پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402 - ماموت بار

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402 موضوعی است که باربری ماموت بار قرار است در این مقاله به شما ارائه نماید پس تا پایان با ما همراه باشید .

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان یکی از استانهای مهم از نظر صنعتی ، گردشگری ، تاریخی و … است . اغلب محصولات تولید شده اعم از محصولات دامی ، کشاورزی ، صنعتی ، صنایع دستی ، غذایی و … توسط نیسان بارها به شهرها و شهرستان های دیگر کشور ارسال می شوند .

نیسان بارها به دلیل اینکه از سایر خودروهای سبک بار قدرت بیشتری دارند و وزن بیشتری از بار را می توانند حمل کنند همواره مورد استقبال مشتریان این باربری قرار گرفته اند .

ارسال بار بین شهری هزینه حمل بالایی دارد و تولیدکنندگان اغلب ترجیح می دهند از ماشین های کوچکتر نظیر نیسان بار به جای خاور و کامیون استفاده نمایند . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نرخ باربری در اصفهان آشنا شوید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه نیسان برحسب کیلومتر 1402 

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402 - مزایای نیسان بار

مزایای باربری نیسان وانت در حمل اثاثیه منزل

بسیاری از افراد از قبیل دانشجویان و کارگران غیر بومی و یا افرادیکه در شهری دیگر اقدام به ساخت ویلا یا خانه مسکونی برای گذراندن تعطیلات خود می کنند نسبت به افراد عادی اثاثیه چندانی ندارند و می توان این اثاثیه را بوسیله یک نیسان بار به محل موردنظر حمل کرد .

نیسان بارها در مقایسه با وانت پیکان و پراید جای بیشتری دارند و بار بیشتری را چه از نظر حجم و چه از نظر وزن حمل می کنند . قدرت نیسان بار هم در مقایسه با وانت بارهای دیگر بسیار بیشتر است و خصوصا در جاده های صعب العبور و کوهستانی می توان روی آن حساب کرد .

بعلاوه هزینه کرایه حمل نیسان بار در مقایسه با خودروهای سنگین نظیر خاور و تریلی و کامیونت خیلی کمتر است و با اینکه از سایر وانت بارها بزرگتر است تفاوت چندانی در کرایه با آنها ندارد .

پیشنهاد می کنیم مقاله نرخ کرایه نیسان 1402 را مطالعه نمایید . 

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402 - نرخ کرایه

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402

بسته به اینکه باربری با چه خودرویی انجام شود ، حجم و وزن بار چقدر باشد ، مبدا و مقصد ارسال بار چند کیلومتر با هم فاصله داشته باشند ، نوع بار چه باشد ، صاحب بار تمایل به بیمه کردن بار خود داشته باشد یا خیر و … نرخ کرایه حمل بار متفاوت خواهد بود.

با توجه به دلایل فوق نمی توان یک قیمت واحد در مورد بارها ارائه نمود . بسیاری از باربری ها تعرفه را بر حسب کیلومتر حساب می کنند و برخی دیگر عوامل دیگر را نیز در این مورد دخالت می دهند .

در باربری ماموت بار ارائه قیمت کرایه بصورتی کاملا منصفانه انجام می شود به طوری که با بارهای برگشتی برابری می کند و این موضوع موجب رضایت مشتریان این باربری است .

اگر قصد ارسال بار از اصفهان به شهرستان های دیگر را دارید با ماموت بار تماس بگیرید و با دادن مشخصات بار خود از قبیل وزن ، نوع ، مقصد موردنظر از قیمت دقیق کرایه حمل مطلع شوید .

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه بین شهری نیسان اصفهان 1402 

نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402 - عوامل موثر بر کرایه حمل نیسان

چه عواملی بر نرخ کرایه نیسان بار تاثیر دارند ؟

  • وزن ، حجم و نوع بار : شما با اعلام حجم ، وزن و نوع بار خود می توانید از نرخ و تعرفه باربری باخبر شوید .
  • مسافت بین مبدا و مقصد : که به کیلومتر حساب می شود .
  • حمل بار درون شهری یا برون شهری : در حمل بارهای درون شهری به دلیل ترافیک سنگین در برخی محدوده ها و همچنین محدودیت های ترافیکی و معطلی بیشتر طبعا کرایه حمل بیشتر از بارهای برون شهری است که مسافت بین مبدا و مقصد یک خیابان یا اتوبان با ترافیک روان است .
  • زمان استفاده از خدمات نیسان بار : نرخ کرایه حمل بار در شب بیشتر از روز است خصوصا ساعت 10 شب تا 6 صبح .
  • هزینه های مربوط به کارگر و کارگر بسته بندی : استفاده از خدمات کارگران بسته بندی و حمل و نقل طبعا بر مبلغ کرایه خواهد افزود .

باربری ماموت بار ارائه خدمات باربری شبانه روزی

اگر در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل هفته نیاز به نیسان بار برای حمل بارهای خود دارید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید چرا که این باربری اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و با داشتن بیش از 64000 راننده فعال همواره آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشد .

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *