناسبی به نظر می رسد .

در برخی مواقع نیز استفاده از دو خودروی نیسان بار به جای یک ماشین سنگین کار حمل بار را راه می اندازد و این بیشتر به نفع صاحب بار است چرا که کرایه کمتری را متوجه او می کند .

صاحبان کارخانجات ، کارگاهها و اصناف موجود در شهرک صنعتی نظرآباد سالهاست که مشتری باربری ماموت بار هستند چرا که این باربری تخصص در نیسان بار دارد و هر زمانی که نیاز به خودرو داشته اند روی ماموت بار حساب باز کرده اند .

شما نیز اگر در شهرک های صنعتی نظیر شهرک صنعتی نظرآباد دارای کارگاه ، کارخانه و واحد تولیدی هستید می توانید با این باربری تماس بگیرید و کار حمل و نقل بارهای خود را به ما بسپارید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار کرج را مطالعه نمایید . 

باربری نیسان شهرک صنعتی نظرآباد - شهرک صنعتی نظرآباد

ماموت بار یعنی انتخاب یک باربری سبک بار مطمئن

باربری ماموت بار بیش از دو دهه است که در حال خدمات رسانی در زمینه باربری سبک بار خصوصا نیسان بار در سطح کشور می باشد و تاکنون توانسته 34 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دایر نماید .

ناوگان 64000 عضوی ماموت بار خود نشان از محبوبیت این باربری در بین رانندگان و مشتریان است . کارشناسان ماموت بار در هر ساعتی از شبانه روز و همه ایام سال حتی روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان محترم این باربری هستند تا ارائه خدمات باربری را تا رسیدن بار به مقصد هدایت و پشتیبانی نمایند .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *