باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار ایلام

باربری نیسان بار ایلام

باربری نیسان بار ایلام خدمات حمل بار محصولات تولید شده در شهر ایلام را از طریق در اختیار قرار دادن نیسان وانت های موجود انجام می‌ دهند.

شهرک صنعتی های مختلفی از جمله شهرک صنعتی ایوان استان ایلام ، شهرک صنعتی دره شهر ، شهرک صنعتی دهلران، شهرک صنعتی ملکشاهی و شهرک صنعتی مهران در استان ایلام هستند که محصولات تولیدی خود را از طریق باربری نیسان بار ایلام به سایر استان های کشور ارسال می کنند.

ماموت بار، یکی از باربری های موجود در ایلام است که توانسته در این استان ماشین باری نیسان وانت را حتی در شهرهای مهران ، دهلران ، آبدانان ، دره شهر ، ارکواز در اختیار صاحبان تولیدی صنایع مختلف قرار دهد.

اکثریت کارخانه های استان ایلام به دلیل کمبود ماشین های کامیون در این استان به جای استفاده از این ماشین های باری سنگین از 2 تا 3  ماشین نیسان وانت استفاده می کنند تا هم با امنیت بالاتری و هم در زمان کمتری بار به مقصد برسد.

در صورت تمایل برای استفاده از نیسان وانت های موجود در ایلام می توانید با نمایندگی ایلام ماموت بار با شماره تلفن 09183202272 تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از وانت های موجود در گروه حمل و نقل ماموت بار پیشنهاد می شود تا نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر 1402 را مطالعه کنید.

باربری-نیسان-بار-ایلام-ماموت-بار

باربری ایلام به تهران

باربری ایلام به تهران یکی از مهم ترین مسیرها در باربری نیسان بار ایلام به حساب می آید که با استفاده از وانت بار ایلام و توسط ماموت بار انجام می شود.

در میان وانت های موجود در ایلام ماموت بار به دلیل داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان وانت کل کشور و رسیدن به تعداد 70 هزار نفری رانندگان فعال توانسته تا در هر ساعت از شبانه روز نیسان وانت را با مناسب ترین تعرفه ممکن به جهت حمل بار ایلام به تهران در اختیار شما قرار دهد.

برای استفاده از خدمات باربری نیسان بار ایلام به تهران می توانید با نماینده ماموت بار در ایلام با شماره تماس 09183202272 تماس بگیرید و ماشین مناسب بار خود را رزرو کنید.

همچنین برای استفاده از باربری تهران نیز می توانید با شعبه مرکزی ماموت بار در تهران ارتباط برقرار کنید.

مسافت ایلام به تهران

برای حمل بار از مبدا ایلام به تهران باید زمانی 13 ساعته در نظر داشته باشید و با مسافتی 700 کیلومتری روبرو هستید، البته این زمان برای ماشین باری نیسان وانت است که نسبت به سایر ماشین های باری از سرعت بالاتری برخوردار است.

زمان تحویل بار از ایلام به تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • وزن بار
  • ججم بار
  • ماشین حمل بار
  • محل دقیق بارگیری و تخلیه

نرخ کرایه باربری نیسان بار ایلام

نرخ کرایه نیسان بار مطابق با تعرفه حمل بار اتحادیه باربری محاسبه می شود که از میان آنها می توان به وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع وانت بار و تجهیزات آن اشاره کرد.

همچنین مواردی مانند بیمه نامه (با توجه به ارزش بار و درخواست مشتری) و استفاده از نیروی حمل بار و بسته بندی بر هزینه باربری تاثیرگذار است.

لیست باربری ایلام

در لیست باربری ایلام ممکن است با نام های زیادی روبرو باشید؛ اما در بین تمامی نام هایی که به چشم شما می آید تنها ماموت بار است که در زمانی کمتر از 1 ساعت نیسان وانت را با مناسب ترین تعرفه ممکن در اختیار شما قرار می دهد.

لازم به ذکر است که سایر موسسات باربری نیسان بار ایلام در صورتی می توانند نیسان وانت را کمتر از 1 ساعت در اختیار شما قرار دهند که هزینه حمل 2 برابری نسبت به ماموت بار داشته باشند.

ماموت بار برای اطمینان بخشیدن به باربری نیسان بار ایلام شرایطی را فراهم کرده تا در صورت نیاز کالا خود را بیمه کنید و از برنامه های پلیس راهی استفاده کنید تا در صورت بروز حادثه جبران خسارت صورت بگیرد.

برای ارتباط با تیم پشتیبانی 24 ساعته ماموت بار تنها کافی است با شماره 09183202272 تماس حاصل فرمایید و از طریق ارتباط با کارشناسان آموزش دیده و باتجربه باربری بین شهری بی دغدغه ای را تجربه کنید.

پیشنهاد می شود برای کسب آگاهی بیشتر شماره باربری وانت بار ایلام را مطالعه کنید.

باربری-ایلام-به-شهرستان-ماموت-بار

حمل بار ایلام به اصفهان

با وجود انواع شهرک های صنعتی در اصفهان این شهر را به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل کرده و باعث شده تا از تمامی شهر های کشور به مقصد اصفهان حمل بار انجام شود.

شهر ایلام نیز به واسطه وجود نماینده ماموت بار در این شهر توانسته تا حمل بار ایلام به اصفهان نیز داشته باشد.

همچنین با وجود 34 نمایندگی فعال ماموت بار در سراسر کشور این امکان را به شما می دهند تا حتی در استان اصفهان نیز بتوانند از باربری اصفهان ماموت بار استفاده کنید.

باربری ایلام به اهواز

باربری ایلام به اهواز به دلیل وجود نمایندگی ماموت بار هم در شهر ایلام و هم در شهر اهواز صورت گرفته تا بتوانید کالاهای مدنظر خود را از ایلام به اهواز بفرستید.

برای استفاده از باربری ایلام به اهواز لازم است تا با شماره تلفن 09183202272 تماس حاصل فرمایید و ماشین مخصوص بار خود را رزرو کنید.

نمایندگی ایلام ماموت بار از ساعت 8 صبح الی 17 آماده خدمت رسانی هستند و از ساعت 17 بعد از ظهر به بعد تمامی تلفن نمایندگی های سراسر کشور به دفتر مرکزی ماموت بار که در تهران واقع است،  وصل می شود که مشاوران دفتر مرکزی ماموت بار به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

باربری-خرده-بار-ایلام-ماموت-بار

ارسال خرده بار از ایلام

برای حمل بارهایی با ظرفیت کمتر از نیسان وانت، بهتر است برای صرفه جویی در هزینه  از ارسال خرده بار و یا کناربار ایلام استفاده شود.

ماموت بار با استفاده از ماشین نیسان وانت ارسال خرده بار از ایلام را انجام می دهد و در میان باربری های موجود در ایلام ماموت به یکی از کامل ترین باربری های موجود تبدیل شده که هم خدمات باربری نیسان بار ایلام را هم به صورت دربست و هم ارسال خرده بار از ایلام را انجام دهد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که ارسال خرده بار به نسبت ارسال به صورت دربست از امنیت پایین تری برخوردار است و مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

برای استفاده از تریلی های موجود در کشور می توانید به آموت بار مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *