باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران ماموت بار

شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران

شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران عبارت از 02155537323 و 02152901 است که تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این مجموعه باربری به صورت شبانه روزی برای تمامی شهرستان ها خدمات ویژه با نیسان بار برگشتی ارائه می دهد. 

با دسترسی به شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران می توانید با در هر زمان که نیاز دارید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین با اعلام بار برای وانت نیسان، در کمتر از یک ساعت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود و در مبدا برای آماده بارگیری خواهد شد. 

لازم به ذکر است برای تمامی بارهایی که توسط حمل و نقل ماموت بار هماهنگ می شود، بارنامه هوشمند صادر خواهد شد و در صورت تمایل مشتری بیمه نامه معتبر نیز صادر خواهد شد و هزینه بیمه نسبت به کرایه کل به صورت جداگانه محاسبه می شود است و اگر مشتری بخواهد که محموله او بیمه شود، با توجه به ارزش بار، هزینه بیمه نامه به کرایه کل اضافه خواهد شد.

در ضمن هزینه ارسال بار به شهرستان با نیسان برگشتی بسیار هزینه کمتری نسبت به ماشینی که برگشتی نباشد، دارد و این نوع باربری با رانندگان پایانه نیسان بار تهران  هماهنگ می شود که خودشان ساکن همان شهرستان هستند و بسیار مسیر را بلد و با تجربه هستند و سال هاست که همین مسیر را به صورت رفت و برگشت تردد می کنند.

حمل انواع بارهای لوازم صنعتی، لوازم کارگاهی، ماشین آلات صنعتی، کیسه مواد، بشکه مواد، تره بار، مواد غذایی، لوازم خودرو، خشکبار، اثاثیه منزل و غیره توسط پایانه بار نیسان ماموت بار به صورت روزانه برای تمامی شهرستان ها انجام می شود.

شماره پایانه بار نیسان تهران ماموت بار--

شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران

حمل و نقل ماموت بار با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل خدمات ویژه حمل بار با وانت بار بین شهری  به شهرستان را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. به این صورت که با 70 هزار راننده فعال و پوشش سراسری نیسان بار و وانت بار در کل کشور خدمات حمل بار به صورت شبانه روزی تمام نمایندگی های حمل و نقل ماموت بار فعالیت می کنند.

شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران گروه حمل و نقل ماموت بار عبارت از 02155537323 و شماره تلفن دفتر مرکزی این مجموعه باربری 02152901 است. تیم پشتیبانی در ماموت بار به صورت شبانه روزی پاسخگوی متقاضیان گرامی است. 

لازم به ذکر است که در باربری ماموت بار تمام مراحل حمل بار به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود، به همین مشتریان با خیال راحت بار خود را به این مجموعه باربری می سپارند و مطمئن هستند که بار آنها به صورت کاملا سالم در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید. 

شماره-تلفن-وانت-بار-تهران-ماموت-بار

 ماموت بار، پیشرو در ارائه خدمات باربری 

شما مشتریان گرامی برای ارسال بار خود به هر منطقه از این کشور پهناور باید بار خود را به یک باربری بدهید که از سازمان ترابری مجوز داشته و قابل اعتماد باشد که در غیر این صورت اتفاق های ناخوشایندی برای محموله شما رخ خواهد داد.
گروه حمل و نقل ماموت بار با سی سال سابقه در زمینه حمل و نقل بهترین خدمات را به شما مشتریان ارائه می دهد که این خدمات شامل انواع ماشین سبک و سنگین،  هماهنگ کردن ماشین حمل بار در کمتر از یک ساعت، ارسال بار به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت، صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر و پشتیبانی شبانه روزی می شود. 

ماموت بار با ارائه این خدمات بهترین گزینه برای حمل بار شما مشتریان است و می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران تماس بگیرید. کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل بین شهری با نیسان بار از طریق تماس با دفتر مرکزی باربری امکان پذیر است. 

مقالات مرتبط :

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *