پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری بندرعباس به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری بندرعباس به تهران نیسان بار

باربری بندرعباس به تهران نیسان بار تنها یکی از خدمات باربری ماموت بار می باشد . باربری ماموت بار شما را به مطالعه این مقاله درخصوص باربری در بندرعباس دعوت می کند .

بندرعباس شهری بندری در استان هرمزگان و مرکز آن است . این شهر بزرگترین بندر کانتینری در ایران محسوب می شود. نام قدیم این شهر بندر گمبرون بود که پس از آزادی آن از اشغال پرتغالیها در زمان شاه عباس به نام بندرعباس تغییر نام داد.

بندرعباس از لحاظ جغرافیایی در موقعیت خاص و ویژه ای قرار دارد و دسترسی به آبهای آزاد و مسیر ارتباطی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس موجب اهمیت این شهر شده است .

از آنجا که بندرگاههای زیادی در این شهر بصورت شبانه روزی در حال بارگیری اجناس صادراتی و وارداتی هستند ماشین های باربری فراوانی جهت حمل این بارها به اقصی نقاط کشور در این شهر تردد می کنند .

شعبه بندرعباس باربری ماموت بار سالهاست که در کار حمل و نقل بار از این شهر به شهرهای اطراف و سایر نقاط کشور فعالیت می کند. با این مقاله همراه شوید تا بیشتر با خدمات باربری ماموت بار آشنا شوید .

باربری بندرعباس به تهران نیسان بار

بسیاری از وارداتی که از کشورهای دیگر در بندرعباس تخلیه می شوند توسط خودروهای باربری و کانتینترها به شهرهای بزرگ خصوصا تهران ارسال می شوند .

تهران پرجمعیت ترین کلانشهر و پایتخت ایران است و این موجب می شود که بازار مصرف خوبی برای فروش انواع کالاهای وارداتی باشد . همچنین مواد اولیه و خام از برخی کشورها به این بندر فرستاد می شوند تا به شهرک های صنعتی و کارخانجات سرتاسر کشور ارسال شوند .

باربری ماموت بار با سالها سابقه در زمینه خدمات باربری توسط شعبه بندرعباس خود حمل و نقل کلیه بارها اعم از وارداتی و صادراتی را به بندرعباس به عهده دارد .

باربری ماموت بار اختصاصا در زمینه نیسان بار فعال است ولی در صورت نیاز مشتری قابلیت ارسال خودروهای بزرگ باری را نیز دارد. کافیست با این باربری تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و باقی کارها را به این باربری بسپارید .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار بندرعباس

باربری بندرعباس به تهران نیسان بار - بندرعباس به تهران

حمل و نقل انواع بار با نیسان وانت

حمل اثاثیه منزل با نیسان بار :

یکی از خدمات باربری ماموت بار حمل کلیه لوازم منزل و اداری با نیسان بار به صورت 24 ساعته و همه روزه می باشد . این نوع باربری همراه با بیمه نامه و بارنامه می باشد و کلیه بارها بوسیله چادر و ضربه گیر محافظت می شوند تا آسیبی در طول مسیر به آنها نرسد .

نیسان بار برای مرز :

از دیگر خدمات ماموت بار حمل کالا و بار به مرزها و بندرگاه ها می باشد . بندرعباس نیز یکی از شهرهای بندری مهم در ایران است که باربری از این شهر به کلیه شهرهای کشور انجام می گردد .

نرخ کرایه نیسان بار چطور محاسبه می شود ؟

نرخ کرایه نیسان در باربری ماموت بار برحسب مسافت به کیلومتر و نوع بار ، وزن بار ، بیمه شدن یا نشدن بار و … محاسبه می شود .

برای اطلاع از نرخ کرایه دقیق کرایه نیسان بار کافیست با ماموت بار تماس بگیرید. اپراتورهای این باربری با گرفتن اطلاعاتی از جمله نوع بار ، وزن آن و مقصد ارسال بار میزان کرایه را به شما اعلام خواهند نمود .

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

باربری بندرعباس به تهران نیسان بار - انواع بار با نیسان

باربری ماموت بار

باربری ماموت بار در حدود سه دهه پیش در زمینه خدمات باربری با نیسان بار شروع به کار نمود و تا به امروز بیش از 34 شعبه فعال در سرتاسر ایران دایر نموده است .

ناوگان عظیم نیسان بار در مجموعه ماموت بار دارای بیش از 64000 عضو فعال است که در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته آماده دریافت بار و حمل آن به مقصد می باشند .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *