باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار مشهد

باربری نیسان بار مشهد

با توجه به وسعت شهر مشهد در بین مابقی شهرهای کشور باعث شده تا بعد از تهران به پهناور ترین شهر ایران تبدیل شود و یکی از بزرگ ترین پایانه های باربری ایران در این شهر واقع شده است که باربری نیسان بار مشهد نیز توسط از طریق این پایانه انجام می گیرید.

استان خراسان رضوی شامل شهر های مهمی مانند مشهد، گلبهار، نیشابور، قوچان، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، گناباد و کاشمر دارد که هر کدام از این شهرها چه از نظر توریستی و چه از نظر صنعت باعث رشد و پیشرفت این استان شده است.

شهرهای مهم خراسان رضوی باعث شده اند تا شهرک های صنعتی مختلفی نظیر شهرک صنعتی توس مشهد، شهرک صنعتی خیام نیشابوری، شهرک صنعتی تربت جام، شهرک صنعتی تربت حیدریه 1 و 2 به وجود بیایند که این شهرک های صنعتی باعث شده تا یکی از بزرگ ترین پایانه های باربری نیسان بار مشهد تشکیل و شروع به  فعالیت کند.

شهر مشهد، یک فردوگاه بین المللی، یک ایستگاه راه آهن و سه پایانه دیگر نیز دارد. تمامی این امکانات و مکان های ذکر شده باعث شده تا باربری نیسان بار مشهد از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

موسسات حمل و نقل که در پایانه مستقر هستند، تلاش می کنند تا بتوانند نیاز به ماشین های باری را در این شهر برطرف کنند که در این میان ماموت بار جزء با سابقه ترین باربری مشهد به حساب می آید که توانسته با سابقه 30 ساله خود به راحتی ماشین های باری مختلف را در اختیار شرکت های تولیدی و مردمانی که قصد ارسال لوازم منزل دارند، قرار دهد.

باربری مشهد به شهرستان

اکثر تولیدکنندگان کالا تلاش می کنند تا محصولاتی را که تولید کرده اند، به دست دیگر هموطنان برسانند تا کسب و کار خود را رونق بدهند.

برای ارسال بار از مشهد به شهرستان می توان از باربری نیسان بار مشهد استفاده کرد که تعدادشان هم کم نیست.

تعداد بالای موسسات حمل و نقل این امکان را به درخواست کنندگان ماشین های باری میدهد تا بتوانند خدمات باربری های مختلف را با یکدگیر مقایسه کنند و در نهایت بهترین شرکت و مورد اعتماد ترین شرکت را برای حمل کالای خود انتخاب کنند.

ماموت بار توانسته در این راه در بین صاحبان تولیدی های مختلف از اعتماد خوبی برخوردار باشد و این موضوع تنها به دلیل سابقه طولانی ماموت بار در این راه است که پس از سی سال فعالیت در این زمینه توانسته تا به پوشش سراسری کشور دست پیدا کند.

توانایی ماموت بار در باربری نیسان بار مشهد باعث شده تا به اولین گزینه برای حمل کالا تبدیل شود و نه تنها در باربری مشهد توانایی ارائه خدمات دارد بلکه برای شهر دیگر نیز توانایی خود را ثابت کرده مانند باربری نیشابور و باربری تربت حیدریه و باربری تهران به شهرستان.

باربری نیسان بار مشهد

 باربری مشهد به تهران

پایتخت ایران همواره مقصد تمامی باربری های شهرهای مختلف بوده که مشهد هم از این لیست خارج نیست. دلیل ارسال بارهای مختلف به تهران این است که در تهران انواع باربری ها با ماشین های مختلف وجود دارد که در بیشتر مواقع تنها راه ارسال بار فرستادن آن به شهر تهران است که باعث شده در روز انواع ماشین های باری در مسیر مشهد به تهران و بلعکس دیده شود که تماما نشان دهنده ارزش و اهمیت ارسال بار مشهد به تهران است.

شرکت حمل و نقل ماموت بار با داشتن دفاتر مختلف علاوه بر شهر مشهد توانسته تا به تهران هم ارسال بار داشته باشد.

برای استفاده از نیسان وانت های موجود در تهران، می توانید به مقاله باربری نیسان بار تهران مراجعه کنید.

باربری نیسان بار مشهد

حمل خرده بار مشهد به تهران

در صورت داشتن باری کمتر از ظرفیت ماشین های باری پیشنهاد می شود تا از ماشین های حمل خرده بار مشهد به تهران استفاده کنید. به صورت کلی برای ارسال خرده بار از مشهد به تهران مجبور هستید تا خودتان بار را برای باربری ببرید تا عمل ارسال بار انجام شود، اما در این بین تنها حمل نقل ماموت بار است که برای حمل خرده بار مشهد به تهران به گونه دیگری عمل می کند.

روند کاری ماموت بار به این گونه است که رانندگان باربری ماموت، بار خود در محلی که شما تعیین کنید، حاضر می کنند و ارسال بار را انجام می دهند و در هر آدرسی که شما تعیین کنید، تخلیه کالا را انجام می دهند.

برای استفاده از این خدمات با شماره تماس 09154949436 تماس حاصل فرمایید و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید.

ارسال بار مشهد به ساری

ساری که یکی از شلوغ ترین شهرهای شمالی کشور به حساب می آید که همواره با مشهد در ارتباط است و در طول روز ماشین های باری گوناگونی از مشهد به سمت ساری حرکت می کنند. در فصل برداشت محصول مانند مرکبات و برنج اکثر رانندگان به ویژه رانندگان نیسان وانت تمایل دارند تا خودشان را به شهر ساری برسانند و از بارهای موجود در این شهر استفاده کنند.

به دلیل استفاده ماموت بار از رانندگان برگشتی برای این شهر شما می توانید مناسب ترین تعرفه های حمل بار را با ماشین باری نیسان وانت از ماموت بار بخواهید.

برای اطلاع از قیمت باربری مشهد به ساری می توانید با شماره تلفن 05137608071 تماس حاصل فرمایید.

باربری نیسان بار مشهد

مسافت مشهد به ساری

برای ارسال بار از مشهد به ساری با 2 مسیر روبرو هستید یک مسیر با مسافت بیشتر که حدود 740 کیلومتر است و از شهرهای سبزوار، شاهرود و دامغان برای رسیدن به ساری می گذرد. مسیر دیگر که 716 کیلو متر است، با وجود اینکه از نظر کیلومتر مسافت کمتری طی می شود اما مدت زمان بیشتری نیاز است تا از مشهد به ساری برسد و باید مدت زمانی 11 الی 12 ساعت را برای ارسال بار در نظر داشته باشید که نسبت به مسیر دیگر مدت زمانی بیشتر محسوب میشود.

این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین های حمل بار به نسبت ماشین های سواری با سرعت کمتری حرکت می کنند که باعث می شود تا ارسال بار مدت زمان بیشتری طول بکشد همچنین عوامل مختلفی بر روی مدت زمان ارسال بار تاثیر می گذارد، مانند:

  • زمان بارگیری
  • زمان تخلیه
  • وزن بار
  • حجم بار
  • محل دقیق بارگیری
  • محل دقیق تخلیه
 

همچنین اطلاعات تکمیلی در رابطه با حمل بار را می توانید در مقاله عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار دریافت کنید.

باربری مشهد به اهواز

باربری مشهد به اهواز، به دلیل وجود 2 بندر مهم در استان خوزستان با نام های بندر امام خمینی و بندر ماهشهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اکثر محصولات برای صادرات ابتدا به مرکز این استان یعنی شهر اهواز فرستاده می شوند تا اقدامات اداری و قانونی صادرات انجام شود، سپس توسط کشتی های موجود و از طریق بنادر مهم این استان عمل صادرات به دیگر کشور ها صورت می گیرد.

اولین اقدام صادرات کالا از مشهد فرستادن بار به استان خوزستان و شهر اهواز است.

در فرایند ارسال بار از مشهد به اهواز باید از ماشین مناسبی به جهت حمل کالا استفاده زیرا مسافتی هزار و ششصد کیلومتری در پیش دارید که در صورت مناسب نبودن ماشین باری ممکن است که به کالا خسارت وارد شود و از ارزش کالا کاسته شود، همچنین به دلیل بالا بودن مسافت، رانندگان باید تجربه بالایی داشته باشند تا در این مسیر با مشکل مواجه نشوند.

نیسان وانت مشهد

یکی از ماشین هایی که در باربری مشهد استفاده می شود وانت نیسان است که در میان موسسات حمل بار مشهد از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر ماشین های باری و حتی سایر وانت بارها برخوردار است. این محبوبیت از جایی شروع می شود که نیسان وانت توانایی بارگیری تا ظرفیت وزنی دو هزار و دویست کیلوگرم را دارد که نسبت به بقیه وانت های موجود بالاترین ظرفیت وزنی محسوب می شود علاوه بر این لقب بزرگ ترین وانت بار ایران را نیز دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انواع نیسان وانت را مطالعه کنید.

باربری نیسان بار مشهد

 شماره وانت نیسان مشهد

شرکت حمل و نقل ماموت بزرگ ترین ناوگان نیسان بار را با تعداد پنجاه هزار نفری رانندگان فعال دارد که همین امر باعث شده تا با مناسب ترین قیمت ممکن خدمات حمل بار مشهد را در اختیار شما قرار دهد.

در صورتی که باری با ظرفیت وزنی بیشتر از نیسان دارید هم می توانید از ماشین های خاور ماموت بار که در پایانه مستقر هستند، استفاده کنید و اگر هم قصد صرفه جویی در هزینه ارسال بار دارید می توانید از 2 دستگاه نیسان وانت برگشتی ماموت بار استفاده کنید تا با قیمتی کمتر نسبت به خاور ارسال کالا را انجام دهید.

برای استفاده از خدمات نیسان بار مشهد ماموت بار با شماره تماس 09154949436 تماس حاصل فرمایید.

آدرس باربری نیسان بار مشهد

اکثر باربری های مشهد در پایانه مشهد مستقر هستند که برای دسترسی حضوری به باربری های موجود می توانید به آدرس ابتدای جاده قدیم نیشابور پایانه بار شهید خیبری مراجعه فرمایید. باربری نیسان بار مشهد گروه حمل و نقل ماموت بار آماده ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به شما مشتریان گرامی است. 

ماموت بار به جهت راحتی هرچه بیشتر رانندگان و شما صاحبان بار، بارنامه های خود را به صورت الکترونیکی صادر می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

پیشنهاد می شود برای استفاده از ماشین های سنگین باری به دفتر مرکزی باربری مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

  1. آیا نرام افزاری دارید که بتونیم آنلاین بار ها و کرایه رو نگاه کنیم و بار بگیریم.واسه نیسان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *