باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به سنندج ماموت بار

باربری شیراز به سنندج 07136361820

باربری شیراز به سنندج تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار در حوزه حمل و نقل بین شهری فعالیت می کند. این باربری با داشتن  نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه حمل بار و بسته بندی آماده ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است.

باربری شیراز به سنندج تمام امور مربوط به حمل بار به صورت بین شهری مانند حمل انواع کالاهای تولیدی کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و  حمل محصولات کشاورزی و دامپروری، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس را با مجهزترین ماشین های باربری اعم از سبک بار (وانت بار بین شهری یا نیسان بار)، نیمه سنگین (کامیون و خاور) و سنگین (تریلی و…) توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد.

برای استفاده از باربری شیراز به سنندج کافی است از طریق پشتیبانی ماموت بار اعلام بار کنید. سپس در کمتر از یک ساعت منتظر ماشین باربری همانند نیسان بار متناسب با بار خود باشید. در این مجموعه باربری برای حمل انواع بار تمام نکات ایمنی و استانداردهای لازم به صورت کاملا حرفه ای رعایت می شود.

برای ارتباط با باربری شیراز به سنندج می توانید با شماره تلفن 07136361820 تماس حاصل فرمایید. همچنین تماس با شماره پنج رقمی 02152901 امکان برقراری ارتباط در سریع ترین زمان ممکن برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است.

 

نیسان بار بین شهری در باربری شیراز به سنندج

نیسان بار بین شهری در باربری شیراز به سنندج

در باربری شیراز به سنندج برای حمل انواع بار از نیسان بار استفاده می شود. این ماشین باربری با داشتن مزایای بسیار مانند ظرفیت بالای 2 تن، عدم محدودیت برای تردد در سطح شهر، بدنه محکم و قدرت موتور بالا و امکان حمل بار در تمام جاده های کشور جزو پرکاربردترین و محبوب ترین ماشین باربری در میان متقاضیان حمل بار بین شهری است.

نیسان بار برگشتی یکی از انواع حمل بار با وانت نیسان بار است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در مسیر برگشت به مبدا انجام می شود. برای حمل بارها مختلف می توان از نیسان بار برگشتی استفاده کرد و هزینه باربری خود را کاهش داد؛ زیرا در این نوع باربری از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود، برهمین اساس به این نوع باربری، باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

نرخ کرایه باربری شیراز به سنندج

هزینه باربری شیراز به سنندج با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود و برهمین اساس نمی توان برای حمل بارهای مختلف تعرفه ثابت در نظر گرفت. بنابراین می توان بیان کرد که نرخ کرایه باربری به عواملی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، فوریت در باربری تاثیرگذار است. همچنین مواردی مانند بیمه نامه با توجه به ارزش بار و کارگر باربری بر هزینه باربری تاثیر می گذارد و موجب افزایش نرخ کرایه می شود.

برای اطلاع از نرخ کرایه باربری شیراز به سنندج پیشنهاد می شود با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و از هزینه دقیق آن مطلع شوید.

نرخ کرایه باربری شیراز به سنندج ماموت بار

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری با نیسان بار

در گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه  در زمینه حمل بار بین شهری و  34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار با نیسان بار در ایران شده است. برهمین اساس مشتریان می توانند در هر جایی از ایران قرار داشته باشند، از خدمات این مجموعه باربری بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات