پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار قزوین - ماموت بار

باربری نیسان بار قزوین

باربری نیسان بار قزوین توسط گروه حمل و نقل ماموت بار و در شهر قزوین و شهرهای اطراف به اقصی نقاط ایران انجام می شود.

نیسان بارها خودروهای خوبی برای ارسال انواع بار، محصولات کشاورزی و دامپروری، تولیدات کارخانه ای و کارگاهی و… اشت.

شهر قزوین و اطرافش مملو از باغ های میوه، دامداری ها، کارخانجات و کارگاه های صنعتی است. این بارها اغلب توسط نیسان بارها به نقاط دیگر ارسال می شوند؛ زیرا علاوه بر اینکه حجم خوبی از بار را می توان با آنها جابجا کرد، کرایه کمتری هم نسبت به ماشین های باربری بزرگ تر دارند.

در این مقاله قصد داریم در مورد باربری نیسان بار قزوین بیشتر بدانیم پس با ما همراهی کنید.

چرا نیسان بار بهترین ماشین باربری سبک بار است؟

نیسان بارها بیش از نیم قرن است که در کشور ما تولید می شوند و کسی نیست که این ماشین را نشناسد. رنگ اغلب این نیسان بارها آبی رنگ است و به اسم نیسان آبی معروف هستند.

این نوع خودرو محبوبیت خاصی میان رانندگان ماشین های باربری سبک بار دارد زیرا توان بالایی نسبت به سایر ماشین های هم رده خود دارد و چیزی در حدود 2 تا 3 تن را می تواند حمل نماید در صورتی که سایر ماشین های باربری نظیر وانت پیکان، وانت پراید، مزدا و… زیر یک تن را می توانند حمل کنند.

این ماشین امکانات و تجهیزات زیادی ندارد ولی توان و قدرت بالای آن برای باربری های بین شهری بسیار زبانزد است. کشور ما دارای اقلیم های گوناگون نظیر گرم و خشک، گرم و مرطوب، سرد و خشک و سرد و مرطوب است و خیلی از مسیرها کوهستانی هستند و شیب های تند دارند.

این ماشین علاوه بر سنگین بودن بار می تواند این جاده ها را به راحتی طی کند و با هر گونه آب و هوایی سازگار است.

به تازگی نیز شرکت سایپا اقدام به طراحی جدیدی برای نیسان بار کرده است تا ظاهر و امکانات آن را به روزتر کنید. باید ببینیم که این طرح جدید می تواند به اندازه نیسان آبی قدیمی در دل مردم جا باز کند یا خیر؟

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع نیسان وانت را مطالعه کنید.

چرا نیسان بار بهترین ماشین باربری سبک بار است - باربری نیسان بار قزوین

باربری نیسان بار قزوین به زنجان

شهر قزوین و زنجان در مسیر هم قرار دارند و تنها 178 کیلومتر میانشان فاصله است که در حدود 1 ساعت 55 دقیقه طول می کشد تا این مسیر پیموده شود.

این دو شهر مراودات زیادی از نظر محصولات تولیدی دارند و اگر در اتوبان قزوین ـ زنجان رانندگی کرده باشید بسیاری از نیسان بارهای آبی رنگ را خواهید دید که بارهایی را به مقصد زنجان یا بالعکس حمل می کنند.

این بارها اغلب با چادرهای برزنتی پوشانده می شوند تا سرما، گرد و خاک و بارندگی دچار خرابی و آسیب بار نشود.

بسیاری از محصولات کشاورزی که در باغات و گلخانه های قزوین پرورش داده می شوند با این نیسان بارها به زنجان که نزدیک تر است ارسال می شوند و در بازارهای میوه و تره بار به دست مردم و مغازه داران می رسند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله پایانه بار نیسان را از دست ندهید. 

باربری نیسان بار قزوین به زنجان - باربری نیسان بار قزوین

میزان کرایه نیسان بار به چه چیزهایی بستگی دارد؟

اولین نکته ای که حائز اهمیت است این است که فاصله مبدا تا مقصد بار چقدر است؟ مسیر آن چگونه است؟ آیا جاده هموار است یا جاده خاکی بین دو روستای دور افتاده است؟

مدت رفت و برگشت راننده چقدر طول می کشد؟ آیا راننده می تواند از آن مقصد به سمت شهر خود بار برگشتی حمل کند یا خیر؟ اینها همه در قیمت کرایه تاثیر خواهد داشت.

از سوی دیگر وزن بار بسیار در کرایه ها تاثیر می گذارد. مثلا کرایه حمل یک بار 300 کیلویی با یک بار 2500 کیلویی متفاوت است زیرا هر چه بار سنگین تر باشد استهلاک ماشین بیشتر خواهد بود. همچنین نوع بار در قیمت کرایه تاثیر دارد مثلا یک باری که یک تکه است و بارگیری و تخلیه آن راحت است با باری که بارگیری و تخلیه آن مدت بیشتری طول می کشد متفاوت است.

برای استعلام کرایه بار خود می توانید با شرکت ماموت بار تماس بگیرید و با اعلام مشخصات بار خود و مبدا و مقصد قیمت دقیق را دریافت کنید.

ارسال خرده بار و کنارباری از قزوین به تهران

اگر باری که قرار است از قزوین به تهران یا هر شهر دیگری ارسال کنید حجم و وزن کمی دارد نیاز نیست کرایه بار کامل را پرداخت نمایید. خدمات کنارباری و خرده بار برای این منظور ارائه شده است.

در این نوع خدمت باربری، راننده نیسان بار اقدام به دریافت بارها از صاحبان بار نموده و در ماشین بارگیری کرده و به مقصد تهران حرکت می کند و درب منزل یا در باربری تهران تحویل مشتری خواهد داد.

این بارها نیز قابلیت بیمه شدن و صدور بارنامه جداگانه دارند تا خیال مشتریان از هر بابت راحت باشد و اگر صدمه ای به بار وارد شد شرکت بیمه خسارات را پرداخت نماید.

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار زنجان 

ارسال خرده بار و کنارباری - باربری نیسان بار قزوین

آیا ماموت بار نیسان بار برگشتی دارد؟

بله، گروه حمل و نقل ماموت بار خدمات نیسان بار برگشتی را نیز ارائه می دهد. راننده ای که بار را به مقصد تحویل داده فورا باری دیگر را از شرکت باربری تحویل می گیرد و به شهر خود باز می گردد.

قیمت کرایه این بار کمتر از بارهای عادی است و به آن بار برگشتی می گویند. بار برگشتی برای مشتریانی که تعداد بارهای زیادی به نقاط مختلف ارسال می کنند بسیار به صرفه است زیرا وقتی این تخفیف در تعداد بارها ضرب شود مبلغ قابل ملاحظه ای خواهد بود.

حمل بار با نیسان بار در شرکت ماموت بار

شرکت ماموت بار با سالها تجربه و سابقه در زمینه باربری خصوصا نیسان بار و در اختیار داشتن 64000 راننده ثبت نام شده در سامانه خود در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشد.

شما اگر در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل نیاز به ماشین باربری داشته باشید می توانید با این شرکت تماس گرفته و سفارش باربری خود را ثبت نمایید. کافیست با ماموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *