باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری تهران به رشت نیسان بار

باربری تهران به رشت نیسان بار

باربری تهران به رشت نیسان بار تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه حمل بار به صورت بین شهری است. این باربری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است.

باربری تهران به رشت نیسان بار تمام امور باربری مانند حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامپروری، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل میوه و تره بار، حمل مبلمان و جهیزیه، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار انجام می دهد. در این باربری حمل انواع بار بین شهری به صورت کاملا ایمن و با رعایت تمام استانداردهای لازم صورت می گیرد و تمام سعی گروه حمل و نقل ماموت بار افزایش ایمنی در باربری بین شهری و جلب اعتماد بیشتر مشتریان گرامی است.

برای استفاده از باربری تهران به رشت نیسان بار کافی است که با پشتیبانی گروه حمل و نقل ماموت بار تماس بگیرید و درخواست باربری خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش شما در کمتر از یک ساعت نیسان بار متناسب با وزن و حجم بار شما برایتان ارسال می شود. بنابراین با استفاده از خدمات این باربری دیگر دغدغه ای در مورد بارگیری بار خود نخواهید داشت و به علت رعایت تمام نکات ایمنی در حمل بار بین شهری مطمئن خواهید بود که بار شما به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید.

برای ارتباط با باربری تهران به رشت نیسان بار می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید. این باربری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

نرخ باربری تهران به رشت نیسان بار

نرخ باربری تهران به رشت نیسان بار

در باربری تهران به رشت برای وانت بار بین شهری، هزینه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، بر این اساس که به صورت سالیانه به تمام فعالان حوزه باربری نرخ باربری اعلام می شود و همه آنها ملزم به دریافت هزینه باربری مطابق با نرخ اتحادیه هستند، البته قیمت نهایی با توجه به ویژگی های بار و عوامل موثر بر باربری مشخص می شود. از عوامل تاثیرگذار بر باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع باربری
  • وزن و حجم باربری
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • نوع نیسان بار و تجهیزات آن
  • فاصله مبدا و مقصد باربری (برحسب کیلومتر)
  • نوع جاده از لحاظ همواره یا غیر همواره بودن
  • فصل و زمان باربری
  • فوریت در باربری
  • نوع بیمه نامه
  • نیروی حمل بار و بسته بندی مورد نیاز

با توجه به موارد ذکر شده، می توان بیان کرد که امکان تعرفه ثابت برای حمل انواع بار به صورت بین شهری با نیسان بار و وانت بار وجود ندارد و با توجه عوامل موثر بر باربری و ویژگی های بار هزینه باربری از مشتریان دریافت می شود.

برای اطلاع از قیمت باربری تهران به رشت نیسان بار می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و از نرخ دقیق باربری مطلع شوید.

نیسان بار برگشتی در باربری تهران به رشت

نیسان بار برگشتی در باربری تهران به رشت

نیسان بار جزو ماشین های پرکاربرد در باربری بین شهری گروه حمل و نقل ماموت بار است که برای حمل انواع بار استفاده می شود و به صورت روزانه متقاضیان بسیار برای باربری با وانت نیسان وجود دارد.

از میان انواع باربری با نیسان بار می توان به نیسان بار برگشتی اشاره کرد. در زمانی که راننده در هنگام برگشت به مبدا اعلام بار می کند، به آن نیسان بار برگشتی گفته می شود. همچنین از آنجایی که در این نوع باربری با نیسان بار هزینه کمتری از مشتریان دریافت خواهد شد و بر همین اساس به آن باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری با باربری ماموت بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.  

 

 

 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات