باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار شیراز - ماموت بار

شماره باربری وانت بار شیراز

شماره باربری وانت بار شیراز : اگر سفری به شیراز زیبا داشته باشید در جاده های منتهی به این شهر شاهد تردد خودروهای باربری زیادی خواهید بود که حامل محصولات کشاورزی و باغی ، تولیدات کارخانه ای و صنعتی ، آهن آلات و ضایعات ، لوازم منزل و … هستند .

باربری در شیراز نیز همچون بسیاری از کلانشهرهای کشور رونق بسیاری دارد و باربری های گوناگونی در این شهر مشغول خدمات دهی به مشتریان هستند . اگر به دنبال شماره باربری وانت بار شیراز می گردید درست آمده اید .

ما در این مقاله قصد داریم شما را با باربری وانت بار در شیراز بیشتر آشنا کرده و همچنین یک باربری مجاز و مطمئن را به شما معرفی کنیم تا برای همیشه خیالتان راحت باشد و هرگاه قصد ارسال بار به نقطه ای از کشور را داشتید مستقیما با این باربری تماس بگیرید .

باربری ماموت بار ، باربری اختصاصی نیسان بار و وانت بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

شماره باربری وانت بار شیراز

وانت بارها از دیرباز تاکنون همواره برای حمل انواع بار مورد استفاده قرار می گرفته اند و اکنون نیز با وجود خودروهای باری بزرگتر و پیشرفته تر هنوز هم حرفی برای گفتن دارند چرا که حمل بارهای سبک و کم وزن توسط خودروهای بزرگ باری اصلا صرفه اقتصادی ندارد .

باربری ماموت بار دارای 40 شعبه در شهرهای بزرگ و عمدتا مراکز استان هاست که شعبه شیراز نیز یکی از شعب فعال در باربری نیسان بار و وانت بار محسوب می شود .

اگر قصد حمل بار از شیراز یا شهرهای اطراف به هر نقطه ای از کشور را دارید می توانید با شماره های 07136361820 و 09173505563 تماس گرفته و پس از دادن اطلاعات لازم در مورد بار خود در کمتر از یک ساعت منتظر خودروی باری در محل زندگی یا کار خود باشید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر 1402

شماره باربری وانت بار شیراز - باربری وانت بار

صدور بیمه نامه معتبر توسط ماموت بار

پیشنهاد باربری ماموت بار به مشتریان همواره بر بیمه کردن بار است چرا که در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده جاده ای یا آسیب به بار به دلایل گوناگون جوی و … صاحب بار دچار ضرر و زیان نخواهد شد و این شرکت بیمه است که خسارات وارده را جبران می نماید .

مبلغ حق بیمه ای درصدی اندک از ارزش کل بار است که در مقایسه با مبلغ کل بار عدد ناچیزی محسوب می شود و کار عاقلانه این است که بار بیمه گردد .

چنانچه مشتری تمایل به پرداخت حق بیمه نداشته باشد این باربری اجباری برای این کار ندارد و کاملا این امر اختیاری است .

پیشنهاد می کنیم مقاله نرخ کرایه نیسان 1402 را مطالعه نمایید . 

شماره باربری وانت بار شیراز - صدور بیمه نامه

آیا نوع بار در کرایه حمل موثر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت نه تنها نوع بار بلکه ابعاد و حجم بار ، وزن بار ، ارزش بار ، مسافت بین مبدا و مقصد و … نیز در کرایه حمل موثر است .

دلیل اینکه نوع بار در کرایه موثر است این است که برخی بارها زمان بارگیری و تخلیه بیشتری از راننده می گیرند و یا نیاز به کارگر برای بارگیری و تخلیه وجود دارد .

در برخی موارد بارگیری و تخلیه بار موجب کثیف شدن خودروی باربری می شود که پس از آن خودرو نیاز به نظافت و کارواش دارد که این امر نیز بر روی کرایه حمل تاثیر دارد .

البته شما با دریافت خدمات باربری از ماموت بار دیگر نگران این موارد نباشید چرا که کرایه های ماموت بار نسبت به باربری های دیگر پایین تر است و در حد بارهای برگشتی محسوب می شود و این موارد تاثیر خیلی زیادی بر بالا رفتن کرایه ها نخواهند داشت .

برای اطلاع از مبلغ دقیق کرایه حمل بار خود با این باربری تماس بگیرید و از اپراتورهای این مجموعه اطلاعات لازم را جویا شوید .

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه شیراز به تهران 1402

شماره باربری وانت بار شیراز - تاثیر نوع بار در نرخ کرایه

باربری ماموت بار ، تخصص در باربری وانت بار

از زمان شروع به کار ماموت بار در حدود سه دهه می گذرد و در این مدت این باربری به ارائه خدمات باربری سبک بار نیسان بار و وانت بار به هموطنان عزیز مشغول بوده است .

40 شعبه فعال و 64000 راننده ثبت نام شده در سامانه و خیل عظیم مشتریان این مجموعه گویای کیفیت کار ماموت بار در ارائه خدمات است . با این باربری تماس بگیرید تا کیفیت باربری را از نزدیک لمس کنید .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *