پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد - ماموت بار

باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد

باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می گردد .

شهرک صنعتی هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان البرز و در سال 1367 در هشتگرد تاسیس گردید . این شهرک در امتداد آزادراه تهران قزوین واقع شده و از بزرگترین شهرکهای صنعتی در ایران است .

مساحت این شهرک صنعتی 250 هکتار است و در فاصله 90 متری از پایتخت قرار دارد که این مزیت بزرگی برای این شهرک محسوب می شود .

این شهرک دارای 150 واحد صنعتی مشغول بکار می باشد که در زمینه تولید و فروش ماشین آلات کشاورزی و صنعتی ، تجهیزات نورپردازی و روشنایی ، تولید پمپهای صنعتی ، دامداری و … فعالیت دارند .

باربری در این شهرک توسط کامیون ، کامیونت ، تریلی ، خاور مسقف و بدون سقف ، نیسان بار و وانت بار انجام می شود .

باربری ماموت بار که به ارائه خدمات باربری به کلیه شهرک های صنعتی در کشور معروف است با بسیاری از اصناف و صاحبان صنایع در این شهرک همکاری داشته و خصوصا در زمینه نیسان بار پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز در زمینه باربری است .

با این مقاله همراه شوید تا بیشتر با این شهرک و خدمات باربری آن آشنا شوید .

باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد

همانطور که در بالا به آن اشاره شد شهرک صنعتی هشتگرد واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی دارد که هر یک برای حمل مواد خام اولیه و تولیدات خود به داخل شهرک و از شهرک به اقصی نقاط ایران نیاز به خودروهای باربری دارند .

صد البته میزان بار ارسالی نوع خودرو را مشخص می کند و حجم و وزن بار باید با خودروی باربری تناسب داشته باشد . به دلیل روند افزایشی نرخ کرایه ها کلیه تولیدکنندگان ترجیح می دهند که با روش هایی از زیر بار کرایه حمل زیاد شانه خالی کنند و با کرایه ای کمتر ارسال بار داشته باشند .

یکی از این روشها استفاده از ماشین کوچکتر به جای خودروهای سنگین باربری است . مثلا اگر بار ارسالی را بتوان با دو یا سه نیسان بار ارسال نمود کرایه حمل به مراتب کمتر از یک کامیون خواهد بود .

نیسان بارها توان حمل بار تا سه تن را دارند و این برای یک خودروی سبک بار امتیاز بزرگی محسوب می شود .

یکی دیگر از راههای کاهش کرایه استفاده از نیسان بار برگشتی است که در باربری ماموت بار به وفور می توان از این نیسان بارهای برگشتی کرایه نمود . در ادامه شما را بیشتر با خدمت باربری نیسان بار برگشتی آشنا خواهیم نمود .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان شهرک صنعتی بهارستان 

باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد - باربری شهرک صنعتی

نیسان بار برگشتی چیست و چه مزایایی دارد ؟

فرض کنید راننده نیسان باری از مقصد تهران به شهر اصفهان حرکت نموده و بعد از گذراندن مسیری چند صد کیلومتری و چندین ساعت طی مسافت به شهر اصفهان رسیده و بار مورد نظر را تحویل صاحب بار می دهد .

او برای بازگشت به تهران دو گزینه دارد . گزینه اول اینکه با ماشین خالی راهی شهر خود شود و تا شب خود را به منزل برساند . گزینه دوم اینکه با دریافت یک بار برگشتی ولو با کرایه کمتر به شهرش بازگشته و کرایه حمل بیشتری نسبت به خالی بازگشتن به دست بیاورد .

مسلما ترجیح اکثر رانندگان نیسان بار گزینه دوم است و به همین دلیل به باربری شهر مقصد مراجعه نموده یا با تماس درخواست بار برگشتی می نمایند .

بار برگشتی به دلیل کرایه حمل کمتر از طرف تعداد کمی از رانندگان استقبال می شود و پس راننده موردنظر بدون اتلاف وقت و منتظر شدن برای نوبت بارگیری می تواند بار را تحویل گرفته و به سمت شهر خود بازگردد.

این کرایه کمتر قطعا به نفع مشتریان است و از آن استقبال می کنند خصوصا افرادیکه در ماه چندین و چند بار از خدمات باربری استفاده می کنند .

برای این افراد یا سازمانها و شرکتها کم کردن کرایه ها از طریق استفاده از بار برگشتی در طول ماه می تواند یک صرفه جویی اقتصادی محسوب شود .

بیشتر بخوانید : باربری نیسان شهرک صنعتی عباس آباد

باربری نیسان شهرک صنعتی هشتگرد - بار برگشتی

ماموت بار ، تخصص در نیسان بار

باربری ماموت بار تنها باربری تخصصی در زمینه نیسان بار در ایران است که با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات باربری توانسته به 34 نمایندگی فعال در کل کشور دست پیدا نماید .

صاحبان اصناف ، تولیدکنندگان ، کشاورزان ، دامداران و کلیه هموطنان می توانند بصورت شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل با این باربری تماس گرفته و درخواست خودروی باربری موردنظر خود را نمایند .

هرچند این باربری تخصصی در زمینه نیسان بار فعالیت می نماید ولی به احترام مشتریان محترم این باربری قادر به تامین خودروهای سنگین برای باربری نیز می باشد .

کافیست با این باربری تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت نمایید و از پشتیبانی 24 ساعته اپراتورهای این مجموعه تا رسیدن بار به مقصد بهره مند شوید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *