پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری تهران به یزد نیسان بار - ماموت بار

باربری تهران به یزد نیسان بار

باربری تهران به یزد نیسان بار موضوعی است که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم پس با ما همراه باشید. تهران پرجمعیت ترین شهر کشور و پایتخت ایران است و این موضوع از نظر اقتصادی و صنعتی اهمیت ویژه ای دارد. شهرک های صنعتی متعددی در اطراف تهران وجود دارند که از آنها می توان به شمس آباد، اشتهارد، خاوران، خیرآباد، بهارستان، نظرآباد و… اشاره کرد. این شهرک های صنعتی بیش از نیمی از بار صنعتی کشور را به دوش می کشند.

همان طور که می دانید تولیداتی که در شهرکهای صنعتی و واحدهای صنفی و تولیدی در کل شهر تهران و شهرهای اطراف آن انجام می شود، مازاد بر مصرف و نیاز اهالی این شهر است و مابقی بایستی به شهرهای دیگر ارسال شوند.

یکی از شهرهایی که مقصد تولیدات صنعتی و کارگاهی تهران است شهر یزد و شهرهای اطراف آن است که این تولیدات توسط ماشین های باربری بزرگ و کوچک نظیر نیسان بار به این شهرها ارسال می شوند. در این مقاله به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

حمل بار با نیسان از تهران

ماشین های باری سنگین مثل خاور یا کامیون به دلیل ترافیک راه ها، محدودیت تردد در ساعاتی از روز در برخی شهرها، سختی بارگیری و تخلیه بار در کوچه و خیابان های تنگ و باریک و… گزینه خوبی برای حمل همه بارها نیستند. علاوه بر این کرایه حمل این ماشین ها خیلی بیشتر از ماشین های سبک نظیر نیسان بار است. اگر می خواهید در هزینه های باربری تان صرفه جویی کنید و در زمان کمتری بار خود را به مقصد برسانید بهترین گزینه استفاده از نیسان بار است.

شما می توانید در صورتی که بتوان بارها را در دو یا سه نیسان بار بخصوص نیسان بار برگشتی جای دهید و به مقصد ارسال کنید دیگر نیاز به کرایه یک خاور یا کامیون نیست.

اگر قصد کرایه نیسان بار از یک شرکت باربری معتبر دارید، سریع با شرکت ماموت بار تماس بگیرید؛ زیرا این شرکت بصورت اختصاصی در زمینه حمل بار با نیسان فعالیت دارد.

مقاله پیشنهادی : نیسان برگشتی و مزایای آن

باربری تهران به یزد نیسان بار - حمل بار با نیسان

قیمت باربری تهران به یزد نیسان بار

قیمت باربری تهران به یزد به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ذیل به آن می پردازیم:

1- فاصله شهر مبدا تا مقصد

میزان فاصله شهری که در آن بارگیری صورت می گیرد تا شهری که قرار است بار تحویل شود در میزان کرایه بسیار تاثیرگذار است. زیرا میزان سوخت مصرفی، زمانی که از راننده صرف این کار می شود و میزان خستگی او در مسیر های دور بیشتر است پس منطقی است که کرایه حمل نیز بیشتر باشد.

مثلا فاصله شهر تهران تا یزد در حدود 621 کیلومتر است که برای طی کردن این مسافت به 6 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز است.

یعنی راننده می بایست یک روز کامل خود را صرف رفت و برگشت از تهران به یزد و بالعکس نماید پس مثلا شهری مثل کرج که به تهران نزدیک است کرایه حمل کمتری دارد.

2- وزن بار 

هر چه وزن بار سنگین تر باشد کرایه حمل آن بیشتر است زیرا میزان مصرف سوخت با افزایش وزن بیشتر می شود و همین طور بدلیل سنگین شدن ماشین سرعت آن نیز کاهش پیدا می کند.

3- نوع بار

اینکه چه نوع باری قرار است با نیسان بار حمل شود در کرایه آن تاثیرگذار است. مثلا باری که بارگیری و تخلیه آن زمان و زحمت زیادی داشته باشد با باری که سریعا بتوان آن را بارگیری و تخلیه کرد کرایه حمل متفاوتی دارد.

شما فرض کنید بارگیری و تخلیه یک نیسان هندوانه سخت تر است یا باری که فقط شامل چند کارتن وسایل است؟

4- استفاده از بیمه برای بار

اگر شما بار خود را بیمه نمایید باید مبلغی را بابت بیمه نامه پرداخت کنید. هرچند این مبلغ اندک است و در مقابل ارزش کلی بار واقعا ناچیز است ولی خب حق بیمه در صورت بیمه کردن بار به میزان کرایه افزوده می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار یزد را مطالعه نمایید. 

باربری تهران به یزد نیسان بار - قیمت باربری

 ماموت بار، تنها سایت تخصصی نیسان بار در کشور

 گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت تخصصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و ناوگان 64000 عضوی آن گویای این مطلب است. در هر جایی از کشور که هستید و در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته حتی روزهای تعطیل می توانید برای حمل بارهای خود از خدمات نیسان بار شرکت ماموت بار استفاده نمایید.

کافی است با اپراتورهای این ماموت بار تماس بگیرید و خدمات حرفه ای نیسان بار را در اسرع وقت دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *