پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان - ماموت بار

نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان

نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان تنها یکی از خدمات باربری گروه حمل و نقل ماموت بار است که این شرکت اختصاصا در زمینه نیسان بار به فعالیت می پردازد.

نیسان بار برگشتی یکی از خدمات باربری است که بسیار مورد توجه مشتریان شرکت های باربری است؛ زیرا کرایه حمل بار را برای آنها کاهش می دهد.

در این مقاله بیشتر با این نوع خدمت باربری آشنا خواهید شد پس تا پایان با ماموت بار همراه باشید.

نیسان برگشتی، بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی چیست؟

نیسان برگشتی، بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی همگی به بارهایی گفته می شوند که از یک شهر به شهر دیگر توسط خودروهای مختلف حمل می شوند.

خب تا اینجا که هیچ فرقی با حمل بار معمولی ندارد پس فرق آن چیست؟ راننده خودروی باربری بعد از تخلیه بار در شهر مقصد به دنبال بار زدن به طرف شهر مبدا خود و یا شهری نزدیک به شهر خود و برای این که مسیر برگشت را خالی برنگردد به شرکت باربری آن شهر مراجعه کرده و درخواست حمل بار می نماید.

بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی به دلیل قیمت های مناسب تر نسبت به رقبای دیگر تعداد سفارش بالاتری دارند. راننده بعد از مراجعه به این باربری ها در مدت کمی می تواند بار را دریافت کرده و دیگر معطلی نخواهد داشت و می تواند به شهر خود بازگردد.

این گونه بار کرایه حمل کمتری نسبت به حالت معمول دارد و این برای مشتریان باربری صرفه اقتصادی دارد و بسیار مورد استقبال آنهاست.

مقاله پیشنهادی : نیسان برگشتی و مزایای آن

نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان - نیسان بار برگشتی چیست

چرا رانندگان با کرایه کمتر حاضر به حمل بار برگشتی هستند؟ آیا برای آنها صرفه اقتصادی دارد؟

درست است که کرایه حمل بار برگشتی از حالت متعارف آن کمتر است اما از آنجا که زمان و اتلاف آن برای راننده خیلی مهم است او نمی تواند مدت زیادی در شهر مقصد تلف کند تا بتواند یک بار را به سمت شهر خود دریافت نماید.

پس حاضر است با کرایه کمتری بدون اتلاف وقت به شهر خود برگردد. زیرا برگشت با ماشین خالی اصلا برای او از نظر اقتصادی صرفه نخواهد داشت پس تصمیم به توافق با کرایه کمتر بار برگشتی می دهد.

مزایای استفاده از وانت بار و نیسان بار برگشتی

– در این گونه باربری شاید در نگاه اول سود راننده و شرکت باربری کمتر از حالت معمول است اما تعداد سفارشات به دلیل استقبال مشتریان از این نوع باربری بیشتر می شود و این در طولانی مدت صرفه اقتصادی برای شرکت باربری خواهد داشت.

– راننده نیز زمان زیادی را بابت به دست آوردن بار در شهر مقصد تلف نمی کند و می تواند هر چه زودتر به شهر محل زندگی خود بازگردد و مجبور به خالی برگشتن نیست.

– مشتریان به دلیل اینکه کرایه کمتری از حد متعارف پرداخت می کنند برایشان خوشایندتر است خصوصا شرکتها، تولیدی ها و موسساتی که ارسال بار به شهرهای گوناگون را در طی ماه به کرات انجام می دهند این کاهش نرخ کرایه صرفه اقتصادی زیادی دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله کرایه نیسان وانت را مطالعه کنید.

نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان - مزایای استفاده از وانت بار و نیسان بار برگشتی

نرخ کرایه نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان چقدر است؟

با توجه به اینکه شهرستان موردنظر در چه مسافتی از شهر تهران واقع شده است و اینکه نوع بار چیست؟ ماشین باربری از کدام نوع است؟ آیا بار به درخواست مشتری بیمه شده است یا خیر نرخ کرایه متفاوت می شود.

برای کسب اطلاعات در مورد کرایه دقیق نیسان بار برگشتی به شهرستان موردنظر خود می توانید با شماره های شرکت ماموت بار تماس بگیرید.

تماس شما با ماموت بار می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته انجام گیرد. اپراتورهای این شرکت همیشه پاسخگوی مشتریان خود خواهند بود.

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان - نرخ کرایه نیسان بار برگشتی

 ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات حمل بار

گروه حمل و نقل ماموت بار تنها مجموعه باربری است که به صورت اختصاصی در زمینه نیسان بار به فعالیت مشغول است و دارای 64000 راننده فعال و عضو در سامانه خود می باشد.

 ماموت بار دارای 28 نمایندگی فعال در شهرهای مختلف کشور می باشد و همواره آماده ارائه خدمات باربری خصوصا نیسان بار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با این مجموعه باربری تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *