پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
انواع نیسان وانت

انواع نیسان وانت

ماشین باربری نیسان وانت انواع مختلفی دارد که باعث شده تا عضوی جدا نشدنی از ناوگان باربری باشد، از این ماشین باری برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین در داخل شهر و به خصوص بین شهری استفاده می شود. نیسان وانت به دلیل توان بارگیری بالای خود توانسته تا ظرفیت حداکثر 2200 کیلو گرم را بارگیری کند و به اولین گزینه برای حمل بار بین شهری تبدیل شود.

ماموت بار با در دست داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان بار در سراسر کشور توانسته تا انواع نیسان وانت را در اختیار شما قرار دهد و ظرف حداکثر 1 ساعت این ماشین باری با ارزش در مبدأ حاضر باشد. برای استفاده از خدمات باربری بین شهری نیسان وانت ماموت بار می توانید با شماره تماس 02188520204 تماس حاصل فرمایید یا به وانت بار بین شهری مراجعه کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را از مشخصات انواع نیسان وانت های موجود در کشور مطلع کنیم.

آشنایی با انواع نیسان وانت

برای نام بردن انواع نیسان وانت موجود در کشور می توان به 8 مورد اشاره کرد که عبارت است از:

  1. نیسان وانت دیزل
  2. نیسان وانت بنزینی
  3. نیسان وانت دوگانه سوز شرکتی
  4. نیسان وانت دوگانه سوز دستی
  5. نیسان وانت کفی مبلی
  6. نیسان وانت مسقف
  7. نیسان وانت یخچالدار
  8. انواع اتاق نیسان وانت

نیسان وانت دیزل

نیسان وانت دیزل یکی از انواع نیسان وانت های موجود در سراسر کشور است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد که دلیل این ارزش و تقاضا نداشتن کپسول در محل قرارگیری بار است، نبود کپسول گاز در ماشین های نیسان وانت دیزل به رانندگان کمک می کند تا حجم و ابعاد بیشتری را بارگیری کنند. نیسان بارهای دیزل با ابعاد طول 2.20 متری و عرض 1.60 متری این امکان را به صاحبان تولیدی های مختلف می دهد تا ابعاد بیشتری را به نسبت نیسان وانت های دوگانه سوز بارگیری کنند و بارگیری راحت تری داشته باشند.

سوخت دیزل یا همان گازوئیل باعث شده تا این ماشین از شتاب بیشتری نسبت به سایر نیسان بارها برخوردار باشد، اما به دلیل بالاتر بودن هزینه گازوئیل از گاز تعرفه حمل بار توسط نیسان وانت دیزل بیشتر از نیسان بارهای گازسوز است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران پیشنهاد می شود. 

انواع نیسان وانت

نیسان وانت بنزینی

از دیگر انواع نیسان وانت می توان به نیسان وانت بنزینی اشاره کرد که از نظر ابعاد محل قرار گرفتن بار تفاوتی با نسخه دیزل ندارد؛ اما از نظر قدرت موتور و میزان مصرف سوخت تفاوت هایی وجود دارد. نیسان بارهای بنزینی از مصرف سوخت بالاتری برخوردار هستند؛ ولی هزینه سوخت بنزین نسبت به گازوئیل کمتر است. تنها نقطه ضعف نیسان وانت های بنزینی نسبت به دیزل این است که از قدرت موتور پایین تری برخوردار است.

یکی از نکات مثبت نیسان وانت بنزینی پایین تر بودن قیمت ماشین است که باعث شده تا بسیاری از رانندگان تمایل به خرید این نوع نیسان وانت داشته باشند.

انواع نیسان وانت

نیسان وانت دوگانه سوز شرکتی

نوعی دیگری از انواع نیسان وانت، نیسان وانت دوگانه شرکتی است که وجود کپسول گاز در این مدل ماشین باعث شده تا بخشی اتاق عقب نیسان بار گرفته شود و ابعاد کوچک تری نسبت به نمونه دیزلی دارد. ابعاد نیسان وانت دوگانه شرکتی عبارت است از طول 2.10 متری و عرض 1.60 متری که وجود کپسول گاز نصب شده توسط تولیدکننده خودرو باعث این اختلاف ابعاد با نمونه دیزلی و بنزینی شده است. 

اکثر صاحبان تولیدی و صنعتی که بار و کالای خود را بر روی پالت می گذارند نیاز به نیسان وانت دوگانه شرکتی دارند؛ زیرا ارتفاع کپسول استفاده شده در این نوع ماشین ها به اندازه پله ها است و پالت به راحتی داخل ماشین جای می گیرد.

برای حمل بار از تهران به شهرستان می توانید به باربری نیسان بار تهران به شهرستان مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09191934779 تماس حاصل فرمایید.

نیسان وانت دوگانه سوز دستی

نیسان وانت دوگانه سوز دستی مدل دیگری از انواع نیسان وانت موجود است، در این مدل ماشین، خود رانندگان اقدام به اضافه کردن کپسول در ماشین خود می کنند که باعث می شود حتی این مدل نیسان از نمونه دوگانه شرکتی نیز اتاق عقب کوچک تری داشته باشد. 

اتاق عقب نیسان وانت دوگانه سوز دستی ابعادی به اندازه طول 2 متری و عرض 1.60 متری دارد، با اضافه شدن کپسول توسط خود راننده اتاق حمل بار کوچک تر می شود، اما همچنان بسیاری از رانندگان برای صرفه جویی در مصرف سوخت اقدام به دوگانه سوز کردن ماشین خود می کنند. استفاده و مصرف گاز برای حمل و نقل بسیار به صرفه تر از هر نوع سوخت دیگری برای رانندگان است؛ اما توان کمتری را در اختیار رانندگان قرار می دهد.

رانندگان ماشین باربری نیسان وانت دوگانه سوز دستی به دلیل داشتن اتاق باری کوچک تر از مابقی نیسان وانت های موجود مجبور به بارگیری لوازم منزل و کالاهای کم حجم هستند و برای بارگیری انواع دستگاه صنعتی مناسب نیستند.

انواع نیسان وانت

نیسان وانت کفی مبلی

برای حمل لوازم منزل و مبل در بین تمامی انواع نیسان وانت های موجود، نیسان وانت کفی مبلی بهترین انتخاب است؛ زیرا رانندگان این مدل نیسان از یک صفحه آهنی استفاده می کنند تا اتاق عقب و محل قرار گیری بار به صورت یک دست صاف باشد. علاوه بر لوازم منزل و مبلمان انواع بشکه مواد نیز در این مدل نیسان وانت به خوبی قرار می گیرد. 

اکثر وانت های کفی مبلی داخل شهر مشغول به حمل و نقل و باربری می شوند؛ اما اگر برای باربری شهرستان نیز نیاز به نیسان وانت کفی مبلی داشته باشید، می توانید با دفتر مرکزی ماموت بار با شماره تلفن 02186122565 در تماس باشید یا از طریق لیست نمایندگی ماموت بار با نزدیک ترین نمایندگی ماموت بار به خود تماس بگیرید.

نیسان وانت مسقف

بسیاری از کالاهایی که توسط نیسان وانت حمل می شوند، حساس هستند و نباید تحت هیچ شرایطی خیس شوند به همین دلیل است که از نیسان وانت مسقف استفاده می کنند تا از کالا در برابر هرگونه نفوذ آب جلوگیری شود. نکته مهمی که در زمان استفاده از نیسان وانت مسقف وجود دارد، این است که به دلیل وجود اتاق سنگین تر در این مدل ماشین نسبت به سایر انواع نیسان وانت توان بارگیری وزن کمتری را دارد.

تمامی رانندگان ماموت بار با داشتن چادر و نایلون به صورت کامل روی بار را می پوشانند و این اطمینان را به شما صاحبان کالا می دهد تا با خیال راحت بار خود را با استفاده از نیسان وانت های روباز جا به جا کنید.

انواع نیسان وانت

نیسان وانت یخچالدار

نیسان وانت یخچالدار از دیگر انواع نیسان وانت است که اکثر برای حمل بارهای مواد غذایی و کالاهای فاسد شدنی استفاده می شود. مواد غذایی تولید شده نیاز به ماشین های حمل باری دارد که هم بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن بار را به مقصد برساند و هم با داشتن یخچال در اتاق عقب از فاسد شدن بار جلوگیری کند. 

نیسان وانت یکی از سریع ترین ماشین های حمل بار در باربری است، به همین دلیل صاحبان تولیدی مواد غذایی تمایل به استفاده از نیسان وانت یخچالدرا دارند.

در گروه حمل و نقل ماموت بار برای حمل انواع بار تا حدود 2 تن از وانت نیسان استفاده می شود و از آنجایی که حمل بار بین شهری با آن مزایای بسیاری دارد، به صورت روزانه تولیدکنندگان و صنعتگران متقاضی حمل با انواع وانت بار بین شهری هستند و جزو پرطرفدارترین ماشین باربری محسوب می شود. 

انواع نیسان وانت

انواع اتاق نیسان وانت

رانندگان نیسان وانت سراسر کشور متناسب با شرایط آب و هوایی و بارهای موجود اقدام به نصب اتاق مناسب می کنند. در ادامه به بیان مشخصات 3 نوع از اتاق های موجود را که بر روی انواع نیسان وانت نصب می‌شود، می‌پردازیم.

نیسان وانت اتاق دزفولی

نوعی از اتاق هایی که در انواع نیسان وانت استفاده می شود، اتاق دزفولی است. تفاوت نیسان وانت اتاق دزفولی با سایر نیسان بارها در نداشتن قسمت تاج است. نبود قسمت تاج در نیسان وانت اتاق دزفولی باعث می شود تا فضای کمتری برای بارگیری در اختیار شما قرار بگیرد و در صورتی که حجم بار بالایی داشته باشید، پیشنهاد می شود تا از نیسان وانت اتاق دزفولی صرف نظر کنید.

نیسان وانت اتاق شمالی

اکثریت رانندگان انواع نیسان وانت های سراسر کشور از اتاق شمالی برای نیسان وانت خود استفاده می کنند تا با داشتن تاج بتوانند فضای بیشتری را برای بارگیری داشته باشند. برای استفاده از نیسان وانت اتاق شمالی در سراسر کشور می توانید از خدمات ماموت بار استفاده کنید.

نیسان وانت اتاق شیرازی

نوعی دیگری از اتاق که استفاده می شود اتاق شیرازی است که همانند نیسان وانت اتاق دزفولی فاقد تاج است با این تفاوت که از لبه های میله ای برخوردار است.

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات با انواع وانت بار بین شهری

در مجموعه باربری ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل بار بین شهری و مجهزترین ماشین های باربری مانند انواع نیسان وانت همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است. 

برای استفاده از هر یک از انواع نیسان وانت های موجود در باربری می توانید به پایانه نیسان بار ماموت بار مراجعه کنید و ماشین مناسب بار خود را رزرو کنید. همچنین پیشنهاد می شود برای حمل بار و باربری ماشین های سنگین نیز به دفتر مرکزی باربری مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

15 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *