باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار - ماموت بار

باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار

باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می گردد .

شورآباد نام روستایی از توابع کهریزک شهرستان ری واقع در استان تهران می باشد و از شهرهای صنعتی مهم در تهران محسوب می شود.

در این منطقه تعداد قابل توجهی انبار و کارخانه مواد شیمیایی قرار دارد که به همین دلیل به آن منطقه صنعتی تهران می گویند .

شورآباد با راه های مواصلاتی مثل آزادراه تهران قم همجوار است و همچنین به فرودگاه امام و خاور شهر نیز نزدیک است به همین دلیل هزینه های حمل و نقل کالاها و محصولات بین کارخانجات بسیار کاهش پیدا کرده است .

همین طور وجود سوله ها و انبارهای بزرگ برای نگهداری کالاها موجب شده که صنعتگران و تولیدکنندگان زیادی به سمت این شهرک صنعتی کشیده شوند .

فاصله شورآباد تا تهران تقریبا 30 کیلومتر است و برای رسیدن به آن بایستی از بزرگراه یادگار امام جنوب و بعد بزرگراه سعیدی عبور کرد .

همچنین مسیر دیگری نیز برای رسیدن به شورآباد وجود دارد که از طریق بزرگراه تندگویان و سپس جاده قدیم تهران قم می باشد .

باربری در این شهرک صنعتی توسط خودروهای باربری گوناگونی انجام می شود که حجم بسیاری از آنها را نیسان بارها تشکیل می دهند .

باربری ماموت بار تنها باربری اختصاصی نیسان بار حمل و نقل کلیه کالا و محصولات تولید شده در این منطقه را به کلیه شهرستان ها به عهده دارد .

ما در این مقاله قصد داریم باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید .

باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار

از آنجا که شورآباد منطقه ای صنعتی به شمار می رود انواع تولیدات کارخانجات و واحدهای صنفی این منطقه توسط خودروهای سنگین و سبک باربری به اقصی نقاط ایران ارسال می شوند .

نیسان بارها به دلیل کرایه کمتر حمل نسبت به ماشین های سنگین نظیر خاور ارجحیت دارند البته به شرط آنکه حجم و وزن بار قابل جای دادن در یک یا دو نیسان بار باشد .

شورآباد در منطقه خوبی از نظر اقتصادی واقع شده است چرا که نزدیکی به شهر تهران که مرکزیت کشور را دارد و بازار مصرف بسیاری از تولیدات این شهرک های صنعتی می باشد و همچنین نزدیکی به آزادراه تهران قم که راه دسترسی به شهرهای دورتر کشور است و همچنین نزدیکی به فرودگاه امام خمینی همه و همه می تواند برای تولیدکنندگان مزیت محسوب شود .

باربری ماموت بار سالهاست که با اصناف موجود در شورآباد همکاری می نماید و نسبت به حمل و نقل کالاهای تولید شده آنها اقدام می کند .

اگر از تولیدکنندگان و مدیران کارگاهها و کارخانجات مستقر در شورآباد هستید می توانید برای حمل بار خود با ماموت بار تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمات باربری خود را دریافت نمایید .

مقاله پیشنهادی : باربری شبانه روزی نیسان بار تهران 

باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار - باربری شورآباد

چرا نیسان بار وسیله مناسبی برای باربری بین شهری است؟

خودروی نیسان وانت به دلایل زیادی در کشور ما همیشه محبوبیت داشته و دارد که به چند دلیل آن اشاره می کنیم :

1- نیسان بارها نسبت به وانت بارهای دیگر نظیر وانت پیکان، وانت پراید و وانت مزدا وزن بیشتری را حمل می کنند .

مثلا یک نیسان بار چیزی در حدود 2200 تا 2800 کیلوگرم را می تواند حمل کند در حالیکه یک وانت پیکان نهایتا 700 کیلوگرم را می تواند حمل نماید که این چیزی حدود یک سوم تا یک چهارم نیسان بار است .

2- نیسان بارها قدرت زیادی در جاده دارند و در جاده های کوهستانی، روستاها، شیب های تند و … از پس حمل بار برمی آیند در حالیکه ممکن است یک وانت از نوع دیگر در این گونه مواقع دچار مشکل و آسیب گردد .

3- هزینه های جانبی و قطعات یدکی این نوع خودروها نسبت به بسیاری از خودروهای دیگر مناسب تر است و در بازار نیز به وفور یافت می شود .

4- خرید و فروش نیسان وانت به سهولت و سرعت انجام می گیرد زیرا این نوع خودروی باربری همیشه مشتری داشته و دارد پس برای خرید و فروش آن دچار مشکل نمی شوید .

5- کرایه حمل آن نسبت به خودروهای سنگین مثل خاور و تریلی بسیار کمتر است و صاحب بار می تواند در صورت امکان به جای کرایه یک خاور یا کامیون از دو نیسان بار برای حمل بار خود استفاده نماید .

پیشنهاد می کنیم مقاله نیسان برگشتی و مزایای آن را مطالعه نمایید . 

باربری شورآباد به شهرستان نیسان بار - چرا نیسان بار مناسب باربری است

باربری ماموت بار ، تخصص در باربری نیسان بار

ماموت بار تنها باربری اختصاصی نیسان بار در ایران است و بیش از 64000 راننده فعال در سامانه این باربری ثبت نام کرده اند و در صورت اعلام بار به سرعت نزدیکترین آنها به محل برای تحویل بار اقدام می نماید .

باربری در ماموت بار بصورت شبانه روزی و در همه ایام سال حتی ایام تعطیل می باشد و اپراتورهای این باربری هم در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی و پشتیبانی تا هنگام رسیدن بار به مقصد هستند .

کافیست با ماموت بار تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *