پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار گرگان - ماموت بار

باربری نیسان بار گرگان

باربری نیسان بار گرگان تحت نظارت شرکت ماموت بار آماده ارائه انواع خدمات باربری می باشد.

شهر گرگان (با نام قدیم استرآباد) مرکز استان گلستان و در شمال شرق ایران واقع شده است. شهر گرگان از شمال با ترکمن و آق قلا و از جنوب با سمنان همسایه است. در این شهر بیش از 500 هزار نفر زندگی میکنند. این شهر سه ناحیه کوهستانی، جلگه ای و کوهپایه ای دارد. تا سال 1376 استان گلستان جزئی از استان مازندران بود که از این سال به بعد استانی مستقل شد به مرکزیت شهر گرگان.

شهر علی آباد کتول نیز که شهری سرسبز و آباد است از شهرهای همین استان است. در این مقاله به باربری از این شهر به شهرهای اطراف خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

باربری نیسان بار گرگان به تهران

شهر گرگان نیز مانند بسیاری از شهرهای شمالی کشور به دلیل وجود دریای خزر و کوههای بلند دارای آب و هوای مرطوب و کوه ها و جنگل های سرسبز است.

اگر در جاده هایی که منتهی به این شهر می شود برای مسافرت تردد کرده باشید متوجه نیسان بارهای زیادی می شوید که با چادرهای برزنتی پوشانده شده اند و اغلب محصولات کشاورزی و سایر تولیدات این شهر را به شهرهای دیگر خصوصا تهران ارسال می کنند.

تهران برای همه شهرها و استانهای کشور بازار بسیار مناسبی برای عرضه محصولات کشاورزی، دامپروری، تولیدی، کارگاهی، نساجی و … است. زیرا شهر تهران به دلیل پایتخت بودن و جمعیت زیادی که دارد بهترین بازار مصرف محسوب می شود.

نیسان بارها در جاده های پرپیچ و خم گرگان ماشین های مطمئن و مناسبی جهت باربری هستند و کرایه کمتری هم نسبت به ماشین های باربری سنگین تر نظیر خاور و کامیون دارند.

مسیرهایی که گرگان را به تهران متصل می کنند شامل دو مسیر است:

– مسیر اول که شامل 415 کیلومتر است و چیزی در حدود 5 ساعت و 45 دقیقه زمان نیاز است برای طی کردن این مسیر.

– مسیر دوم که 544 کیلومتر است و 7 ساعت و 9 دقیقه زمان برای طی شدن نیاز دارد.

البته طی کردن این مسیر با خودروی شخصی متفاوت است نسبت به طی کردن آن با ماشین باربری که چیزی در حدود دو تن وزن بار آن است. محدودیت های سرعت برای ماشین های باربری وجود دارد تا سلامت بار به خطر نیفتد.

رانندگان گروه حمل و نقل ماموت بار به جاده های پرپیچ و خم، کوهستانی و کویری در هر فصلی از سال با وجود بارش باران و برف و … آشنایی داشته و تبحر لازم برای حمل بار را نیز دارند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کرایه نیسان وانت را از دست ندهید. 

باربری نیسان بار گرگان - باربری گرگان به تهران

چرا باید بار خود را بیمه کنم؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید بار خود را بیمه نمایم؟ مگر چه اتفاقی قرار است برای بار بیفتد؟ لازم به ذکر است که حوادث و اتفاقات جاده ای غیر قابل پیش بینی هستند. هر چه قدر هم که راننده متبحر باشد و مراقبت نماید باز هم ممکن است به دلایلی نظیر ریزش کوه، رانش زمین، لغزندگی جاده در فصول سرد، خرابی جاده ها و… خصوصا در مسیرهای دور بار مورد آسیب قرار گیرد.

در این صورت اگر شما نسبت به بیمه کردن بار خود اقدام کرده باشید می توانید خسارت های وارده به بار را از شرکت بیمه دریافت نمایید و لااقل ضرر مادی نداشته باشید. مبلغ این بیمه نامه هم در مقایسه با ارزش کل بار شما مبلغ ناچیزی است.

پس پیشنهاد ماموت بار این است که حتما بارهای خود را بیمه کنید هرچند تصور کنید که این کار بیهوده است. زیرا احتمالات را نباید دست کم گرفت و در صورت بیمه کردن بار خیال خود را نیز از بابت ضرر و زیان احتمالی راحت خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی : انواع بارنامه و بیمه نامه 

باربری نیسان بار گرگان - چرا باید بار خودم را بیمه کنم

باربری نیسان بار گرگان به مشهد

همانطور که می دانید شهر گرگان شهری حاصلخیز است که محصولات کشاورزی، باغداری و دامداری زیادی در طی سال تولید می کند که مازاد بر مصرف اهالی این شهر و شهرهای اطراف است.

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که به دلیل وجود جمعیت زیاد آن و همچنین به دلیل موقعیت مذهبی توریستی که دارد جمعیت زیادی در آن رفت و آمد دارند.

این شهر می تواند بهترین بازار برای شهر گرگان محسوب شود چرا که در طی چند ساعت می توان با نیسان بار محصول خود را روانه این شهر نمود.

همچنین در راه برگشت نیز رانندگان می توانند بار برگشتی به شهر گرگان و شهرهای اطراف حمل کنند و این نیز صرفه اقتصادی برای مشتری و رانندگان خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار تهران را مطالعه نمایید. 

باربری نیسان بار گرگان - گرگان به مشهد

ماموت بار، تخصص حمل ارزان با نیسان بار

 ماموت بار، با سال ها تجربه در امر باربری با نیسان بار و وانت بار دارد و رانندگان بسیاری با این شرکت همکاری می کنند که همگی در امر باربری متبحر و کاربلد هستند.

چنانچه قصد دارید بار، محصول و کالایی را به شهر دیگر ارسال کنید و به دنبال باربری مطمئن و منصف می گردید سایت خوبی را انتخاب کرده اید.

ماموت بار در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های مشتریان محترم می باشد و حتی در روزهای تعطیل نیز به ارائه خدمات باربری مشغول است. با شماره های این شرکت تماس بگیرید و خدمات باربری حرفه ای را از ما بخواهید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *