پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار اراک - ماموت بار

باربری نیسان بار اراک

باربری نیسان بار اراک توسط ناوگان سبک بار شرکت ماموت بار انجام می گیرد.

اراک از بزرگ ترین شهرهای مرکز ایران و کلانشهری در استان مرکزی است که مرکز آن نیز می باشد. جمعیت این شهر در حدود 530 هزار نفر است و در حدود 100 کیلومترمربع مساحت دارد. این شهر با تفرش از شمال، از شرق با محلات، از غرب با ملایر و همدان و از جنوب با سربند و خمین مجاورت دارد. این شهر از شمال شرق هم به استان تهران متصل شده است.

این شهر لقب پایتخت صنعتی ایران را دارد که این لقب به دلیل وجود صنایع مادر، بزرگترین کارخانه های تولید آلومینیوم، واگن سازی، ماشین سازی، لوکوموتیو سازی، تولید هشتاد درصد از تجهیزات انرژی کشور، بزرگترین تولید کننده کمباین سازی، ماشین آلات معدنی، جرثقیل و … می باشد.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهر اراک و باربری در این شهر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

اعلام بار نیسان اراک

چنانچه در شهر اراک یا شهرهای اطراف این استان ساکن هستید و نیاز به نیسان بار برای جابجایی بارهای خود دارید می توانید با نمایندگی ماموت بار در شهر اراک تماس بگیرید و در اسرع وقت ماشین باربری خود را رزرو نمایید.

سامانه شرکت ماموت بار دارای 64000 راننده ثبت نام شده فعال می باشد که در هر ساعت از شبانه روز و هر روزی از هفته که تقاضای نیسان بار داشته باشید در سریعترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار شما حاضر خواهند شد و بار را از شما تحویل خواهند گرفت.

چنانچه راننده نیسان بار و وانت بار هم هستید می توانید با این شرکت تماس گرفته و در سامانه این شرکت ثبت نام نمایید تا در صورت درخواست مشتریان با شما هماهنگی های لازم جهت باربری انجام شود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله پایانه بار نیسان را از دست ندهید. 

اعلام بار نیسان اراک - باربری نیسان بار اراک

نیسان بار برگشتی چه فایده ای برای مشتری یا راننده دارد؟

بار برگشتی، نیسان برگشتی، خودرو برگشتی، نیسان بار برگشتی همه و همه به یک خدمت باربری اشاره دارند که در آن خودروهایی که به سمت مقصد باری را حمل می کنند در هنگام بازگشت بار دیگری را بارگیری نموده و با کرایه کمتری به شهر خود بازمی گرداند.

این نیسان بارها برای دریافت بار برگشتی به باربری شهر مقصد بار مراجعه می کنند و تقاضای بار برگشتی می نمایند. حال باید ببینیم این بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی چه منفعتی برای راننده یا مشتریان دارد؟

کرایه باربری بار برگشتی کمتر از بار معمولی است پس برای مشتریان به صرفه تر است. خصوصا که مشتری محترم تولید کننده یا صاحب بارهای مختلفی در طول ماه باشد این عدد درشت تر خواهد بود و صرفه اقتصادی بیشتری برای او خواهد داشت.

گرچه مبلغ کرایه برای راننده کمتر است ولی راننده به دلیل حمل بار به شهر مورد نظر کرایه معمول را دریافت نموده است و برای بازگشت به شهر خود ناچار به بازگشت با ماشین خالی می باشد.

اگر باری هر چند با کرایه کمتر را حمل نماید برای او نیز صرفه بیشتری از نظر مالی خواهد داشت.

باربری نیسان بار اراک به تهران

فاصله بین شهر اراک تا تهران چیزی در حدود 280 کیلومتر است که می توان در مدت سه ساعت این مسیر را پیمود. با توجه به اینکه این شهر نسبت به خیلی از شهرهای دیگر فاصله کمی با پایتخت کشور دارد این شهر می تواند بازار بسیار مناسبی برای تولیدات شهر اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی باشد.

تولیدات این شهر که شامل محصولات کشاورزی، دامی، تولیدات صنعتی و … می باشد همه روزه توسط ماشین های باربری سبک و سنگین به سمت تهران در حرکت هستند.

نیسان بارها چیزی بین 2 تا 3 تن را می توانند حمل کنند که این یک مزیت برای ماشین باربری سبک بار محسوب می شود زیرا انواع دیگر خودروهای سبک نظیر وانت پیکان، پراید و مزدا کمتر از یک تن را می توانند حمل کنند.

پس با کرایه حمل یک ماشین باربری سبک می توان بار زیادی را حمل کرد به شرط اینکه حجم آن در ماشین باربری نیسان قابل بارگیری باشد.

نیسان بارهای شرکت ماموت بار توسط رانندگان زبده پس از بارگیری به دقت با چادرهای برزنتی پوشانده می شوند تا محصول و تولیدات مشتریان و تولیدکنندگان محترم در طی مسیر دچار آسیب از نظر بارش برف و باران و گرد و خاک نشود.

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان بار اراک به تهران - باربری نیسان بار اراک

مزایای نیسان بار در باربری

– مصرف سوخت نیسان بار نسبتا کم است و می توان مسیرهای طولانی را با یک باک بنزین طی نمود و حجم بار زیادی را نیز جابجا کرد.

– فضای قرارگیری بار در درون نیسان بار نسبت به ماشین های باربری مشابه بیشتر است و راننده به راحتی می تواند آنها را در ماشین جابجا نماید.

– کرایه حمل این ماشین با توجه به حجم باری که جابجا می کند مناسب و به صرفه است. البته میزان کرایه به مسافت و نوع بار نیز بستگی دارد.

– نیسان بارها ماشین های مقاوم و محکمی هستند که حتی در تصادفات نیز آسیب زیادی نمی بینند و در صورت آسیب دیدن نیز هزینه تعمیر آنها چندان زیاد نیست.

– این نوع ماشین باربری مثل پول نقد در بازار می باشد و طرفداران زیادی دارد. در هنگام خرید و فروش به راحتی و به سرعت قابل معاوضه، خرید و فروش است.

– با وجودیکه امکانات زیادی در داخل کابین راننده ندارد ولی در عوض قطعات یدکی و خودرویی این ماشین در مقایسه با خیلی از خودروها در بازار فراوان و با قیمت مناسب قابل یافتن و خرید است.

بیشتر بخوانید : باربری نیسان بار تهران

مزایای نیسان بار در باربری - باربری نیسان بار اراک

حمل بار بیشتر، بهتر، ارزان تر با ماموت بار

بیش از دو دهه از تاسیس گروه حمل و نقل ماموت بار می گذرد و این مجموعه باربری توانسته 28 نمایندگی فعال در شهرهای مهم کشور تاسیس نماید.

مدیریت، کارکنان و رانندگان این شرکت همواره مسئولیت پذیری، تعهد کاری، انصاف، نظم و وقت شناسی را در راس امور خود قرار داده و توانسته اند در این مدت نسبتا طولانی مشتریان بسیار خوب و وفاداری را برای این شرکت در زمینه خدمات باربری جذب نمایند.

امید است شما متقاضیان حمل بار بین شهری نیز یکی از مشتریان عزیز و همیشگی ما باشید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *