باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به بیرجند ماموت بار

باربری شیراز به بیرجند 07136361820

در باربری شیراز به بیرجند تمام امور مربوط به باربری بین شهری به صورت کاملا ایمن و شبانه روزی انجام می شود. در این باربری با داشتن نیروی حمل بار و بسته بندی متخصص و با تجربه همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان گرامی دارد.

باربری شیراز به بیرجند تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری آماده حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات کشاورزی و دامداری، حمل میوه و تره بار، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی و کالاهای تولید شده آنها را با مجهزترین ماشین های باربری اعم سبک بار مانند نیسان بار بین شهری توسط رانندگان آموزش دیده و با تجربه است. با استفاده از خدمات مجموعه باربری ماموت بار می توانید تجربه یک باربری ایمن و مطمئن را برای خود به ارمغان آورید.

برای استفاده از باربری شیراز به بیرجند کافی است با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از چگونگی حمل بار قبل از ثبت درخواست برای متقاضیان وجود دارد. به این صورت که می توانند با مقایسه باربری های مختلف از پایین بودن نرخ کرایه حمل بار خدمات ماموت بار با توجه به کیفیت مطلع شوند. 

برای ارتباط با باربری شیراز به بیرجند برای وانت بار بین شهری می توانید با شماره تلفن 07136361820 تماس حاصل فرمایید.

 

نرخ کرایه حمل باربری شیراز به بیرجند

نرخ کرایه حمل باربری شیراز به بیرجند

هزینه حمل بار در باربری شیراز به بیرجند مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، البته ویژگی های بار بر نرخ کرایه حمل تاثیرگذار است، برهمین اساس نمی توان برای آن تعرفه ثابت در نظر گرفت. در ادامه برخی از عوامل موثر بر باربری به صورت اختصار توضیح داده شده است.

  • نوع بار
  • مبدا و مقصد باربری
  • نوع ماشین باربری و تجهیزات آن
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • فصل باربری
  • وزن و حجم بار
  • بیمه نامه
  • استفاده از کارگر حمل بار و بسته بندی
  • و…

برای اطلاع از نرخ باربری شیراز به بیرجند می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

شماره تلفن باربری شیراز به بیرجند

متقاضیان حمل بار برای ثبت درخواست خود نیاز به دسترسی به شماره تلفن باربری دارند تا بتوانند از طریق آن با باربری ارتباط برقرار کنند. بنابراین در این راستا مجموعه باربری ماموت بار اطلاع رسانی لازم را انجام می دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی برای حمل بار خود اقدام کنند. بر همین اساس شماره تلفن باربری شیراز به بیرجند و شماره دفتر مرکزی به ترتیب 07136361820 و 02152901 بیان شده است.

همچنین لازم به ذکر است که پشتیبانی در باربری ماموت بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است. بنابراین در هر ساعت از شبانه روزی می توانید با این باربری تماس بگیرید و درخواست حمل بار خود را ثبت کنید.

برای آگاهی بیشتر پیشنهاد می شود مقاله نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402 را مطالعه کنید.

شماره تلفن باربری شیراز به بیرجند

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل بار بین شهری با نیسان بار به صورت سبک بار و ایجاد شبکه ای گسترده از رانندگان در سراسر کشور، موجب شده است که متقاضیان در هر نقطه ای از ایران قرار داشته باشند، بتوانند از خدمات این باربری بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات