باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری شیراز به بجنورد ماموت بار

باربری شیراز به بجنورد 07136361820

باربری شیراز به بجنورد به عنوان یکی از نمایندگان مجموعه ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. در این باربری تمام امور مربوط به حمل و نقل بین شهری با استفاده از مجهزترین ماشین های باربری توسط رانندگان حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

باربری شیراز به بجنورد حمل انواع بار مانند حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس را به صورت کاملا ایمن و ویژه با استفاده نیروهای متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی انجام می دهد. هدف گروه حمل و نقل ماموت بار جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان است، بر همین اساس همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری در تمام نمایندگی های خود دارد.

برای استفاده از خدمات باربری شیراز به بجنورد می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید یا از طریق تماس با شماره تلفن 07136361820 درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

خدمات باربری شیراز به بجنورد

خدمات باربری شیراز به بجنورد

در باربری شیراز به بجنورد برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به حمل اثاثیه منزل با استفاده از نیروهای حرفه ای و با تجربه بسته بندی و حمل بار اشاره کرد. همچنین برای حمل خرده بار در این باربری نیازی به استفاده از ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار بین شهری به صورت دربستی نخواهد بود، فقط هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود.

لازم به ذکر است در باربری شیراز به بجنورد برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر (پرداخت تمام خسارت در صورت بروز آسیب به بار) صادر می شود. بنابراین با وجود بارنامه هوشمند صاحبان بار با خیال راحت می توانند محموله خود را پیگیری کنند و با وجود بیمه نامه دیگر دغدغه برای آسیب رسیدن به بار خود نداشته باشند. این نوع خدمات موجب افزایش ایمنی در باربری ماموت بار شده است و همین مورد نیز سبب شده که در میان مشتریان به عنوان بهترین باربری شناخته شود.  

برای اطلاع از خدمات بیشتر باربری شیراز به بجنورد می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

نرخ باربری شیراز به بجنورد

در باربری شیراز به بجنورد هزینه حمل بار مطابق با نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت عواملی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، نوع ماشین باربری، مبدا و مقصد باربری، فصل باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، کارگر حمل بار و بسته بندی مورد نیاز و بیمه نامه با توجه به ارزش بار بر هزینه باربری تاثیرگذار است، بر همین اساس نمی توان برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت تعرفه ثابت در نظر گرفت.

برای اطلاع از نرخ باربری شیراز به بجنورد می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

نرخ باربری شیراز به بجنورد

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن سال ها سابقه در زمینه حمل بار بین شهری و نمایندگان بسیار در شهرهای مختلف ایران و رانندگان نیسان بار فعال در سراسر کشور، موجب ایجاد نخستین ناوگان سبک در ایران شده است. این مجموعه باربری با ارائه بهترین خدمات با پوشش سراسری این امکان را برای متقاضیان حمل بار بین شهری فراهم آورده است که در هر نقطه ای از ایران قرار داشته باشند، می توانند از خدمات باربری به صورت کاملا ایمن و حرفه ای بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری سبک بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *