باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار مازندران

شماره باربری وانت بار مازندران

متقاضیان حمل بار قبل از هر کاری تمایل دارند که از طریق تماس با باربری های مختلف درباره هزینه های باربری و نحوه انجام حمل بار اطلاعات لازم را به دست آورند. بنابراین دسترسی به شماره باربری ها جزو موارد با اهمیت برای تمام کسانی است قصد استفاده از خدمات باربری را دارند.

شماره باربری وانت بار مازندران برای کسانی که قصد باربری در این شهر را دارند، حائز اهمیت است. بر همین اساس برای آگاهی بیشتر شما مشتریان گرامی می توان بیان کرد که برقراری ارتباط با باربری مازندران با شماره تلفن 01132341139 امکان پذیر است.  

باربری وانت بار مازندران ماموت بار

ویژگی های باربری وانت بار مازندران

باربری وانت بار مازندران یکی از خدمات بار در این شهر است که با استفاده از وانت بار، برای انجام حمل و نقل محمولات درون شهری و برون شهری، به کار می‌رود. این نوع از حمل و نقل بار، برای افرادی که نیاز به حمل بارهایی با وزن و حجم متوسط دارند، مناسب است.

انواع وانت بار مانند نیسان با داشتن فضای بارگیری بزرگ و ظرفیت بالا در حمل و نقل بار، قابلیت حمل انواع بار تا بیش از 2 را دارا است. در باربری وانت بار، بسته به نوع بار و فاصله حمل، هزینه‌های نسبتاً کمتری نسبت به حمل و نقل با سایر ماشین های باربری دریافت می شود که این مورد جزو مزیت های باربری با وانت بار است. نداشتن محدودیت تردد در سطح شهر از دیگر ویژگی های انحصاری با این ماشین باربری محسوب می شود.

برخی از خدماتی که باربری وانت بار مازندران انجام می شود، عبارت است از:

حمل بارهای شخصی و خانگی: این نوع حمل و نقل شامل حمل و نقل اثاثیه منزل، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره است.

حمل قلبارهای تجاری: این مورد شامل حمل و نقل کالاهای تجاری مانند لوازم التحریر، کالاهای فروشگاهی و غیره است.

حمل و نقل بارهای صنعتی: این نوع باربری شامل حمل و نقل ماشین آلات صنعتی، قطعات یدکی و غیره است.

حمل محصولات تولیدی و کشاورزی: با انواع وانت بار می توان انواع محصولات تولیدی مانند محصولات کارخانه های مختلف صنایع غذایی و دارویی و محصولات کشاورزی مانند انواع میوه و تره بار را جابجا کرد.

درواقع می توان بیان کرد که باربری با انواع وانت بار مانند نیسان بار می‌تواند به عنوان یک راه حل اقتصادی و مناسب برای حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری باشد.

نرخ باربری وانت بار مازندران

هزینه حمل بار بین شهری، به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

مسافت باربری برحسب کیلومتر: یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین هزینه حمل بار بین شهری، مسافت، نوع جاده و مبدا و مقصدی است که باید باربری انجام شود.

نوع بار: نوع باری که قصد حمل آن را دارید، در تعیین هزینه حمل آن تأثیرگذار است. برای مثال بارهای سنگین و بزرگ تر نیاز به وانت بار بزرگ تر با قابلیت حمل بار بیشتر دارند.

نوع وانت بار: نوع خودرویی که برای حمل بار استفاده می‌شود، نقش مهمی در تعیین هزینه حمل بار دارد. بنابراین براساس نوع وانت بار و میزان سوخت مصرفی در تعیین هزینه حمل بار بین شهری تعرفه‌های مختلفی اعمال می‌شود.

نرخ بازار: نرخ بازار در هر منطقه برای باربری بین شهری با وانت بار متفاوت است و به عنوان یک عامل تعیین کننده هزینه حمل بار بین شهری باید مورد توجه قرار گیرد.

بیمه: در صورت استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش بار، هزینه آن، به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود و قیمت باربری اضافه خواهد شد.

با توجه عوامل ذکر شده، هزینه باربری با انواع وانت بار متفاوت است و نمی توان برای انواع بار قیمت مشخصی در نظر گرفت. بنابراین برای اطلاع از هزینه باربری با وانت بار می توانید با شماره تلفن 09112957582 تماس گرفته و از نرخ دقیق باربری مطلع شوید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله کرایه نیسان وانت پیشنهاد می شود.

تعرفه نیسان در باربری مازندران ماموت بار

تعرفه نیسان در باربری مازندران

نیسان بار یکی از انواع وانت بار است که برای حمل بارهای سبک و متوسط استفاده می شود. نیسان بار دارای قابلیت ها و ویژگی هایی مانند باربری تا بیش از 2 تن، سرعت بالا، مصرف سوخت کم، موتور قوی، بدنه محکم، نیروی کشش قوی و ثبات بالا در جاده های پرتردد است.

تعرفه نیسان در باربری مازندران مانند سایر باربری های با انواع وانت بار به عوامل مختلفی مانند مسافت باربری، میزان بار و شرایط جاده بستگی دارد.

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری با انواع وانت بار را می توان به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در ایران معرفی کرد.

ماموت بار تمام امور باربری را با 64000 راننده فعال در سراسر کشور به صورت کاملا ایمن انجام می دهد.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *