پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
شماره باربری وانت بار کرمان - ماموت بار

شماره باربری وانت بار کرمان

اگر به دنبال شماره باربری وانت بار کرمان هستید با شماره 09130335364 تماس بگیرید و حمل بار خود را به ماموت بار بسپارید .

باربری در شهر کرمان همچون بسیاری از شهرهای دیگر توسط انواعی از خودروهای باری نظیر خاور ، کامیون ، نیسان بار و وانت بار انجام می شود .

همانطور که می دانید پسته ، خرما و زیره مهمترین محصولات کشاورزی شهر کرمان است و صد البته که محصولات دیگری نظیر گندم ، جو ، سیب زمینی ، چغندر قند و مرکبات نیز در این شهر و استان به عمل می آید .

همه ساله این محصولات پس از برداشت ، توسط خودروهای باربری گوناگون به اقصی نقاط کشور و همچنین بنادر کشور جهت صادرات ارسال می شوند .

وانت بارها و نیسان بارها نیز سهم عمده ای در این باربری دارند . خصوصا ارسال بار بین شهری به شهرهای اطراف در صورتی که کمتر از 2 تن باشد حتما با این خودروها انجام می شود .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر 1402 

شماره باربری وانت بار کرمان - علت محبوبیت وانت بار

چرا حمل بار با وانت بار در شهر کرمان محبوبیت دارد ؟

در کل وانت بارها خصوصا نیسان وانت و پیکان وانت در سرتاسر ایران محبوبیت زیادی دارند زیرا این خودروها ویژگی هایی دارند که آنها را برای حمل بار به اقصی نقاط کشور مناسب می کند .

یکی از این ویژگی ها ظرفیت آنهاست که نیسان وانت بیش از 2 تن بار را می تواند حمل کند و گاها تا 3 تن هم از آن بارکشی به عمل می آید که البته تا 2 تن ظرفیت استاندارد است .

وانت پیکان نیز بین 700 تا 1000 کیلوگرم بار را می تواند حمل کند که البته کرایه حمل این دو خودرو در باربری بین شهری تفاوت چندانی ندارد .

وانت بارها نسبت به خودروهای سنگین تر نظیر خاور و کامیون کرایه حمل به مراتب کمتری دارند و محدودیت های ترافیکی و سرعت را نیز ندارند .

به دلیل وفور این نوع از خودروهای باربری در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل نیز به محض درخواست یک خودرو در محل بارگیری حاضر خواهد شد در صورتی که برای کرایه خودروهای سنگین شاید مدتی یا چند ساعتی معطلی برای مشتری به وجود بیاید .

این خودرو به قدری محبوب است که برخی کشاورزان ، دامداران یا سایر مشاغل برای انجام کارهای باربری خود به صورت شخصی از این نوع خودرو تهیه می کنند تا هر زمان که نیاز به حمل بار داشتند بتوانند نیاز خود را رفع کنند .

باربری ماموت بار در اکثر شهرهای کشور دارای شعبه فعال می باشد که در هر زمانی که شما نیاز به خودروی باری داشتید بتواند به شما خدمات دهی نماید .

کافیست با شماره های این باربری تماس بگیرید و در کمتر از یک ساعت خودرو درب منزل یا محل کار شما حاضر خواهد بود .

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402 

شماره باربری وانت بار کرمان - باربری وانت و نیسان بار

شماره باربری وانت بار کرمان

اگر برای حمل بار خود به دنبال یک باربری مطمئن و منصف هستید با باربری ماموت بار تماس بگیرید . شماره باربری وانت بار کرمان 09130335364 (در شهر کرمان) و 02152901 (شعبه مرکزی واقع در تهران) است .

اگر در زمینه کرایه خودرو و نوع خودروی مورد نیاز و مناسب با بار خود سوالی دارید نیز می توانید از اپراتورهای این مجموعه راهنمایی های لازم را بصورت رایگان دریافت نمایید .

پیشنهاد می کنیم مقاله نرخ کرایه نیسان 1402 را مطالعه نمایید . 

شماره باربری وانت بار کرمان - پشتیبانی 24 ساعته

باربری ماموت بار ، پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی

یکی از ویژگی های شاخص باربری ماموت بار پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه حتی در روزهای تعطیل است .

اپراتورهای این مجموعه با صبر و حوصله آماده راهنمایی و مشاوره به مشتریان درخصوص دریافت خدمات باربری هستند . 40 شعبه در کشور و 30 سال تجربه در زمینه خدمات باربری دستاوردهای ماموت بار می باشد .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *