باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار کرمانشاه - ماموت بار

باربری نیسان بار کرمانشاه

باربری نیسان بار کرمانشاه ارائه خدمات باربری از قبیل نیسان بار، وانت بار، باربری با ماشین های سنگین و… را زیر نظر شرکت ماموت بار انجام می دهد. شهر کرمانشاه مرکز استان کرمانشاه و نهمین شهر از لحاظ جمعیت در ایران و از کلانشهرهای کشور است. این شهر همچنین بزرگ ترین شهر کردنشین در ایران به حساب می آید.

این شهر آب و هوای کوهستانی و معتدل دارد. این شهر به دلیل همسایگی با عراق و قرار گرفتن در مسیر شهرهای زیارتی بغداد و کربلا اهمیت بسیاری دارد.

باربری و حمل بار از این شهر به شهرهای اطراف بسیار انجام می شود. در این مقاله با شهر کرمانشاه و باربری شرکت دی بیشتر آشنا خواهیم شد پس تا پایان همراه ما باشید.

با کرمانشاه بیشتر آشنا شوید

استان کرمانشاه شامل شهرستان های پاوه، قصر شیرین، اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین، روانسر، سرپل ذهاب، جوانرود، دالاهو و ثلاث باباجانی است.

همچنین کوه های معروف بیستون، فرخشاد، دالاهو، دالاخانی، سفیدکوه، کوه شاهو و… به دلیل قرارگیری این استان در بخشی از رشته کوه زاگرس در این منطقه هستند.

آب و هوای این استان معتدل کوهستانی است و برای سفرهای تابستانی بسیار پیشنهاد می شود. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری سوغاتی های خوشمزه زیادی هم دارد که به شهرها و کشورهای دیگر نیز صادر می شود از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن حیوانی گوسفندی (روغن کرمانشاهی)
  • شیرینی نخودچی سنتی
  • نان شکری پسته ای
  • شیرینی نخودچی
  • کاک شیری ، فانتزی و ساده
  • نان خرمایی گردویی
  • نان شکری با روغن حیوانی
  • نان برنجی زعفرانی
  • و …

با نمایندگی های شرکت ماموت بار بیشتر آشنا شوید.

باربری نیسان بار - باربری نیسان بار کرمانشاه

باربری نیسان بار کرمانشاه

از آنجا که این شهر و شهرهای اطراف تولیدات کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی زیادی دارند بوسیله ماشین های باربری خصوصا نیسان بار که از قدرت بیشتری نسبت به ماشین های سبک بار دیگر برخوردار است حمل می شوند.

این منطقه به دلیل کوهستانی بودن و داشتن شیب های تند جاده ای نیاز به خودرویی دارد که قدرت کافی را داشته باشد و به خصوص در هنگام حمل بار که ماشین سنگین تر از حالت معمول است بتواند از عهده طی مسافت بر بیاید.

رانندگان شرکت ماموت بار همه حرفه ای و راه بلد هستند و مسیرهای این شهر و شهرهای اطراف را بارها و بارها طی کرده اند و در هنگام بارندگی به خصوص در فصول سرد سال که بارش برف در این منطقه فراوان است با بارگیری درست و اصولی و پوشاندن بارها توسط چادر برزنتی از آسیب رسیدن به بارها جلوگیری می کنند.

برای سفارش باربری خود با شماره 09183202272 تماس بگیرید.

بیمه کردن بار آری یا خیر؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا نیاز است که بار خود را بیمه کنم؟ چه لزومی برای این کار وجود دارد؟

درست است که رانندگان شرکت ماموت بار همگی حرفه ای هستند و به جاده های کشور تسلط دارند ولی خب اتفاقاتی هم هست که خارج از اختیار ماست و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد مثل لغزندگی جاده ها در اثر بارندگی برف و باران، ریزش کوه، خرابی وسیله باربری، ترکیدن لاستیک و…

آیا اگر بار ما بیمه نباشد و یکی از اتفاقات بالا برای ماشین و راننده اتفاق بیفتد چه بر سر بار ما خواهد آمد؟ مسئولیت متوجه چه کسی است؟

پیشنهاد شرکت ماموت بار به صاحبان بار این است که بار خود را بیمه نمایید تا از خطرات احتمالی و پیش بینی نشده بار خود را حفظ کرده و در صورتی که ضرری به شما وارد شد، شرکت بیمه آن خسارت را جبران نماید و خیالتان از هر جهت راحت باشد. پس بیمه کردن بار آری.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار شهرستان به تهران را از دست ندهید. ب

بیمه کردن بار آری یا خیر - باربری نیسان بار کرمانشاه

ماشین نیسان چیست؟

نیسان بار از انواع وانت در کشور ماست که از سالها پیش تولید آن آغاز شده و بدلیل محبوبیتی که در نزد رانندگان باربری دارد همچنان تولید آن ادامه دارد.

نیسان در واقع نام شرکتی ژاپنی است که اولین بار این خودرو را با نام Nissan Junior به بازار عرضه کرد. در کشور ما نام نیسان با نام این ماشین باربری آبی رنگ که برای حمل بار و اثاثیه به کار می رود عجین شده است.

نیسان در واقع یک وانت پیکاپ است که حمل انواع بارها از سبک تا سنگین نظیر اثاثیه منزل، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، تولیدات کارگاهی و گاهی حمل حیوانات چهارپا نظیر گوسفند و گوساله را می توان با آن انجام داد.

از کاربردهای اصلی نیسان ارسال محصولات کشاورزی از محل تولید به شهرهای دیگر جهت فروش است. اگر یکروز به میدان تره بار شهر تهران مراجعه نمایید تعداد زیادی نیسان بار خواهید دید که از شهرهای مختلف محصولات کشاورزی را جهت عرضه به این میادین آورده اند.

بسیاری از این ماشین ها در بازگشت به شهرهای خود اثاثیه یا محصولات صنعتی را با خود حمل می کنند که نیسان بار برگشتی گفته می شود. انواع نیسان شامل نیسان زامیاد معمولی، نیسان وانت کمپرسی، نیسان وانت یخچال دار، نیسان تانکر و نیسان یدک کش است.

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار تهران به شهرستان 

نیسان بار برگشتی چیست - باربری نیسان بار کرمانشاه

نیسان بار برگشتی چیست؟

رانندگان نیسان بار بعد از تحویل بار در مقصد برای بازگشت به شهرهای خود نیاز به باری دارند که سریعا بارگیری کرده و معطلی نداشته باشند. بنابراین حاضر هستند با مبلغ کرایه پایین تر بار را به مقصد برسانند تا اینکه بخواهند با ماشین خالی برگردند. این کرایه کمتر برای صاحبان بار به شدت خوشایند است و گرچه برای راننده و شرکت باربری سود کمتری را به همراه دارد ولی سود کمتر بهتر از سود نکردن است.

حمل اثاثیه منزل در کرمانشاه

شهر کرمانشاه هم مانند دیگر کلانشهرها روزانه شاهد جابجایی های زیادی است. جابجایی از منزلی به منزل دیگر، جابجایی لوازم اداری، ارسال محصولات تولیدی مثل مبلمان، تخت، انواع لوازم چوبی و… 

با توجه به وزن و حجم اثاثیه باید ماشین باربری کرایه کرد. اگر در این کار مهارت لازم را ندارید می توانید با گروه حمل و نقل ماموت بار تماس بگیرید و از کارشناسان این شرکت در این باره راهنمایی بگیرید.

برای اثاثیه ای تا وزن حدود 2 تا 3 تن می توان از نیسان بار استفاده کرد که هزینه ای کمتر از ماشین های سنگین نظیر خاور دارد. مجموعه باربری ماموت بار انواع ماشین های باربری را در اختیار دارد و متناسب با نیاز شما و حجم بار ارسالی تان خودروی مناسب را برای شما ارسال می کند.

ماموت بار، پیشرو در عرصه خدمات باربری

گروه حمل و نقل ماموت بار با 28 نمایندگی فعال در مراکز استان ها آماده ارائه خدمات باربری به خصوص سبک بار با نیسان بار و وانت بار است.

اپراتورهای این شرکت در کلیه ایام هفته حتی روزهای تعطیل و همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان و راهنمایی و ثبت سفارش باربری آنها می باشند. کافی است با شماره های ماموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *