پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
شماره باربری وانت بار بیرجند

شماره باربری وانت بار بیرجند

باربری وانت بار بیرجند تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. برای استفاده از خدمات این باربری دسترسی به شماره این باربری ضرورت دارد، بنابراین می توان بیان کرد که شماره باربری وانت بار بیرجند عبارت از 09156665639 و 09154949436 است.

باربری وانت بار بیرجند به عنوان یکی از 34 نماینده رسمی و فعال باربری ماموت بار، خدمات ویژه ای به مشتریان خود برای باربری بین شهری با نیسان بار ارائه می دهد. این باربری حمل انواع بار را توسط نیروهای با تجربه و متخصص به عنوان نیروی باربر، بسته بند و راننده با رعایت استانداردهای لازم برای ایمنی بار انجام می دهد. گروه حمل و نقل ماموت بار، همواره می کوشد که بهترین خدمات را با پایین ترین نرخ باربری به مشتریان گرامی ارائه دهد.

برای استفاده از خدمات باربری بیرجند می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس حاصل فرمایید و بعد از استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت کنید. سپس در کمتر از یک ساعت منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود باشید. در این باربری تمام نکات لازم برای ایمنی و سالم رسیدن بار به مقصد رعایت می شود. بنابراین شما مشتریان گرامی با استفاده از خدمات این باربری دیگر دغدغه ای درباره حمل بار بین شهری خود نخواهید داشت.  

 

خدمات باربری وانت بار بیرجند

خدمات باربری وانت بار بیرجند

در باربری وانت بار بیرجند تمام امور باربری مانند حمل خرده بار، حمل اثاثیه منزل، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات صنعتی و تجاری، حمل کالاهای بازرگانی و صادراتی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی با نیسان بار به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام نکات ایمنی برای حمل بار انجام می شود.

از خدمات این باربری می توان به صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار با کدرهگیری روی بارنامه) و بیمه نامه معتبر (با توجه به ارزش کالا و درخواست مشتری) برای پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار اشاره کرد.

با استفاده از بارنامه هوشمند مشتریان خیالشان از بابت حمل بار راحت خواهد بود و هر زمان که بخواهند می توانند از وضعیت بار خود مطلع شوند. بنابراین جزو خدماتی است که موجب جلب رضایت و کسب اعتماد مشتریان می شود.

لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده تنها در گروه حمل و نقل ماموت بار به مشتریان ارائه می شود و جزو خدمات انحصاری این مجموعه محسوب می شود. همچنین تمام امور باربری با مجهزترین ماشین های باربری توسط نیروهای متخصص و حرفه ای که در این زمینه آموزش دیده اند، صورت می گیرد. 

شماره باربری وانت بار بیرجند

در باربری وانت بار بجنورد تمام خدمات باربری به صورت بین شهری با انواع وانت بار انجام می شود. از میان وانت باربرهای این باربری می توان به وانت نیسان، وانت آریسان، وانت مزدا، وانت پراید و وانت پیکان اشاره کرد. در میان انواع وانت، نیسان بار جزو ماشین های پرکاربرد است که به صورت روزانه متقاضیان بسیاری دارد و حمل انواع بار تا حدود 2 تن را انجام می دهد. با استفاده از نیسان بار برگشتی نیز مشتریان هزینه حمل خود را کاهش می دهند، زیرا وقتی راننده در هنگام برگشت به مسیر اعلام بار می کنند، هزینه کمتری برای حمل بار دریافت می کند.

برای استفاده از باربری وانت بار بجنورد می توانید با شماره تلفن 09156665639 تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوید. پشتیبانی باربری ماموت به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است. 

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار بیرجند پیشنهاد می شود.

شماره باربری وانت بار بجنورد

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 64000 راننده فعال نیسان بار در سراسر ایران، موجب ایجاد شبکه ای گسترده با عنوان نخستین ناوگان سبک بار در کشور شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل انواع بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *