پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار زاهدان

باربری نیسان بار زاهدان

نیسان بار زاهدان آماده ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی به شما مشتریان گرامی است.

زاهدان یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر از لحاظ تاریخی قدمت دیرینه ای دارد و در زمان رضاخان نام آن از «دزداب» به زاهدان تغییر پیدا کرد.

زاهدان، از لحاظ موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به هامون، از سمت جنوب به تفتان و از سمت غرب به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت شرق به فهنوج منتهی می شود.

آب و هوای این شهر، به علت اینکه در منطقه بیابانی قرار دارد، در روزهای تابستان بسیار گرم و خشک (شب های خنک) و در فصل سرما سرد و خشک است.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: مشاهده لیست نمایندگی های ماموت بار 

به علت اینکه زاهدان در مرز کشور قرار دارد، از لحاظ استراتژیکی، نظامی و تجاری از موقعیت حساسی برخوردار است و داد و ستد با کشورهای همسایه در این شهر انجام می شود.

شهر زاهدان، از لحاظ رتبه بندی، دوزادهمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود. ساکنان این شهر را بلوچ و فارسی زبانان تشکیل می دهند، البته از قومیت های دیگر در این شهر وجود دارند. همچنین افراد هندی سیکا و افغانستانی با دلایل مختلف (اقتصادی، سیاسی و…) در این شهر سکونت دارند.

برخی از ساکنان شهر زاهدان، مشغول به کشاورزی و باغداری هستند و محصولاتی مانند انواع ذرت دانه ای یا ذرت علوفه ای، جو، گندم، علوفه و انواع سبزیجات را تولید می کنند.

برای ارتباط با نیسان بار زاهدان ماموت بار می توانید با شماره تلفن 09154949436 تماس بگیرید.

از آنجایی که این شهر در مرز ایران قرار دارد، مسیر رفت و آمد تاجران بسیاری برای تبادلات کالاهای مختلف است و همواره کالاهای بسیار از سوی مرزهای افغانستان و پاکستان وارد ایران شده و از آنجا به کشورهای دیگر نیز محصولات ایرانی صادر می شود.

همچنین روزانه از این شهر به شهرهای دیگر ایران به ویژه های شهرهای بزرگ مانند مشهد، کرمان، تهران، اصفهان، شیراز و تبریز کالاهای مختلف ارسال می شود.

برای انجام باربری از زاهدان به تهران و شهرهای دیگر می توان از باربری زاهدان تحت نظارت سامانه ماموت بار استفاده کرد. کافی است با یک تماس در این سامانه اعلام بار کنید تا در سریع زمان ممکن یا در زمانی که شما تقاضا دارید، حمل بار برای شما انجام شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله پایانه بار نیسان پیشنهاد می شود.

نیسان بار زاهدان به مشهد

نیسان بار زاهدان به مشهد

شهر زاهدان از مسیر زمینی در قسمت شمالی شهر مشهد قرار دارد، بنابراین  به علت بعد مسافت می توان دریافت که از لحاظ تبادل کالا این دو شهر با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته باشد. نیسان بار زاهدان تمام امور باربری زاهدان به مشهد را به صورت دربستی و برگشتی انجام می دهد.

در نیسان بار برگشتی، هنگامی که بار به مقصد می رسد و به مشتری تحویل داده می شود، برای اینکه ماشین باربری خالی برنگردد، با تعرفه بسیار پایین تر از باربری در مقصد، حمل بار برگشتی انجام می شود.

همچنین اگر افراد تمایل به جابجایی از شهر زاهدان به مشهد را داشته باشند، می توانند از خدمات حمل اثاثیه منزل باربری زاهدان تحت نظارت شرکت باربری ماموت بار، استفاده کنند. در این باربری برای حمل اثاثیه منزل نیروی باربری و نیروی بسته بندی اثاثیه منزل ماهر و با تجربه فرستاده می شود. با این کار دیگر دغدغه بسته بندی وسایل و آسیب به وسایل در حین اسباب کشی وجود نخواهد داشت؛ زیرا نیروی ماهر ماموت بار با بروزترین روش ها این کار را انجام می دهند.

حمل خرده بار یکی دیگر از امور باربری است که در نیسان بار زاهدان انجام می شود. به این صورت که اگر شما یک کالا مانند ماشین لباسشویی یا یخچال را خریده باشید، نیاز به یک ماشین دربستی برای حمل آن نخواهید داشت و با استفاده از خدمات حمل خرده بار تعرفه متناسب با حجم بار را پرداخت خواهید کرد. این ویژگی تنها مخصوص این باربری است و در دیگر باربری ها هزینه کامل ماشین باربری دربستی از شما گرفته خواهد شد.

همچنین  چابهار که در قسمت جنوبی شهر زاهدان قرار دارد، به علت موقعیت جغرافیایی و ارتباط آن با آب‌های خلیج فارس بارهای زیادی جابجا می‌‎شود، برای انجام تمام امور باربری از زاهدان به چابهار نیز می‌توان از باربری ماموت بار استفاده کرد. 

پیشنهاد ویژه ماموت بار: وانت بار بین شهری

تعرفه باربری نیسان بار زاهدان

برای حمل بار از زاهدان به شهرهای دیگر تعرفه های مختلف با توجه به نوع بار، وزن و حجم بار، مبدأ و مقصد، زمان تخلیه، زمان بارگیری و ماشین باربری محاسبه می شود.

در باربری نیسان بار زاهدان برای تمام امور باربری بارنامه دولتی صادر می شود که در این صورت مشتری مطمئن خواهد شد که هزینه باربری آن با تعرفه دولتی محاسبه شده است. همچنین با وجود کد رهگیری درج شده در بارنامه، مشتری می تواند وضعیت بار خود را به صورت آنلاین رصد کند (لازم به ذکر است که این ویژگی تنها منحصر به باربری ماموت بار است).

باربری نیسان بار زاهدان به تهران

باربری از زاهدان به تهران با نیسان بار انجام می شود، البته برای انجام تمام امور باربری با توجه به حجم بار از انواع ماشین باربری استفاده می شود. همچنین برخی از ویژگی های برای سالم رساندن بار به علت بعد مسافت از شهر زاهدان به تهران باید رعایت شود که عبارت است از:

  • به کارگیری ماشین های باربری با کیفیت و سالم (از لحاظ ظاهری، فنی و آلودگی محیط زیست)
  • استفاده از ماشین متناسب با حجم بار
  • ماشین های مسقف یا دارای چادر برزنتی (به خصوص در فصل هایی که بارندگی زیاد است یا برای جلوگیری از آسیب در هنگام حمل بار کالاهای حساس از این نوع ماشین استفاده می شود)
  • به کارگیری وسایل پیشرفته برای جلوگیری از آسیب احتمالی به محموله (برای ثابت بودن کالا و وسایل و عدم جاجایی به خصوص در مسیرهای ناهموار)
  • استفاده از رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر (رانندگان ماموت بار همواره سعی دارند که از مسیرهای هموار و بدون دست انداز استفاده کنند ـ مگر در زمان ضرورت ـ تا مشکلی برای بار پیش نیایید و بتوانند آن را سالم به مقصد برسانند)
  • سرعت مطمئن و ایمن

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار شهرستان به تهران پیشنهاد می شود.

نیسان بار زاهدان به تهران

ماموت بار، سریع ترین و ایمن ترین باربری

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن 28 نمایندگی فعال در هر جای ایران زمین قرار داشته باشید، فقط یک ساعت با شما فاصله دارد. این مجموعه باربری با چندین سال سابقه باربری و 64000 راننده با تجربه آماده ارائه تمام خدمات باربری در سریع ترین زمان ممکن است. البته تنها سرعت از ویژگی های این باربری نیست، بلکه داشتن تعرفه های باربری مناسب از دیگر ویژگی های این باربری است. همچنین در این شرکت برای تمام امور باربری با درخواست مشتری بیمه نامه صادر می شود که در صورت بروز آسیب به کالا، به مشتری خسارت داده خواهد شد.

بنابراین می توان بیان کرد که ماموت بار نه تنها جزو سریع باربری های کشور است، بلکه جزو باربری های ایمن و مطمئن بر هر انجام حمل انواع بار خواهد بود.

از خدمات این باربری می توان به باربری نیسان بار تهران به شهرستان، نیسان بار شهرستان به تهران، پایانه نیسان بار و وانت بار بین شهری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *