پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار سنندج - ماموت بار

باربری نیسان بار سنندج

در پایانه باربری ماموت بار، باربری نیسان بار به شهرهای گوناگون انجام میشود و باربری نیسان بار سنندج تحت نظارت این شرکت مشغول به کار می باشد. در شرکت ماموت بار قیمت حمل بار شامل وانت بار و نیسان بار بر طبق نرخ اتحادیه باربریهای کشور است.

شهر سنندج که مرکز استان کردستان است و با شهرهای قروه، کامیاران، مریوان و دیواندره همسایه است به دلیل نزدیکی به مرزهای کشور عراق شهر مهم و استراتژیکی محسوب می شود.

در این مقاله با باربری نیسان بار سنندج در خدمت شما عزیزان هستیم پس با ما همراه باشید.

باربری نیسان بار سنندج به تبریز

برای رفتن از شهر سنندج به شهر تبریز (مرکز استان آذربایجان شرقی) سه مسیر وجود دارد که به قرار زیر است:

  • مسیر اول : 449 کیلومتر – زمان طی مسیر 6 ساعت و 47 دقیقه
  • مسیر دوم : 500 کیلومتر – زمان طی مسیر 6 ساعت و 48 دقیقه
  • مسیر سوم : 551 کیلومتر – زمان طی مسیر 7 ساعت و 56 دقیقه
  •  

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان بار سنندج - باربری نیسان بار سنندج به تبریز

از آنجا که هر سه این مسیر، مسیرهای طولانی و کوهستانی هستند برای باربری نیسان بار باید به فکر یک شرکت باربری مطمئن ، مسئول و منصف باشید.

شهر تبریز یکی از کلانشهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است که بازار بسیار مناسبی برای انواعی از محصولات و تولیدات شهر سنندج و شهرهای اطراف آن می باشد.

تولیدات شهر سنندج شامل موارد زیر است:

– صنایع کارخانه ای : چرم سازی ، کاغذ سازی ، نساجی ، شیر پاستوریزه ، تولیدات برق و الکترونیک ، کانی غیر فلزی ، شیمیایی ، داروسازی و … است.

– معادن: مرمریت ، سنگ لاشه آجره ، آهک کوه روشه ، تراورتن کوییک

– صنایع دستی: گلیم ، گلیمچه ، نازک کاری چوبی

– محصولات غذایی و دارویی: عسل ، گردو ، محصولات دامی ، گیاهان دارویی ، کتیرا و …

– محصولات کشاورزی: گندم، جو، سویا، تخم آفتابگردان، گردو، سیب، گیلاس، گلابی، انار، شفتالو، توتون و تنباکو و …

با توجه به موارد فوق می بینید که این شهر پربرکت و پرمحصول برای ارسال تولیدات خود به مناطق دیگر نیاز به ماشین های باربری فراوانی دارد.

نمایندگی شرکت ماموت بار در شهر سنندج با سالها تجربه در زمینه باربری همواره یاریگر کشاورزان ، دامداران و صنعتگران سنندج و شهرهای اطراف آن برای حمل بارهایشان به مقصد شهرهای گوناگون کشور بوده است.

خودروی نیسان بار با توجه به قدرت و توان بالایی که دارد در فراز و نشیب های جاده ای و شیب های تند حتی با وجود بارهای بسیار سنگین عملکرد خوبی داشته است و به همین خاطر به محبوب ترین خودروی باربری سبک بار تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

باربری نیسان بار سنندج - کرایه نیسان بار

کرایه باربری نیسان بار سنندج به چه عواملی بستگی دارد ؟

  • شهر و محل بارگیری (مبدا بار)
  • شهر و محل تخلیه بار (مقصد بار)
  • صدور یا عدم صدور بیمه نامه جهت بار
  • فاصله بین مبدا و مقصد بر اساس کیلومتر
  • حجم، وزن و نوع بار
  • در هنگام بارش برف و باران و مسیرهای صعب العبور کرایه اندکی افزایش خواهد داشت.

برای استعلام دقیق کرایه حمل بار خود می توانید با شرکت ماموت بار تماس بگیرید و از کارشناسان این مرکز سوالات خود را جویا شده و سفارش باربری خود را ثبت نمایید.

باربری خرده بار و کنارباری از سنندج به شهرستان

اگر ساکن سنندج و یا شهرهای دیگر استان کردستان هستید و قصد ارسال بسته، کالا یا محصولی به شهرستان های دیگر دارید ولی این بار به قدری زیاد نیست که نیاز باشد یک خودروی کامل باربری جهت آن کرایه شود.

در این گونه موارد شرکت ماموت بار خدمات کنار باری و خرده بار را به شما ارائه می کند. در این نوع خدمت باربری شما بارتان را تحویل راننده می دهید و او به همراه بارهای دیگر به سمت شهر مقصد شما حرکت کرده و بار را به تحویل گیرنده می رساند.

از آنجایی که شهر سنندج به بانه کردستان نیز نزدیک است بسیاری از افراد برای خرید لوازم برقی و سایر لوازم منزل به این شهر سفر می کنند ولی برای بازگشت به شهر خود نمی توانند بار را همراه خود و در خودروی سواری جای دهند .

در این گونه موارد کالای خریداری شده با کالاها و بارهای دیگر در یک نیسان بار قرار داده می شوند و به مقصد شهر شما حمل می شوند.

شما می توانید با خیال راحت و بدون زحمت با خودروی خود به شهرتان بازگردید و ماشین حمل بار نیز بار شما را به دستتان برساند.

لازم به ذکر است که بارهایی که بصورت خرده بار و کنارباری ارسال می شوند را نیز می توانید بیمه کنید که این بسیار به نفع شماست زیرا اگر وسیله یا لوازم شما در طی مسیر دچار آسیبی شد شرکت بیمه خسارات شما را جبران خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را از دست ندهید.  

باربری نیسان بار سنندج - باربری خرده بار و کنارباری

حمل اثاثیه منزل با نیسان بار

شاید امروزه با افزایش اثاثیه منازل حمل آن با نیسان بار دیگر معمول نباشد ولی در برخی شهرستان ها افراد همچنان مانند سابق اثاثیه و لوازم منزل خود را با وانت بار و نیسان بار به مکان جدید انتقال می دهند. یکی از دلایل این کار این است که کرایه حمل نیسان بار به مراتب کمتر از خاور و کامیون است و در ثانی نیسان بار به وفور در همه شهرها موجود است و در هر زمانی و مکانی امکان دسترسی به آنها امکان پذیر است.

فقط در هنگام حمل اثاثیه با نیسان بار باید روی بار با پلاستیک محکم یا برزنت پوشانده شود تا اثاثیه دچار خیسی و کثیفی در اثر بارندگی و گرد و خاک نشوند.

حمل بار با نیسان بار با ماموت بار

گروه حمل و نقل ماموت بار برخلاف شرکت های باربری دیگر به صورت اختصاصی در زمینه باربری نیسان بار فعالیت می کند و ناوگان 64000 عضوی سامانه ماموت بار گویای این مطلب است که رانندگان زیادی تمایل به همکاری با این باربری دارند که این تمایل ناشی از نظم، خوش حسابی و پاسخگویی مناسب مدیریت و پرسنل این شرکت می باشد.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *