باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی اصفهان ماموت بار

وانت بار تلفنی اصفهان

وانت بار تلفنی اصفهان زیر نظر گروه حمل و نقل ماموت بار به ارائه بهترین خدمات حمل بار بین شهری با وانت بار و نیسان بار اشتغال دارد. این خدمات به صورت 24 ساعته و در کلیه ایام هفته انجام می شود. برای استفاده از وانت بار تلفنی اصفهان می توانید با اپراتورهای باربری ماموت بار تماس گرفته و درخواستتان را ثبت نمایید.

همچنین شما می توانید قبل از ثبت باربری نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید. شما با استعلام قیمت از این باربری و مقایسه قیمتها با سایر باربری ها می توانید با خاطری آسوده از منصفانه بودن هزینه باربری ، حمل بار خود را به ماموت بار بسپارید. در این مقاله با باربری ماموت بار همراه باشید تا در مورد خدمات باربری وانت بار تلفنی اصفهان اطلاعات مفیدی کسب کنید.

خدمات حمل بار با وانت بار تلفنی اصفهان

حمل بارهای بین شهری به وسیله وانت بار و نیسان بار توسط وانت بار تلفنی اصفهان (ماموت بار) انجام می شود. این بار و اثاثیه شامل محصولات کشاورزی و دامپروری ، تولیدات کارخانه ای و کارگاهی ، اثاثیه منزل ، مواد شیمیایی ، مواد خوراکی و … می باشد. خدمات حمل به صورت شبانه روزی است و شما می توانید حتی در ساعات شب نسبت به ارسال بارهای فوری خود به شهرهای دیگر اقدام کنید.

شما می توانید وضعیت محموله ارسالی خود را به صورت آنلاین رصد کنید و از زمان رسیدن بار به مقصد مطلع شوید. همچنین شما می توانید نسبت به بیمه کردن بار خود توسط باربری ماموت بار اقدام کنید. در این صورت اگر اتفاقات پیش بینی نشده برای خودروی باری و محموله ارسالی شما پیش بیاید شرکت بیمه مسئول پرداخت خسارت شما خواهد بود.

وانت بار تلفنی اصفهان خدمات حمل بار

شماره تماس وانت بار تلفنی اصفهان

اگر قصد ارسال بار از شهر اصفهان و شهرهای اطراف به سراسر ایران را دارید می توانید با شماره تلفن های 09133249924 و 03132281734 و 03132281735 و یا شماره پنج رقمی 02152901 (دفتر مرکزی تهران) تماس گرفته و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.

پس از اعلام بار شما در سامانه و قبول حمل بار توسط یکی از رانندگان سامانه ماموت بار با شما تماس گرفته می شود تا برای بارگیری هماهنگی های لازم انجام شود. پشتیبانی بار شما تا رسیدن به مقصد ادامه دارد و شما می توانید به صورت شبانه روزی و در همه ایام تعطیل ارسال بار به سراسر کشور را داشته باشید.

هزینه وانت بار تلفنی اصفهان

هزینه باربری در وانت بار تلفنی اصفهان با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار تعیین می شود. تعیین قیمت با بررسی وزن و حجم بار ، نوع بار ، نوع خودروی باربری ، فاصله بین مبدا و مقصد ، تجهیزات حمل ، فوریت در باربری و … تعیین می شود. اگر قصد بیمه کردن بار و صدور بیمه نامه ، استفاده از خدمات کارگر بسته بندی و … را دارید به هزینه های باربری وانت بار تلفنی اصفهان اضافه می شود.

وانت بار تلفنی اصفهان هزینه وانت بار

ماموت بار ؛ بهترین باربری نیسان بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با سال ها تجربه در زمینه باربری سبک بار (نیسان بار و وانت بار) و دارا بودن 34 نمایندگی رسمی در مراکز استان ها به عنوان نخستین ناوگان حمل و نقل سبک بار کشور آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات