باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار گرگان ماموت بار

شماره باربری وانت بار گرگان

شماره باربری وانت بار گرگان که تحت نظارت گروه حمل ونقل ماموت بار فعالیت می کند 09114125735 است که برای استفاده از خدمات این باربری، متقاضیان حمل بار می توانند با این شماره ها تماس حاصل فرمایند. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.

خدمات باربری وانت بار گرگان

باربری وانت بار گرگان، حمل انواع بار بین شهری را انجام می دهد که این خدمات شامل بسته‌بندی، بارگیری و باربری، بار از مبدا و رساندن آن به صورت کامل به مقصد است.

برخی دیگر از خدمات باربری وانت بار گرگان عبارت است از:

  • بارگیری بار از مبدأ توسط ماهرترین نیروهای باربری
  • بسته‌بندی مناسب برای جلوگیری از خسارت به بار
  • بارگیری و حمل بار با انواع وانت بار (مانند وانت نیسان، وانت مزدا، وانت پراید، وانت آریسان) متناسب با حجم بار
  • تخلیه و تحویل بار در مقصد توسط نیروهای با تجربه حمل بار
  • صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین که جزو ویژگی های انحصاری ماموت بار است)
  • صدور بیمه نامه معتبر با توجه به ارزش بار (با درخواست مشتری برای بیمه، در صورت بروز حوادث ناگهانی و آسیب بار خسارت پرداخت خواهد شد)

در صورت نیاز به حمل بار بین شهرهای مختلف با وانت بار گرگان، می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با پشتیبانی ثبت کنید.

شماره باربری وانت باربری گرگان

شماره باربری وانت بار گرگان

باربری وانت بار گرگان یکی از 34 نماینده رسمی گروه حمل و نقل ماموت بار است که تمام امور باربری را به صورت کاملا حرفه ای توسط با تجربه ترین رانندگان و مجهزترین ماشین های باربری انجام می دهد.

همان طور که بیان شده برای ارتباط با  باربری وانت بار گرگان می توان با شماره تلفن 09114125735 تماس گرفته و خدمات باربری خود را ثبت کنید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود. با استفاده از خدمات باربری گروه حمل و نقل ماموت بار دیگر دغدعه برای باربری بین شهری وجود نخواهد داشت؛ زیرا حمل انواع بار به صورت کاملا ایمن و با رعایت استانداردهای باربری انجام می شود.

حمل انواع بار با نیسان بار برگشتی

باربری بین شهری با نیسان بار یکی از بهترین خدمات باربری گروه حمل و نقل ماموت بار است. نیسان بار به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری جزو وسایل نقلیه ای که متقاضیان بسیار برای حمل بار با آن وجود دارد. از ویژگی های نیسان بار می توان به موارد زیر اشاره کرد.  

  • قدرت موتور بالا و امکان رانندگی در جاده های ناهموار و غیرمسطح
  • حمل بارهای سبک و سنگین تا بیش از 2 تن
  • کم مصرف در سوخت و مقرون به صرفه برای حمل انواع بار
  • بدنه محکم و ایمنی بالا در باربری بین شهری
  • محدودیت نداشتن تردد در سطح شهر

با توجه به ویژگی های بیان شده می توان بیان کرد که باربری با نیسان بار علاوه بر اینکه هزینه‌های حمل بار را کاهش می‌دهد، می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای انتقال بارهای سبک و سنگین در شهرها و جاده های مختلف باشد.

نیسان بار برگشتی یکی دیگر از خدمات وانت بار گرگان است که اگر راننده در هنگام برگشت به مبدا اعلام بار کند، باربری با آن انجام می شود. متقاضیان حمل با استفاده از نیسان بار برگشتی می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند؛ زیرا در نیسان بار برگشتی از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود و به این نوع باربری، باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

حمل انواع بار با نیسان بار

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری با نیسان

گروه حمل و نقل باربری ماموت با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری با نیسان بار و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید. 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *