باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار اهواز - ماموت بار

شماره باربری وانت بار اهواز

اگر ساکن شهر اهواز یا دیگر شهرهای استان خوزستان هستید و به دنبال شماره باربری وانت بار اهواز می گردید سایت درستی را انتخاب کرده اید .

باربری ماموت بار به صورت اختصاصی در زمینه وانت بار و نیسان بار فعالیت می کند و شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

اهواز یکی از کلانشهرهای جنوبی کشور است که مرکز استان خوزستان نیز هست و هفتمین شهر پرجمعیت در ایران محسوب می شود .

این شهر به شهر پل ها نیز شهرت دارد چرا که رود کارون این شهر را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است و بوسیله این پل ها این دو بخش با یکدیگر در ارتباط هستند .

این شهر از نظر صنعتی و گردشگری در کشور بسیار اهمیت دارد و سالانه خصوصا در ایام تعطیل نظیر عید نوروز مقصد سفر گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد .

شهر اهواز همچون دیگر شهرهای جنوب کشور پر از تکاپو و جنب و جوش می باشد و فعالیت های کشاورزی ، اقتصادی ، تولیدی ، بازرگانی و … در آن رونق دارد .

باربری در این شهر با انواعی از خودروهای سبک و سنگین انجام می شود ولی باربری وانت بار در این شهر بسیار پرطرفدار است . در ادامه بیشتر با این شهر و باربری وانت بار در آن آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید .

مقاله پیشنهادی : باربری اهواز به تهران نیسان بار

شماره باربری وانت بار اهواز - باربری وانت بار

چه نوع بارهایی را می توان با وانت بار حمل نمود ؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینیم چند نوع وانت بار در کشور مشغول خدمات باربری هستند تا بعد در مورد نوع بارها با هم صحبت کنیم . انواع وانت بارهای کشور شامل موارد زیر است :

  • وانت نیسان – ظرفیت حمل 2200 کیلوگرم
  • وانت پیکان – ظرفیت حمل 700 کیلوگرم
  • وانت مزدا – ظرفیت حمل بار 1000 کیلوگرم
  • آریسان – ظرفیت حمل بار 1000 کیلوگرم
  • وانت پراید – ظرفیت حمل بار 500 کیلوگرم
  • و …

به طور کلی هرگونه بار که از نظر وزن و حجم با خودروهای فوق همخوانی داشته باشد را می توان با این خودروهای باری حمل نمود .

البته در فصول سرد سال که بارندگی در اغلب شهرها صورت می گیرد استفاده از چادر برزنتی برای پوشاندن بارها امری ضروری است که در جهت حفظ بارها از آسیب دیدن انجام می شود .

البته بهتر است در همه فصول سال این کار انجام گیرد تا از افتادن و سقوط بارها و یا نشستن گرد و غبار روی آنها جلوگیری نمود .

پیشنهاد می کنیم مقاله نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402 را مطالعه نمایید . 

شماره باربری وانت بار اهواز - انواع خودرو باری

شماره باربری وانت بار اهواز

باربری ماموت بار دارای شعب متعددی در شهرهای مختلف کشور می باشد که یکی از این شهرها اهواز است . شعبه اهواز ماموت بار شعبه ای فعال و پویاست که به کلیه شهرهای استان خوزستان خدمات دهی در زمینه باربری دارد . 

شماره باربری وانت بار اهواز 09165444537 و 09163837331 می باشد و اپراتورهای ماموت بار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان تا رسیدن بارها به مقصد می باشند .

در باربری بین شهری از اهواز به سایر شهرستان ها بیشتر از نیسان وانت و پیکان وانت استفاده می شود که البته تعداد نیسان بارها بیشتر است چرا که ظرفیت حمل بیشتر و مبلغ کرایه ای تقریبا برابر با پیکان وانت دارد .

برای اطلاع از هزینه کرایه حمل می توانید با شماره های بالا تماس بگیرید و با دادن اطلاعات کافی در زمینه بار از کرایه حمل دقیق مطلع شوید . 

باربری ماموت بار ، باربری اختصاصی نیسان بار و وانت بار

باربری ماموت بار با داشتن 40 شعبه در سر تا سر کشور و سه دهه سابقه در زمینه خدمات باربری به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان محترم می باشد .

اگر درخواست حمل بار از شهر خود به شهرهای دیگر را دارید با نزدیک ترین شعبه به شهر خود و یا با شعبه مرکزی ماموت بار در تهران به شماره 52901-021 تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *