باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به زاهدان

باربری شیراز به زاهدان 07136361820

باربری شیراز به زاهدان، تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت شبانه روزی انجام می دهد. این مجموعه باربری با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه حمل بار و بسته بندی همواره می کوشد که بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری را به مشتریان خود ارائه دهد.

باربری شیراز به زاهدان تمام امور باربری مانند کالاهای تجاری و بازرگانی، محصولات کشاورزی و دامداری، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل مبلمان و جهیزیه، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل وسایل سنگین و حساس را با انواع ماشین باربری متناسب با بار توسط رانندگان با تجربه و آموزش دیده به صورت کاملا ایمن و با رعایت استانداردهای لازم انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات باربری شیراز به زاهدان می توانید از طریق تماس با پشتیبانی ماموت بار  اعلام بار کنید. سپس در کمتر از یک ساعت مجهزترین نیسان بار برای شما ارسال می شود و بعد در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید. البته لازم به ذکر است که در حمل بار با وانت بار بین شهری تمام موارد ایمنی مانند صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر و سرعت مجاز در رانندگی رعایت می شود تا بار مشتریان به صورت کاملا سالم تحویل داده شود.

برای ارتباط با باربری شیراز به زاهدان پیشنهاد می شود با شماره تلفن 07136361820 تماس حاصل فرمایید. در مجموعه باربری ماموت بار تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

نیسان بار برگشتی در باربری شیراز به زاهدان

نیسان بار برگشتی در باربری شیراز به زاهدان

در باربری شیراز به زاهدان برای حمل انواع بار صنعتی و تجاری از نیسان بار استفاده می شود. همچنین از آنجایی که باربری با نیسان بار مزایای فراوانی دارد، می توان بیان کرد که وانت نیسان به عنوان پرکاربردترین و محبوب ترین ماشین باربری در میان مشتریان شناخته می شود. از مزایای باربری با نیسان بار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ظرفیت بیش از 2 تن
  • توان موتور بالا و بدنه محکم
  • امکان حمل بار در تمام جاده های کشور
  • عدم محدودیت در سطح شهر
  • و…

برای حمل بار در باربری شیراز از نیسان بار برگشتی نیز استفاده می شود. این نوع باربری با نیسان بار، زمانی که راننده در هنگام برگشت به مبدا اعلام بار می کند، صورت می‌گیرد. نیسان بار برگشتی جزو خدمات ویژه گروه حمل و نقل ماموت بار است که با استفاده از آن مشتریان می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند؛ زیرا در این باربری از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود.

نرخ کرایه باربری شیراز به زاهدان

هزینه حمل بار در باربری شیراز به زاهدان مطابق با نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که عواملی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، زمان باربری و فوریت در باربری در هزینه باربری تاثیرگذار است. همچنین استفاده از کارگر حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه موجب افزایش تعرفه حمل بار به صورت بین شهری خواهد شد.

برای اطلاع از نرخ کرایه باربری شیراز به زاهدان پیشنهاد می شود با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و با ذکر مشخصات بار خود از قیمت دقیق آن مطلع شود.   

 

نرخ کرایه باربری شیراز به زاهدان

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با چندین سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده نیسان بار در سراسر کشور موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در ایران شده است. برهمین اساس شما به عنوان متقاضی حمل بار بین شهری با نیسان بار در هر جایی از کشور قرار داشته باشید می‌توانید از خدمات این مجموعه باربری استفاده کنید.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با دفتر مرکزی باربری برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات