باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
نیسان برگشتی - شرکت ماموت بار

نیسان برگشتی و مزایای آن

در خدمات باربری نیز همچون خیلی از مشاغل دیگر اصطلاحات خاص این شغل وجود دارد که می توان به خرده بار، کنارباری، نیسان برگشتی ، بار برگشتی و… اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد نیسان برگشتی یا بار برگشتی صحبت کنیم و این خدمت را به شما معرفی کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

نیسان برگشتی چیست؟

بار برگشتی یا نیسان برگشتی به بارهایی اطلاق می شود که رانندگان برای خالی برنگشتن با ماشین باربری خود با مراجعه به شرکت های خدمات باربری دریافت می کنند و کرایه ای کمتر از کرایه معمول دارند.

رانندگان بین شهری وقتی از شهر خود به سمت شهر مقصد باری را حمل می کنند در بازگشت به شهر خود نیاز به یک بار دارند تا با ماشین خالی برنگردند زیرا خالی برگرداندن ماشین باربری برای راننده صرفه اقتصادی ندارد. به همین منظور به شرکت باربری آن شهر مراجعه کرده و چون خارج از نوبت و هماهنگ نشده قصد دریافت باری را دارند تا برگردند قیمت این بار ارزان تر از سایر بارهاست.

این خدمت نه تنها برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد بلکه برای راننده هم هرچند با صرفه کمتر ولی سود دارد. این نوع بار نیسان بار برگشتی ، بار برگشتی یا نیسان برگشتی می گویند.

پیشنهاد می کنیم مقاله خرده بار چیست را مطالعه نمایید. 

نیسان برگشتی - نیسان بار برگشتی چیست

مزایای استفاده از خدمات نیسان برگشتی

  • هزینه کرایه کمتر از حالت معمول
  • سرعت در ارسال بار به دلیل تعجیل راننده در بازگشت به شهر خود
  • استفاده از همان خدماتی که بصورت معمول ارائه می شود مانند بیمه کردن بار
  • صرفه اقتصادی برای راننده، مشتری و شرکت خدمات باربری
  • افزایش مشتریان شرکت باربری به دلیل پایین بودن نرخ کرایه بار برگشتی
  • و …

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار تهران 

نیسان برگشتی - مزایای استفاده از خدمات نیسان برگشتی

انواع وسایل باربری سبک بار

در اصطلاح باربری سبک بار به خودروهای وانت می گویند که برای باربری تولید می شوند. انواع آن در ایران عبارت است از:

  • وانت مزدا
  • وانت پراید
  • وانت آریسان
  • وانت پیکان
  • وانت نیسان
 

 البته از این انواع وانت نیسان محبوبیت بیشتری برای برابری دارد و آن هم به دلیل حجم و توان بیشتر برای باربری است. مثلا وانت نیسان در حدود 2 تا 3 تن را نیز می تواند حمل کند در حالیکه سایر وانت بارهای نام برده شده زیر یک تن را می توانند حمل کنند. ماموت بار اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و سالهاست که در این زمینه پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه باربری در کل کشور بوده است.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را از دست ندهید. 

نیسان برگشتی - انواع وسایل باربری سبک بار

حمل خرده بار و کنارباری با نیسان وانت

نیسان وانت ها بهترین وسیله باربری در ایران برای حمل کنارباری و خرده بار می باشند زیرا نه به کوچکی و کم حجمی وانت پراید و پیکان هستند و نه به بزرگی خاور و کامیون هستند. کرایه حمل آن نیز چیزی مابین ماشین های کوچک باربری و ماشین های سنگین است.

خرده بار و کنارباری نیز خدمتی از باربری است که برای افرادی که می خواهند یک وسیله یا یک بسته را به شهری دیگر ارسال کنند برای اینکه کرایه کردن ماشین باربری هزینه بالاتری دارد بار را بصورت خرده بار و یا کنارباری به راننده می دهند تا با بارهای دیگر به شهر مقصد ببرد.

این نوع خدمات باربری هزینه کمتری برای مشتری دارد که برای او خوشایند تر است.

ماموت بار، باربری تخصصی نیسان بار

ماموت بار بیش از دو دهه در زمینه باربری نیسان بار در 28 نمایندگی خود در سرتاسر کشور مشغول به فعالیت است و توانسته در این مدت سامانه 65000 عضوی داشته باشد.

رانندگان نیسان بار از سرتاسر ایران در این سامانه عضو هستند و به محض اعلام بار از هر شهرستان آمادگی تحویل گرفتن بار را دارند. برای ثبت سفارش باربری خود کافیست با شماره های ماموت بار تماس بگیرید و در اسرع وقت بار خود را به مقصد برسانید.

کارشناسان شرکت ماموت بار به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند.

مقالات مرتبط :

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *