باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به ایلام

باربری شیراز به ایلام 07136361820

باربری شیراز به ایلام تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری با داشتن نیروهای متخصص در زمینه بسته بندی و حمل بار به صورت کاملا اصولی تمام امور باربری را انجام می دهد و همواره در تلاش است که بهترین خدمات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود ارائه دهد.  باربری شیراز به ایلام حمل انواع بار مانند اثاثیه منزل، خرده بار، کالاهای بازرگانی و تجاری، تجهیزات صنعتی و تولیدی، محصولات کارخانه ای و کارگاهی و محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی با مجهزترین وانت بارهای بین شهری همانند وانت نیسان توسط رانندگان با تجربه و آموزش دیده انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات این باربری می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از چگونگی حمل بار و نوع وانت بار مورد استفاده برای مشتریان وجود دارد. بعد از آن در کمتر از یک ساعت منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود باشید. تمام مراحل حمل بار در مجموعه باربری ماموت بار به صورت کاملا حرفه ای و رعایت تمام استانداردهای لازم صورت می گیرد، بنابراین دیگر دغدغه ای برای باربری بین شهری وجود ندارد و همه امور به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

برای ارتباط با باربری شیراز به ایلام پیشنهاد می شود با شماره تلفن 07136361820 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی این باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

خدمات باربری شیراز به ایلام

خدمات باربری شیراز به ایلام

در باربری شیراز به ایلام برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. به این صورت که مشتریان با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شود و از آن به عنوان سند رسمی برای پیگیری بار خود استفاده کند.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از بیمه نامه با درخواست مشتری و با توجه به ارزش بار موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل بین شهری می شود و در صورت بروز آسیب به بار امکان دریافت خسارت به مشتریان وجود دارد. البته در اندک مواردی احتمال آسیب به محموله وجود دارد؛ زیرا تمام مراحل حمل بار به صورت بین شهری در گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت کاملا ایمن و با استفاده از تکنیک های استانداردها توسط مجهزترین وانت نیسان انجام می شود. برهمین اساس مشتریان دیگر دغدغه ای برای باربری بین شهری خود نخواهند داشت و با خیال راحت بار خود را به این مجموعه باربری می سپارند.

شماره تلفن باربری شیراز به ایلام

متقاضیان حمل بار برای ثبت درخواست خود نیاز دارند که به شماره تلفن باربری دسترسی داشته باشد، برهمین اساس باربری های مختلف باید در این مورد نیز اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. برای آگاهی بیشتر شما مشتریان گرامی به ترتیب شماره تلفن باربری شیراز به ایلام 07136361820 و شماره تلفن دفتر مرکزی 02152901 است.

با برقراری تماس از طریق شماره های ذکر شده، به راحتی می توانید درخواست خود را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنید. تیم پشتیبانی ماموت بار در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل پاسخگویی شما مشتریان گرامی است.

 

شماره تلفن باربری شیراز به ایلام

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مرکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات