باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شرایط عضویت در اتحادیه وانت بار تهران 1403

شرایط عضویت در اتحادیه وانت بار تهران 1403

عضویت در اتحادیه وانت بار تهران جزو مواردی است که شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل باید آن را داشته باشند تا بتوانند به صورت رسمی در این حوزه فعالیت کنند. برهمین اساس قبل از اقدام برای دریافت عضویت اتحادیه وانت بار تهران لازم است درباره شرایط آن اطلاعات کافی را به دست آورند.

از شرایط عضویت در اتحادیه وانت بار تهران در سال 1403 می توان به مجوز داشتن فرد متقاضی از سوی اداره راهداری و وزارت راه برای تاسیس شرکت و سابقه فعالیت در زمینه بین شهری یا درون شهری اشاره کرد. به عبارتی دیگر می توان بیان کرد که از مهم ترین شرایط عضویت در اتحادیه وانت بار تهران، اخذ مجوز برای فعالیت در زمینه حمل و نقل است. برای این کار فرد متقاضی باید ابتدا در زمینه باربری بین شهری یا درون شهری ثبت شرکت انجام دهد تا به عنوان یک شرکت باربری به رسمیت شناخته شوند و شرایط دریافت عضویت در اتحادیه وانت بار تهران را داشته باشد.

ماموت بار، به عنوان نخستین مرجع تخصصی نیسان بار و وانت بار، دارای مجوز از اتحادیه وانت بار تهران است، بنابراین شما متقاضیان بین شهری می توانید حمل محموله خود را به این مجموعه باربری بسپارید. برای استفاده از خدمات وانت بار ماموت بار می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

 

مدارک لازم برای عضویت در اتحادیه وانت بار تهران

مدارک لازم برای عضویت در اتحادیه وانت بار تهران

برای عضویت در اتحادیه وانت بار تهران در سال 1403 همان طور که بیان شد، در ابتدا باید یک شرکت باربری ثبت کرد، سپس برای عضویت اتحادیه وانت بار تهران اقدام کرد. در ادامه برخی از شرایط این عضویت که موسس شرکت به عنوان مدیرعامل شرکت باربری باید داشته باشد، ارائه می شود.

  • حداقل سن 25 سال
  • کارت معافیت مدیرعامل شرکت باربری
  • تابیعت ایرانی فرد متقاضی به عنوان مدیرعامل شرکت باربری
  • حداقل 5 سال سابقه در زمینه حمل و نقل
  • استاندارد بودن وانت بارهای مورد استفاده در شرکت باربری (از لحاظ ظرفیت، معاینه فنی و بیمه نامه، در ضمن سال تولید ماشین های باربری نباید بیشتر از 10 باشد، همچنین نام شرکت به عنوان برچسب بر روی همه آنها وجود داشته باشد)
  • ارائه نشانی دفتر (با ذکر مشخصات کامل تجهیزات، تعداد ماشین ها، نیروی مستقر در دفتر، رانندگان آماه برای همکاری)
  • ارائه مشخصات نمایندگی های باربری (در صورت داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف)

موارد ذکر شده برای کسب اطلاعات درباره شرایط عضویت شرکت های باربری در اتحادیه وانت بار تهران است تا با مطالعه آن راحت بتوانند عضویت خود را دریافت کنند. همچنین برای دستیابی به اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود به نرخ اتحادیه وانت بار تهران مراجعه کنید و از شرایط آن به صورت دقیق مطلع شوید.

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات با مجوز اتحادیه وانت بار تهران

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات با مجوز اتحادیه وانت بار تهران

گروه حمل و نقل ماموت بار، به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در کشور دارای مجوز اتحادیه وانت بار تهران است، بنابراین شما مشتریان گرامی با خیال راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید حمل و نقل بین شهری خود را به این مجموعه باربری سفارش دهید.

لازم به ذکر است که ماموت بار با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل بار با انواع وانت بار و بیش از 34 نماینده رسمی و 70 هزار راننده در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به شما مشتریان گرامی است. بنابراین شما متقاضیان گرامی در هر گوشه ای از ایران قرار داشته باشید، به راحتی می توانید از بهترین خدمات باربری بهره مند شوید و یک باربری ایمن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.  

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *