پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار بوشهر

باربری نیسان بار بوشهر

باربری نیسان بار بوشهر یکی از استان های جنوبی کشور است که به مرکزیت شهر بوشهر و در جنوب کشور واقع شده است. این استان به دلیل داشتن بنادر مختلفی مانند بندر گناوه، دیلم، امام حسن، ریگ و دیگر بنادر استان بوشهر به یکی از راه های واردات کشور تبدیل شده است. این استان از 9 شهرستان با نام های بوشهر، کنگان، گناوه، دیلم، جم، دیر، دشتی، دشتستان، تنگستان متشکل شده که هر کدام از این شهرستان ها از نظر اقتصادی از اهمیتی ویژه ای برخوردار هستند.

وجود بنادر ذکر شده در این شهرستان ها باعث شده تا بخشی از کالاهای وارداتی کشور از این راه و با استفاده از لنج وارد کشور شود؛ اما تنها وارد شدن کالا به کشور ملاک نیست، بلکه انتقال آن به سایر شهرها نیز معضلی جدی بوده که باعث شده واردکنندگان با کمبود رانندگان و ماشین های باری مواجه شوند. این مشکلات باعث شد تا ساکنان استان بوشهر به فکر ایجاد باربری در این شهر باشند؛ اما به دلیل نداشتن تجربه در امر باربری نتوانستد این عمل را به درستی انجام دهند.

موسسه حمل و نقل ماموت بار با تجربه و سابقه 30 ساله خود در حمل کالا تصمیم به ایجاد شعبه در این استان کرده و به طور کامل نیاز واردکنندگان کالا را برای پخش در کشور برطرف کرده است.

برای استفاده از خدمات باربری نیسان بار بوشهر می توانید با شماره تلفن 09172038090 تماس حاصل فرمایید. 

باربری-بوشهر-ماموت-بار

باربری نیسان بوشهر 

نیسان یکی از ماشین هایی است که همواره برای ارسال بارهای مختلف از قدیم تا به امروز استفاده شده و از این به بعد نیز استفاده می شود. این ماشین باری با سرعت و توان بارگیری که دارد، اولین گزینه ارسال بارهای سبک محسوب می شود.

گروه حمل و نقل ماموت بار به طور تخصصی در زمینه باربری نیسان بوشهر فعالیت می کند و توانسته با تعداد 70 هزار نفر رانندگان نیسان خود، به پوشش استان بوشهر و همچنین سراسر کشور برسد و خود در دسته یکی از موفق ترین باربری نیسان بوشهر قرار دهد.

همچنین این مجموعه باربری توانسته است تا در هر زمانی که متقاضیان حمل بار بین شهری نیاز به ماشین نیسان داشته باشند، ظرف حداکثر 1 ساعت در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شما مشتریان گرامی فقط کافی است با شماره تماس 09172038090 شعبه ماموت بار در استان بوشهر تماس حاصل فرمایید و ماشین خود را رزرو کنید.

مطالب مرتبط  لیست شهرک صنعتی های استان بوشهر

باربری-نسیان-بوشهر-ماموت-بار

باربری گناوه

گناوه یکی از شهرهای مهم استان بوشهر به حساب می آید که به علت وجود بندرگاه در این شهر روزانه انواع محصولات مختلف مانند لوازم برقی خانگی و صنعتی و دیگر لوازم وارد این شهر می شود که نسبت به سایر شهرهای استان بوشهر نیاز به باربری در این شهر بیشتر است و روزانه انواع ماشین های باری از گناوه به سایر استان ها ارسال می شود.

بر همین اساس متقاضیان ارسال بار بین شهری در بندر گناه می توانند با استفاده از خدمات ماموت بار به عنوان بهترین باربری، محموله خود را به صورت کاملا ایمن جابجا کنند. 

باربری گناوه به تهران

یکی از مسیرهایی که در باربری گناوه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، مسیر گناوه به تهران است. اکثر مغازه های فروش لوازم خانگی واقع در تهران محصولات خود را از شهر گناوه خریداری کرده و از طریق باربری گناوه به تهران به شهر خود منتقل می کنند.

به دلیل وجود بارهای قاچاق در این شهر باربری گناوه به تهران با شرایط خاصی مواجه است و برای ارسال بار باید دارای مجوز های رسمی جهت عبور ماشین های باری از پلیس راه باشید، در غیر این صورت عمل ارسال بار صورت نمی گیرد.

برای اطلاع از مجوزهای مورد نیاز برای ارسال بار از گناه به سایر شهرهای ایران می توانید با تیم پشتیبانی ماموت بار با شماره تلفن 09172038090 تماس حاصل فرمایید. 

مسافت گناوه به تهران

باربری گناوه به تهران به مدت زمانی یک روزه برای ماشین باری نیسان نیاز دارد و این زمان به دلیل 1039 کیلومتر بودن مسافت گناوه به تهران است که شاخصه های مهمی باعث می شود تا این تعداد ساعت مستلزم تغییر شود. در ادامه برخی از آنها ذکر شده است:

  • زمان بارگیری
  • محل دقیق بارگیری و تخلیه
  • وزن بار
  • حجم بار

باربری-گناوه-ماموت-بار

باربری بوشهر به اصفهان

اصفهان از جمله استان های کشور با مرکزیت شهر اصفهان است که روزانه تولید کالاهای مختلفی دارد که برای تولید این نوع محصولات به مواد اولیه نیاز است. بنابراین باید از طریق واردات به دست تولیدکنندگان برسد، این واردات ممکن است از طریق استان های جنوبی کشور از جمله استان بوشهر صورت گیرد.

برای استفاده تولیدکنندگان اصفهانی باید شرکت حمل باری وجود داشته باشد تا بتواند از بوشهر به اصفهان ارسال بار داشته باشند و باعث ادامه داشتن روند تولیدی در کشور شوند. بر همین اساس باربری های بوشهر به اصفهان روزانه ماشین های باری مختلفی را به مقصد اصفهان ارسال می کنند.

یکی از این باربری ها، مجموعه باربری ماموت بار است که با سال ها تجربه و داشتن ماشین های بار مجهز و رانندگان حرفه ای به صورت سراسری در تمام شهری کشور خدمات ارائه می دهد. 

همچنین لازم به ذکر است که در میان باربری های موجود در بوشهر، باربری نیسان بار بوشهر ماموت بار تنها شرکت حمل بار است که تعداد 70 هزار نفری را برای ناوگان نیسان خود در نظر گرفته و توانسته به طور کامل نیاز به ماشین نیسان را برطرف کند و با مناسب ترین قیمت ممکن خدمات خود را ارائه می دهد.

باربری اصفهان به بوشهر

به منظور ارسال بار از اصفهان به بوشهر نیز می توانید از خدمات باربری اصفهان ماموت بار و نیسان بار برگشتی در این مجموعه باربری نسبت به بقیه موسسات باربری اصفهان به بوشهر قیمت مناسب تری دارند، استفاده کنید.

حمل خرده بار با باربری نیسان بار بوشهر

تمام ماشین هایی که از سمت بوشهر به سایر شهر های کشور ارسال می شود به صورت دربست هستند؛ اما اگر در این میان بار شما به اندازه یک ماشین باری کامل نباشد برای صرفه جویی در هزینه های حمل می توانید از ماشین های خرده بار ماموت بار استفاده کنید.

خرده بار به معنای این است که رانندگان علاوه بر بار شما وسایل دیگری نیز در قسمت بار قرار می دهند. این عمل باعث می شود تا امنیت بار کمتر شود.

اما با در نظر گرفتن سابقه رانندگان باربری نیسان بار بوشهر ماموت بار، دیگر نگرانی به جهت حمل کالا باقی نمی ماند و می توانید با خیال آسوده بار خود را به رانندگان ماموت بار بسپارید.

باربری بوشهر به تبریز

به دلیل فاصله 1494 کیلومتری بوشهر تا تبریز همواره صاحبان بار نگرانی بابت امنیت بار خود به دلیل بالا بودن مسافت بوشهر به تبریز و خسارت های احتمالی را در مسیر دارند، اما موسسه حمل و نقل ماموت بار برای جبران خسارت های احتمالی باربری بوشهر به تبریز شرایطی را فراهم کرده است که صاحبان بار می توانند از بیمه معتبر ماموت بار با توجه به ارزش بار استفاده کنند و بار خود را در برابر حوادث احتمالی بیمه کنند تا در صورت بروز حادثه بتوانند خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند.

لازم به ذکر است که بارهای باربری نیسان بار بوشهر تحت پوشش رسمی شرکت بیمه بوده و ماموت بار نسبت به باربری های بوشهر از بیمه معتبری استفاده می کند. وجود شعبه تبریز ماموت بار باعث شده تا دیگر نگرانی بابت باربری تبریز باقی نماند.

باربری-بوشهر-به-شهرستان-ماموت-بار

اتحادیه باربری بوشهر

در هر یک از 31 استان کشور  اتحادیه باربری به منظور نظم بخشیدن و کنترل خدمات باربری وجود دارد که خوش نام بودن در میان اتحادیه های باربری از شاخصه های موفق بودن یک شرکت باربری محسوب می شود.

گروه حمل و نقل ماموت بار با سابقه 30 ساله خود و داشتن شعبات متعدد در هر استان توانسته به یکی از خوش نام ها در میان باربری ها قرار بگیرد و در اتحادیه باربری نیسان بار بوشهر نیز ماموت بار جزو مورد اعتماد ترین باربری های موجود قرار گرفته است.

خدمات باربری نیسان بار بوشهر

ارسال بار از استان بوشهر با توجه به وجود بارهای قاچاق با شرایط خاصی انجام می شود و بهتر است قبل از ارسال بار با تیم پشتیبانی باربری نیسان بار بوشهر ماموت بار در تماس باشید و از تجربیات ما بهره مند شوید و بدون هیچ گونه نگرانی بار خود را جا به جا کنید.

در صورت نیاز می توانید از بزرگ ترین ناوگان نیسان بار بوشهر که تحت کنترل ماموت بار است، استفاده کنید. همچنین برای بهره مندی از خدمات ویژه این گروه حما و نقل با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *