پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری اصفهان به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری اصفهان به تهران نیسان بار

باربری اصفهان به تهران نیسان بار تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار انجام می گیرد. شهر اصفهان کلانشهری تاریخی، صنعتی، گردشگری، نظامی، درمانی و دانشگاهی می باشد که سومین کلانشهر ایران بعد از تهران و مشهد از نظر جمعیت است.

این شهر بزرگ و مهم مراودات زیادی با شهرهای دیگر از نظر مواد اولیه و خام صنایع، محصولات تولید شده کارخانه ای، مواد غذایی، منسوجات و… دارد که این بارها برای ارسال نیاز به شرکت های باربری دارند.

گروه حمل و نقل ماموت بار که در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی می باشد در زمینه نیسان بار بصورت تخصصی به ارائه خدمات باربری مشغول است. ارسال بسیاری کالاها، محصولات، تولیدات کارخانه ای و… به دلیل وزن زیر سه تن توسط نیسان بار انجام می شود. در این مقاله به معرفی خدمات شرکت ماموت بار در زمینه باربری در شهر اصفهان خواهیم پرداخت پس با ما همراه شوید.

باربری اصفهان به تهران نیسان بار

تهران همیشه و همواره بازار خیلی خوبی برای تولیدات و محصولات همه شهرهای کشور می باشد. شهر اصفهان نیز که از نظر تولیدات صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و … بسیار شهرت دارد و این محصولات را برای عرضه به همه شهرها اعم از تهران ارسال می کند.

بسیاری از این بارها توسط نیسان بارها به دیگر شهرها حمل می شوند و این بدلیل قیمت مناسب کرایه این ماشین ها و حجم باربری مناسب آنهاست.

دفتر مرکزی شرکت ماموت بار در شهر تهران قرار دارد و در اغلب شهرهای بزرگ کشور نیز دارای نمایندگی فعال است.

یکی از نمایندگی ها در شهر اصفهان است و این برای رانندگان نیسان بارها بسیار خوشایندتر است که در هر دو شهر مبدا و مقصد نمایندگی شرکت موجود باشد تا برای هماهنگی جهت نیسان بار برگشتی نیز با مشکل مواجه نشوند.

حال باید دید نیسان بار برگشتی، بار برگشتی یا نیسان برگشتی چیست؟

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان شهرک صنعتی بزرگ اصفهان

باربری اصفهان به تهران نیسان بار - اصفهان به تهران

نیسان بار برگشتی چیست؟

فرض کنید راننده نیسان باری از شهر اصفهان به مقصد تهران در حال حمل کردن باری می باشد. حال پس از تحویل بار در شهر تهران برای برگشت به شهر خود باید با ماشین خالی برگردد. این مسلما به صرفه نیست که وقت راننده و هزینه بنزین صرف ماشین خالی گردد. راننده این نیسان بار در شهر تهران به شرکت باربری مراجعه کرده یا تماس می گیرد و درخواست بار برگشتی می نماید.

راننده نیسان بار وقت زیادی برای معطل شدن و منتظر شدن برای دریافت بار ندارد پس حاضر می شود با مبلغ کرایه کمتری باری را تحویل گرفته و به شهر خود بازگردد.

این گونه حمل بار به بار برگشتی موسوم است و اگر با نیسان بار انجام شود به نیسان بار برگشتی در اصطلاحات باربری معروف است.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار اصفهان را مطالعه کنید.

باربری اصفهان به تهران نیسان بار - نیسان بار برگشتی چیست

آیا لزومی برای بیمه کردن بار وجود دارد؟

از نظر قانونی الزامی برای بیمه کردن بار ارسالی از شهری به شهر دیگر وجود ندارد ولی از آنجا که همیشه احتمال حادثه و خطر در جاده ها وجود دارد شرط عقل این است که با پرداخت مبلغ اندک حق بیمه خیال خود را از بابت صدمات احتمالی ناشی از حادثه راحت کنیم. توصیه شرکت ماموت بار نیز همواره بر بیمه کردن بار حتی برای بارهایی که به صورت خرده بار و کنارباری هم ارسال می شوند وجود دارد ولی اگر مشتری تمایلی به انجام این کار و پرداخت حق بیمه آن نباشد این کار از طرف ماموت بار انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : انواع بارنامه و بیمه نامه 

باربری اصفهان به تهران نیسان بار - لزوم بیمه کردن بار

 ماموت بار ، سایت تخصصی ارائه خدمات نیسان بار

گروه حمل و نقل باربری نیسان بار ماموت بار تنها شرکت باربری است که اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و 64000 راننده فعال عضو در سامانه خود دارد که در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشند.

همچنین اپراتورها و کارشناسان شرکت ماموت بار همواره پاسخگوی تماس مشتریان بوده و صبر و حوصله و خوش خلقی آنها همواره مورد تایید مشتریان وفادار این شرکت بوده است. برای ثبت سفارش باربری خود با این مجموعه باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *