باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار زنجان - شرکت ماموت بار

باربری نیسان بار زنجان

شهر زنجان مرکز استان زنجان و در شمال غربی ایران واقع شده است و یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران محسوب می شود. گنبد سلطانیه معروف ترین بنای تاریخی این استان است که در 37 کیلومتری شهر زنجان قرار گرفته است.

این گنبد در دوره ایلخانیان و بدست اولجایتو ساخته شد. این شهر زیبا دارای صنایع دستی نظیر ظروف مسی، انواع چاقو، چاروق، گلیم، فرش و… است.

محصولات صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و دامپروری این شهر و شهرهای اطراف توسط شرکت های باربری زیادی به سمت شهرهای دیگر ارسال می شوند. نمایندگی شرکت ماموت بار در شهر زنجان ارائه خدمات باربری نیسان بار زنجان را به عهده دارد.

این شرکت سایر خدمات باربری نظیر باربری با ماشین های سنگین نظیر تریلی، خاور، کامیون و کامیونت را نیز انجام می دهد ولی اختصاصا در زمینه نیسان بار و وانت بار فعالیت دارد.

انواع خدمات  ماموت بار در شهر زنجان

  • حمل بار با ماشین های سنگین نظیر تریلی، کامیون، کامیونت و خاور مسقف و بدون سقف
  • حمل بار با ماشین های سبک نظیر نیسان بار، وانت بار، وانت آریسان و پراید
  • حمل خرده بار و کنارباری توسط نیسان بار و وانت بار
  • حمل اثاثیه منزل با خاور مسقف، بدون سقف و نیسان بار با پوشش برزنتی
  • اعزام کارگر بسته بندی برای اثاثیه منازل یا ادارات
  • صدور بارنامه جداگانه برای هر ماشین باربری
  • صدور بیمه نامه برای بارهای ارسالی
  • و…

پیشنهاد ویژه ماموت بار: مشاهده لیست نمایندگی های ماموت بار 

انواع خدمات شرکت ماموت بار در زنجان - باربری نیسان بار زنجان

باربری نیسان بار زنجان

از آنجا که شهر زنجان شهری کوهستانی محسوب می شود دامپروری و کشاورزی در این شهر رونق فراوان دارد. محصولات کشاورزی شامل گندم، جو، انواع میوه ها شامل سیب، گلابی، زردآلو، هلو و… و محصولات دامپروری شامل شیر، ماست، پنیر، کره محلی و… تولید شده در این شهر به شهرها و استان های دیگر کشور ارسال می شوند.

اغلب این محصولات در نیسان بار بارگیری می شوند و پس از پوشاندن بار به وسیله چادر برزنتی راهی شهرهای دور و نزدیک در ایران می شوند.

این شهر به دلیل کوهستانی بودن در ماه های سرد سال دارای بارندگی های برف و باران زیادی است به همین سبب حتما باید بارها به دقت توسط چادر پوشانده شوند تا آسیب نبینند.

آیا بیمه کردن بارها الزامی است؟

برای بیمه کردن بارها الزامی وجود ندارد کما اینکه بسیاری از شرکت های باربری این کار را انجام نمی دهند؛ ولی با بیمه کردن بارها خیال صاحب بار راحت است که اگر حادثه ای پیش بینی نشده برای بارها اتفاق افتاد و صدمه ای به بارها وارد شد شرکت بیمه خسارات وارده را جبران خواهد نمود.

از سوی دیگر مبلغ بیمه در مقایسه با ارزش بار مبلغ ناچیزی است و شرط احتیاط این است که بارها بیمه شوند؛ ولی اگر صاحب بار تمایلی به این کار نداشته باشد الزامی برای این کار از سوی شرکت ماموت بار وجود ندارد.

مزایای حمل بار با نیسان و وانت

در شهر زنجان هم مانند بسیاری از شهرهای دیگر از وانت پیکان و نیسان برای حمل و نقل وسایل و محصولات استفاده می شود. برای بارهای با حجم کم یا متوسط وانت بار و نیسان بار بهترین انتخاب هستند.

در اینجا به مزایای استفاده از این ماشین های باربری سبک اشاره می کنیم:

1- معمولا شهرهای بزرگ و یا مراکز استانها ترافیک بیشتری نسبت به شهرهای کوچک دارند و به خصوص در بین روز و در ساعات اوج ترافیک ماشین های سنگین یا اجازه تردد ندارند یا به کندی می توان تردد کرد.

استفاده از ماشین های کوچک تر نظیر وانت و نیسان می تواند این مشکل را حل کند و این کار علاوه بر اینکه بر سرعت کار می افزاید، از نظر هزینه هم به صرفه تر خواهد بود.

2- اثاثیه منزل، جهیزیه، لوازم دفاتر و فروشگاه ها، کارخانه ها و کارگاه ها اگر حجم پایینی داشته باشند می توان از این ماشین های باربری سبک برای حمل بار استفاده کرد. صاحبان بار هم ترجیح می دهند که از ماشین های کوچک تر برای باربری استفاده کنند تا هزینه کمتری بپردازند.

3- وانت پیکان تا 600 کیلوگرم و حتی بیشتر قابلیت حمل بار دارد. نیسان بار بزرگ تر از پیکان وانت است و ظرفیت حمل بار بیشتری هم دارد و تا بیش از 2 تن را می توان با آن جابجا کرد. ابعاد قسمت بار نیسان هم بزرگ تر است و می توان برای حمل لوازم و اشیای بزرگ تر نیز از آن استفاده کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار شهرستان به تهران پیشنهاد می شود.

 

مزایای حمل بار با نیسان و وانت - باربری نیسان بار زنجان

هزینه حمل بار با وانت و نیسان چگونه محاسبه می شود؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که هزینه حمل بار چگونه محاسبه می شود؟ زیرا در تماس با شرکت های باربری قیمت های متفاوتی را دریافت می کنید. عواملی که در قیمت باربری موثر است شامل موارد زیر است:

– مسافت

مهم ترین عامل در تعیین هزینه باربری میزان مسافت است؛ زیرا هر چه مسیر طولانی تر باشد میزان مصرف بنزین و استهلاک ماشین هم بیشتر است. همچنین زمان بیشتری باید برای رفت و برگشت در نظر گرفت. پس بالطبع هر چه مسافت دورتر باشد هزینه باربری بیشتر است.

– وضعیت آب و هوا

در فصول بارندگی نظیر پاییز و زمستان به دلیل اینکه تردد ماشین ها کندتر انجام می شود، زمان بیشتری برای باربری نیاز است. همچنین برای باربری اثاثیه منزل کارگران باید دقت بیشتری کنند تا اثاثیه خیس و کثیف نشوند یا به واسطه لیز خوردن روی برف و یخ لوازم دچار آسیب نشوند.

همه این موارد موجب سختی بیشتری در کار می شود که روی قیمت باربری تاثیر می گذارد و هزینه ها را بالاتر می برد.

– نوع ماشین باربری

برای حمل بار و اثاثیه هر چه ماشین بزرگ تری را انتخاب کنیم به همان نسبت قیمت باربری افزایش پیدا می کند. مثلا قیمت نیسان بار از وانت بار بیشتر است و یا هزینه خاور از نیسان بار بیشتر است. پس متناسب با میزان بار خود نسبت به انتخاب درست ماشین باربری اقدام کنید تا هزینه بیشتری را نپردازید.

اگر خود در این زمینه مهارت ندارید، می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ماموت بار از مشاوره آنها در این زمینه استفاده کنید. با دادن اطلاعات بار خود می توانید علاوه بر نوع ماشین قیمت باربری را هم از ایشان استعلام کنید.

برای ارتباط با نیسان بار زنجان ماموت بار می توانید با شماره تلفن 09142406369 تماس بگیرید.

هزینه باربری چطور محاسبه می شود - باربری نیسان بار زنجان

– تعداد کارگر درخواستی

در مسئله باربری تعداد کارگری که در این زمینه کار بارگیری را انجام می دهند مهم است. هر چه تعداد کارگر بیشتر باشد به همان نسبت هزینه باربری افزایش می یابد.

– دریافت خدمات بسته بندی

اگر شما از خدمات بسته بندی شرکت باربری استفاده کنید، تعرفه ای جداگانه دارد و به میزان هزینه های شما اضافه خواهد شد.

– لوازم مورد استفاده در بسته بندی

اگر از کمک کارگران بسته بندی استفاده کنید، لوازمی که آنها در بسته بندی استفاده می کنند نظیر کارتن خالی، طناب، چسب، ضربه گیر، پلاستیک حباب دار و… میزان متفاوتی دارد. به مقداری که از این لوازم استفاده شود هزینه آنها در باربری لحاظ خواهد شد.

– چیدمان اثاثیه و بار

اگر از خدمات چیدمان اثاثیه استفاده کنید کارگران در هنگام تخلیه بار خود نیز آنها را چیدمان می کنند که این نیز مستلزم هزینه ای جداگانه است که اگر نیاز داشته باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید.

– تعداد طبقات

اگر مبدا و مقصد بار در طبقات بیش از همکف ساختمان باشد به تعداد طبقاتی که بار یا اثاثیه قرار است توسط کارگران حمل شود به میزان هزینه باربری اضافه خواهد شد.

زیرا بالا بردن اثاثیه از پله کار دشوار و طاقت فرسایی است که در بسیاری از ساختمان ها هم اجازه استفاده از آسانسور برای حمل بار وجود ندارد، به همین دلیل باید کارگران تمامی طبقات را از طریق پله بالا و پایین بروند.

– زمان اتمام کار

زمان باربری به صورت استاندارد از طرف اتحادیه باربری سه ساعت تعریف شده است. اگر مدت باربری بیشتر از سه ساعت شود هزینه ای به مبلغ باربری اضافه خواهد شد.

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات

این شرکت با ناوگان سبک بار نیسان بار در همه فصول سال، همه روزهای هفته، همه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشد.

کافی ست با شماره های ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان ما در زمینه ماشین مناسب باربری، گرفتن قیمت و مقایسه قیمت های ما با باربری های دیگر برای همیشه مشتری پر و پا قرص این شرکت شوید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *