باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به کرمان - باربری ماموت بار

باربری شیراز به کرمان

اگر قصد ارسال بار از شهر شیراز به کرمان را دارید می توانید از خدمات باربری شیراز به کرمان ماموت بار استفاده کنید. باربری ماموت بار با ناوگان سبک بار خود حمل بارهای شما را با وانت بار و نیسان بار با منصفانه ترین کرایه حمل انجام می دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید.

کرایه حمل باربری شیراز به کرمان

اولین مسئله ای که در حمل بار حائز اهمیت است میزان کرایه حمل بار است. بسته به اینکه از چه نوع خودروی باربری در امر حمل بار استفاده شود میزان کرایه متفاوت خواهد بود . همچنین فاصله میان شهر مبدا و مقصد نیز در این مقدار تاثیرگذار است.

اگر حمل بار به صورت شبانه انجام شود تعرفه قیمت کمی متفاوت از روز خواهد بود و درصدی به آن اضافه خواهد شد. استفاده از کارگر حمل بار یا کارگر بسته بندی نیز می تواند بر میزان کرایه حمل باربری شیراز به کرمان بیفزاید. جهت اطلاع دقیق از مقدار کرایه حمل باربری شیراز به کرمان و سایر شهرها کافیست با باربری ماموت بار تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : حمل خرده بار با نیسان بار

باربری شیراز به کرمان - کرایه حمل شیراز به کرمان

چه نوع بارهایی را می توان با نیسان بار بین شهری حمل کرد؟

از آنجا که نیسان بارها نسبت به سایر خودروهای سبک بار نظیر وانت پیکان ، وانت پراید ، آریسان و وانت مزدا گنجایش حمل بیشتری دارند نسبت به آنها پرطرفدارتر هستند. یک نیسان وانت برای حمل بارهایی تا 2 تن ساخته شده ولی توان حمل بارهای سنگین تر تا 2 و نیم تن را نیز دارد. این مقدار در مقایسه با سایر وانت بارها که بارهای زیر یک تن را می توانند حمل کنند بسیار بیشتر است.

پس اگر بار شما تا حدود 2 الی 2.5 تن باشد می توانید با استفاده از وانت نیسان نسبت به حمل آن به شهر دیگر اقدام کنید. از سوی دیگر باید به حجم بار توجه کرد. در برخی از بارها نسبت حجم به وزن بیشتر است و بارها بسیار حجیم هستند.

باری که در یک نیسان وانت بارگیری می شود نباید از اطراف یا جلو و عقب خودرو بیرون زدگی داشته باشد. در صورت مشاهده این تخلف از سوی پلیس راه خودروی باری متوقف شده و راننده مشمول جریمه می گردد. پس اگر بارهای حجیمی دارید ولی وزن آن کمتر از دو تن است باز هم باید از خودروهای بزرگتر نظیر خاور در حمل آنها استفاده کنید.

کلیه بارهایی که تولیدات کارخانه ای و کارگاهی هستند ، محصولات کشاورزی و دامی ، دام زنده ، مواد غذایی فاسد شدنی و … را می توان با خودروی نیسان بار حمل کرد به شرطی که میزان وزن و حجمشان متناسب با این خودرو باشد و همچنین برای مواد غذایی فاسد شدنی از نیسان بار یخچال دار استفاده شود. جهت باربری شیراز به کرمان با ماموت بار تماس بگیرید. 

ساعت ارائه خدمات باربری شیراز به کرمان

باربری ماموت بار به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته حتی ایام تعطیل رسمی آماده ارائه خدمات باربری سبک بار به کلیه هموطنان در همه شهرها ، شهرستانها و روستاهای کشور می باشد. این باربری با دارا بودن 34 نمایندگی در شهرهای مختلف کشور همواره آمادگی دارد تا در کمترین زمان خودروی مناسب را به محل بارگیری اعزام نماید. چنانچه قصد استفاده از خدمات باربری شیراز به کرمان را دارید با شماره 02152901 تماس بگیرید. 

بیشتر بخوانید : سامانه اعلام بار نیسان 

باربری شیراز به کرمان - ساعت ارائه خدمات باربری

باربری ماموت بار ؛ بزرگترین ناوگان سبک بار کشور

باربری ماموت بار با بیش از دو دهه ارائه خدمات باربری با پوشش سراسری یکی از بزرگترین و منصف ترین باربری های سبک بار کشور است . پاسخگویی و پشتیبانی در ماموت بار به صورت 24 ساعته بوده و اپراتورهای این مجموعه در دو شیفت آماده ارائه خدمات در زمینه پاسخگویی ، مشاوره ، صدور بارنامه و بیمه نامه آنلاین ، پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد می باشند. کافیست با باربری ماموت بار تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات